Marie E

Hvor langt er i nået 2016 brude

150 posts in this topic

Vi fik sat dato på for små 3 uger siden, har været forlovet i 10½ år og sammen i 15 år.

Vi skal giftes den 25. juni 2016

Kirken er valgt- men ved ikke om manden har fået ringet og snakket med præsten

feststed er fundet

menu næsten valgt, i samråd med kokken- min venindes mand, han hjælper også med at få det lavet

indbydelser har vi en som hjælper med, skal bare have besluttet endelig farve tema

Blomster og brudebuket hjælper en veninde med at binde

Brudepige og brudesvend bliver vores børn og min niece også brudepige ( på 12 næste år) hvis hun har lyst

Stort tillykke med det kommende bryllup - Det er jo om præcis et år i dag :7himmel:

Vi skal giftes samme dag, det er lidt sjovt :)

Glæder mig til at følge med i din planlægning :loveshower:

0

Annonce ♥

Vi fik sat dato på for små 3 uger siden, har været forlovet i 10½ år og sammen i 15 år.

feststed er fundet

menu næsten valgt, i samråd med kokken- min venindes mand, han hjælper også med at få det lavet

indbydelser har vi en som hjælper med, skal bare have besluttet endelig farve tema

Brudepige og brudesvend bliver vores børn og min niece også brudepige ( på 12 næste år) hvis hun har lyst

Stort tillykke med det kommende bryllup - Det er jo om præcis et år i dag :7himmel:

Vi skal giftes samme dag, det er lidt sjovt :)

Glæder mig til at følge med i din planlægning :loveshower:

Tak

Ja det bliver spændende

Min venindes datter fylder samme dag 10 år, så mod at bruge hendes fødselsdag, har vi lovet hende en større gave, og sørger selvfølgelig for at hun også bliver fejret lidt.

0

feststed er fundet

Min niece vil også gerne være brudepige :wink::loveboard:

Edited by Juni2016
0

Juni2016 - Mon ikke forventningerne om en ekstra stor gave vil hjælpe på det :)

Og fedt at i har så mange "små" familiemedlemmer der kan være brudepiger - vi har kun børn fra 0-3 år i familien, så de er næsten for små til at være brudepiger?! :huh::)
0

Annonce ♥

feststed er fundet

Min niece vil også gerne være brudepige :wink::loveboard:

Kirken og tidspunkt er aftalt nu.

0

God tråd!

Her har vi følgende på plads:

Dato: 18/6-16 (på vores 5 års rådhusbryllupsdag)

Kirke: Skjern Kirke

Sted: Nr Vosborg (Vemb/Holstebro-egnen) hvor mad, servering, servietter, blomster osv er inkluderet

Musik: Hitshakers

Blomster: Nelliker og bonderoser

Barnepige til ungerne efter kaffen

Toastmaster

Hvordan invitationer skal se ud

Et par "wow-factors":-)

0

Hvor er det hyggeligt at følge med i hvor langt i andre er nået :cheerleader3::loveshower::cheerleader3:

0

Vi har styr på:

Dato: 16.07.2016

Kirke: Lynæs Kirke

Præst: De laver først sommerferie-plan til vinter, så først der kan vi finde ud af hvilken præst vi kan få - men vi er i kontakt med én. :-)
Musik: Diskobil

Fotograf: Memorable (Lea)

Reception: Mine forældres have

Feststed: Melby Sognegård, men vi leder efter et nyt sted - der er skrevet til Frederiksværk Gymnasium, vi håber SÅ meget det kan lade sig gøre!

Kok: Min chef! Skal snakke menu til oktober

Bryllupskage: Laver H2B's søster i samarbejde med svigermor. ;-)

Drikkevare: Købes i Tyskland

Stylist: En barndomsveninde som er uddannet er blevet kontaktet og booket!

Blomster: H2B's gudmor's datter er blomsterbinder, hun gør det gratis, når vi har betalt for blomsterne.

Farvetema: Nogenlunde fastlagt

0

Annonce ♥

Hej alle

Jeg ved bare jeg skal giftes i 2016 :lol: Tænkte det var lidt for tidligt at begynde at planlægge endnu -ville bare begynde at glæde mig alt for meget... Men så langt som i andre er nået må jeg vist gerne gå i gang! Tænker vi skal have fundet en dato som det første :-D

KH en ny bruger -Kamilla

0

Hej alle

Jeg ved bare jeg skal giftes i 2016 :lol: Tænkte det var lidt for tidligt at begynde at planlægge endnu -ville bare begynde at glæde mig alt for meget... Men så langt som i andre er nået må jeg vist gerne gå i gang! Tænker vi skal have fundet en dato som det første :-D

KH en ny bruger -Kamilla

Hei og velkommen! :)

Det er nok smart å finne en dato og booke de viktigste tingene som lokale og kirke (hvis dere skal giftes i kirke), det er kjedelig å være for sent ute og risikere at ting ikke er ledig :(

Hvis dere ender opp med en dato i første halvdel av året ville jeg også startet å se på kjole snart, noen steder har de leveringstid på 6-8 mnd! :huh:

Lykke til med planleggingen!

