Inkyway

Mødrene stresser mig!

15 indlæg i dette emne

Jeg har brug for at komme af med noget om min svigermor og min mor. For de STRESSER MIG og jeg magter idet ikke længere. Nu er der kun en måned tilbage og de 2 damer er ikke på sine pladser endnu.

Tilbage i November friede min dejligst kæreste :loveshower: .Jeg er studernede, så vi prøver at have et flot bryllup dog uden at brænde penge på noget der ikke har en betydning for os. Efter lidt research blev vi enige om københavn rådhus vielse, fest på et hotel i byen med god overnatning mulighed til vores gæster både fra udlandet og fra DK. So far, so good.

HANS MOR:
Da vi meddelte til hans forældre, så spurgte de så ind til vores bryllupsplaner. Svigermor sagde efterfølgende "Jamen, jeg havde håbet på at det skulle være et kirkebryllup. Vil I ikke giftes i en kirke?" :pokey:

1. Jeg er buddhist, og det ved hun godt

2. Min kæreste er heller ikke den store God Folllower overhovedet.

3. Vi er begge ikke medlem af dansk folkekirke, og kan dermed ikke blive gift i en dansk kirke.

MEN, siden at selve vielsen betyder ikke det store for os, det er princippet i at vi skal gifte os der betyder noget for os :kiss: så lovede vi svigermoren at vi vil kigge ind til muligheden for at blive gift i en kirke for hendes skyld. Så fandt vi en kirke som er en engelske kirke (min kæreste er englænder). Der kan man så blive gift selvom man ikke er medlem af den danske folkekirke, og også selvom at jeg er buddhist. Man skal selvfølgelig selv betale for at bruge kirken, præsten osv. og den ene af os skal være døbt. Så skyndte vi os tilbage, skrev en besked til svigermor om at nu har vi fundet en kirke, og om hun ikke vil finde kærestens dåbsattest frem og sende et kopi til os. Så svarede hun "Han er ikke døbt"

WTF!

Hvorfor betyder kirkevielse så noget for hende hvis ikke hun engang gider at døbe sin børn?! Så spurgte vi hende igen, betyder det virkelig noget for hende, at vi bliver gift i en kirke? Ja, svarede hun. OK, så kiggede vi på muligheden for at min kæreste kan blive døbt som voksen. Det kunne vi sagtens, så vores børn også har mulighed for at blive døbt til den tid. Let's do it. Det ordende vi så lige inden jul.

Nu springer vi et par måneder frem i tiden. Vi har fået en meget god rabatpris på hotelværelser til vores gæster (550 DKK per værelse per nat inkl morgenmad på en 4-stjerne hotel i indre københavn i høj/sommersæson), og værelser til os (suite) vil være gratis som gave fra hotellet :super: Så fortalte vi det til svigermoren, at alle dem fra england kan få det til de 550 kr. Så spurgte hun så om hendes bror og hans kone kunne få gratis værelser også :blink: "Jamen, de er jo så fattige" sagde hun. Det skal lige siges, at det er de ikke!! De prioriterer bare deres penge på weekendture til London mindst en gang om måneden, og live shows, og koncerter osv. Så svarede jeg med det samme, at de kan ikke få et gratis værelse. Det er kun os der får det, og det er fordi at vi er brudeparret. Så insisterede hun på at vi skulle spørge hotellet først, inden vi svarer på hotellets vegne. Det kunne jo godt være, at de vil give nogle ekstra værelser gratis til nogle af vores gæster. Og hvis de gør, så synes hun at hendes bror og hans kone skal da have først prioritet til de her gratis værelser…! :shooter:

Så rykker vi frem en måned mere, så spurgte svigermoren "Hvordan kommer jeres gæster til og fra kirken?" Jamen, det ved jeg ikke og det vil vi heller ikke være ansvarlig for. Så sagde hun at vi skulle leje 2 minivan/minibus med chaffører i en halv dag til at køre folk til og fra hotel og kirke. Bare fordi at hendes bror og hans kone har nok ikke råd til at tage taxaer, og de er jo vores gæster, så er vi jo ansvarlige for at sørger for deres transport for dagen :huh: Der er 3.7 km mellem kirke og hotel. Så må de sgu da gå hvis ikke de har råd! ALTSÅ!