0

Tak :-)

Bliver jo pænt meget inspireret herinde (Så fedt!!) så har skudt forberedelserne i gang :thumbsupsmileyanim:

0

Shit jeg bliver jo presset!

Vi skal giftes den 28. Maj 2016 og jeg har kun styr på gæstelisten og kirken!! Jeg kæmper en brag kamp for at finde et lækkert lokale hvis der er mulighed for at have sin egen kok med 😰 jeg er glad for vi begyndte forberedelserne i god tid!!

0

Annonce ♥

Vi skal giftes den 28. Maj 2016 og jeg har kun styr på gæstelisten og kirken!! Jeg kæmper en brag kamp for at finde et lækkert lokale hvis der er mulighed for at have sin egen kok med jeg er glad for vi begyndte forberedelserne i god tid!!

Sine velkommen til ....og kæmpe tillykke med brylluppet, hvor befinder i jer, det kan evt. være at nogen af os kender nogle gode steder i nærheden af jer, hvor i kan have egen kok mv. med :cheerleader3:

0

Vi har været igang med planlægningen i 3 måneder og har styr på:

Dato : 16 juli 2016

Kirke: Vor frue Kirke i Svendborg kl 15

Reception og feststed: svigermors fine have. Telt, borde, stole og service er reserveret.

Gæstelisten

Budget

Menuen er planlagt

2 stk serveringspersonal er på plads. Vi skal dog ha' fundet 2 mere + bartendere

Musik

Fotografen

Toastmaster

Bestman

Vidner

brudepige

Liste over hvad der skal laves af pynt er lavet

indbydelserne er færdige

Glas og flasker er samlet i stor stil til bord pynt

Er begyndt at prøve brudekjoler

Stil på blomster deko og brudebuket er bestemt og min mors veninde er bukket til at lave den

Hår og make-up er der også rimlig styr på. Min bonus søster er bukket til at lave det.

Det tror jeg er det der er styr på ind til videre. Har stadig flere sider tjekliste hvor der ikke er skrevet ok ved noget

Ih hvor sjovt du skal giftes i svendborg. Det skal jeg også :D d. 25/6-2016

0

Vi gifter oss 25.juni i Løkken.
Siden jeg er norsk så måtte vi finde lokale som også hadde overnattingsmuligheter i nærheten, så her er lokale, hytter, dato, prest og forlovere i orden. Mat og bartender er med i lokalet, så er det bare alt annet igjen, men gud så gøy dette er :D

0

Vi gifter oss 25.juni i Løkken.

Siden jeg er norsk så måtte vi finde lokale som også hadde overnattingsmuligheter i nærheten, så her er lokale, hytter, dato, prest og forlovere i orden. Mat og bartender er med i lokalet, så er det bare alt annet igjen, men gud så gøy dette er :D

Jippi! En norsk! :D Hvorfor gifter du deg i DK? Gifter du deg med en danske, eller er det bare fordi dere vil? :)

0

Annonce ♥

Gifter meg med en danske, vi bor i Norge, men vil heller feire i Danmark :D

0

Vi skal giftes den 28. Maj 2016 og jeg har kun styr på gæstelisten og kirken!! Jeg kæmper en brag kamp for at finde et lækkert lokale hvis der er mulighed for at have sin egen kok med 😰 jeg er glad for vi begyndte forberedelserne i god tid!!

Vi skal også giftes den 28. Maj :-D har også kun styr på kirken - synes det er SÅ svært at sætte sig endeligt på alt det andet, for synes stadig der er laaaang tid til ;-)

0

Jeg tror faktisk også at vi har styr på det meste :-)

Vi skal giftes d. 04-06-16 og har styr over følgende:

Kirke

Lokaler, herunder reception til gæsterne først samt de egentlige lokaler

Brudekjole (I know :-O )

Tøj til gommen

Vielsesringe

menuen

fotografen

musik

brudbuket (har fundet den jeg gerne vil have ;-))

Brudepiger

Brudesvende

Tostmaster

gæsteliste - ish ! Synes virkelig den giver kæmpe udfordringer- specielt når end mor har været sammen med et par forskellige mænd igennem livet, hvem sorterer man så fra?!

Tale til manden :-)

Tror egentlig kun vi mangler invitationer, før vi kan starte på:

Vidner

erklæring fra kommunen

Transport til og fra kirke til billeder

og de resterende små ting, som tøj til børnene, men det må ikke købes for tidligt :-)

Men hold nu kæft, hvor er der mange ting!!

Ja, det

0

Jeg tror faktisk også at vi har styr på det meste :-)

Vi skal giftes d. 04-06-16 og har styr over følgende:

Kirke

Lokaler, herunder reception til gæsterne først samt de egentlige lokaler

Brudekjole (I know :-O )

Tøj til gommen

Vielsesringe

menuen

fotografen

musik

brudbuket (har fundet den jeg gerne vil have ;-))

Brudepiger

Brudesvende

Tostmaster

gæsteliste - ish ! Synes virkelig den giver kæmpe udfordringer- specielt når end mor har været sammen med et par forskellige mænd igennem livet, hvem sorterer man så fra?!

Tale til manden :-)

Tror egentlig kun vi mangler invitationer, før vi kan starte på:

Vidner

erklæring fra kommunen

Transport til og fra kirke til billeder

og de resterende små ting, som tøj til børnene, men det må ikke købes for tidligt :-)

Men hold nu kæft, hvor er der mange ting!!

Ja, det

I har da godt styr på det :wink: og tillykke med brylluppet

0

Annonce ♥

Melder mig også som 2016 brud 😀

Vi skal giftes den 15. Maj 2016 (pinsesøndag) og indtil videre er der styr på

Kirke: Rødding Frimenighedskirke

Feststed: Tyrstrup Kro

Min brudepige: min lillesøster

Brudesvend og små brudepiger: vores børn Simone på 8, Mads på 2 og baby som kan komme når som helst (hende bærer min søster dog op)

Min far følger mig op

Kærestens forlovere (der er 2, da de er en 3 kløver der holder sammen)

Musik: guitarist og dj Christian Daugaard

Udenomsarealerne hjemme (vil gerne have det ser godt ud herhjemme, selvom vi ikke skal være herhjemme så vi har malet huset udvendigt og haven bliver lagt om nu her, samtidig med vi anlægger en større terrasse)

Gæstelisten

Input til min tale til min h2b

Har fundet en til at sy min kjole, så er begyndt at samle input til hvordan den skal se ud

Fotograf til under festen (mangler stadig locations fotograf)

0

Vi har nå fått styr på:

Dato: 25.06.16

Kirke

Lokale for fest som det også følger med bartender, servitører og kokk

Overnatting for gjester fra Norge

Fotograf

Ide om brudebukett, må bare forhøre meg om blomsterbutikken kan lage lyseblå roser for meg

Vielsesringer

Brudesko

Forlovere

Bil til bilder og til lokale

Kake - lager min H2B sin søster

Morgengave

Invitasjoner har jeg nesten klart, blir sendt ut rett etter nyttår

Wææ, tiden går så fort, men det er så gøy å pysle med :loveshower:

0

hmmm føler mig helt bagud :) men han friede også d 23 så har ikke haft så længe og planlægge i :)

men vi skal giftes d 23/7 16 og har styr på kirke og lokaler (inkl mad og drikke osv) og gæstelisten og fotograf

Har egentlig ikke tænkt jeg sku giftes før han spurgte så er også lidt i chok over alle de ting det kræver - det er jo helt vildt :blink:

Har lavet en kæmpe liste med alle tingene, men synes det er lidt uoverskueligt hva man skal vælge :)

0

hmmm føler mig helt bagud :) men han friede også d 23 så har ikke haft så længe og planlægge i :)

men vi skal giftes d 23/7 16 og har styr på kirke og lokaler (inkl mad og drikke osv) og gæstelisten og fotograf

Har egentlig ikke tænkt jeg sku giftes før han spurgte så er også lidt i chok over alle de ting det kræver - det er jo helt vildt :blink:

Har lavet en kæmpe liste med alle tingene, men synes det er lidt uoverskueligt hva man skal vælge :)

tillykke med brylluppet og i har da egentlig ret godt styr på de store ting, så i skal nok nå det hele også selv om at man synes det kan virke lidt overskueligt , i kunne evt. lave en liste over det vil vi ha og nice to have det har fx. hjulpet os for at finde frem til hvad vi gerne ville ha

Edited by Marie E
0

ja men vi har faktisk en laaaaaaaang liste - også så vi løbende kan tilføje priser osv så det også giver lidt budget overblik :) tænker da også vi når det hele, jeg vil bare gerne købe det hele med det samme hihih er ikke lige så tålmodig, der er alt for længe til :)

0