MIN MOR:
Imellem tid, så har min mor også været lidt sjov med det her bryllups-halløj. Mine forældre blev skilt for knap 3 år siden, og det er The-Divorce-of-the-Century. De hader hinanden, og kan ikke tåle at høre hinandens navne uden at de bliver i dårlig humør af det. Sidste gang de var i samme lokal var det i retten om 2 Stelton termokander og et maleri…. :back2topic: Min far har tilbudt at betale for halvdelen af mad og drikkevarer til vores bryllup. Yay! Min mor fik det afvide, og sagde at hun overvejer ikke at komme til brylluppet. Hendes begrundelse er

1. Ingen fra hendes familie kommer (de bor i et andet land og har ikke råd til at komme)

2. Halvdelen af vores gæster er faktisk min fars familie, som min mor ikke kan tåle efter skilsmissen.
3. Det bliver første gang de skal være i den samme lokal, siden de blev skilt.

4. Uanset hvad hun drikker og spiser, så ved hun at halvdel af det betaler han for, og hun vil ikke have noget med ham og hans penge at gøre, så hun synes at det vil være nemmere kun at komme til kirken og ikke kommer med til resten af dagen :(

Efter lange om længe, fik vi hende overtalt til at komme til hele dagen. Hun har bestilt et værelse på hotel, som hun kan gå op til, hvis det bliver for meget af min far og hans familie. Dog får hun stadigvæk ofte kolde fødder, men hun kommer, for hun er min mor :loveboard: Problemet er nu, at min mor har trukket sig fra alt bryllupsplanlægning og alt hjælp. Hun siger at de penge som vi bruger på alt andet bryllup, er de penge vi har sparet ved at min far betaler for halvdel af mad og drikke. Derfor er det i princippet stadigvæk hans penge vi bruger, og hun vil ikke have noget med hans penge at gøre… Hendes logik er ikke til at forstå, for det er sgu da penge der kommer fra vores egne konto som vi selv har arbejdet for og som vi selv har sparet op, men jeg ved ikke hvad jeg kan sige til hende mere. Jeg har jo allerede bedt hende om rigtigt meget, ved at hun skal være til vores bryllup selvom hun ikke helt har lyst pga min far og hans familie.

Min far har også gået rundt til alle fra hans familie, og sørger for at ingen blander sig/hjælper til i det her bryllupsforberedelser, fordi det er jo mere mor-datter ting, og der skal være plads til min mor. Han ved at lige så snart hun hører at nogen fra hans familie hjælper mig, så vil min mor slet slet ikke være med til noget.

Så nu står vi uden hjælpe fra nogen i familien (kun min far økonomisk) og jeg har en svigermor der konstant siger os imod og kræver de mest latterlige ting, jeg har en mor der trækker sig fra bryllupsforberedelser, og en gang om måneden får hun kolde fødder og siger at hun ikke kommer overhovedet.

Er det bare os der er ekstrem uheldige med vores familie? Min kæreste har det på samme måde som jeg har (om begge vores mødre) så vi bliver bare begge sure/ked af det når de 2 damer kommer på banen, men aldrig en god langsigtet løsning.

Eller er vi ved at blive Bridezille & Groomzilla par, at vi bliver sur og fornærmet over ingenting? :cowsleep:

Tak fordi I læser. Jeg har virkelig brug for at komme af med det her! Puha!

Redigeret af Inkyway
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JESUS KRISTENSEN!

Allerede da jeg læste om svigermor må jeg indrømme, at jeg allerede dér tænkte: STOP, STOP, STOP!! I skal få lukket ned for svigermor STRAKS! I har rakt hende en lillefinger og hun er godt i gang med at tage hele hånden/armen/kroppen - på jer begge! Jeg synes, svigermor opfører sig FULDSTÆNDIG skamløst og skal have noget at vide.

Jeg kan slet ikke forstå, I har bøjet jer for den dame overhovedet. Det er ikke hendes bryllup - eller, det er det jo så stødt gået hen og blevet. I skal da ikke giftes i en kirke "for hendes skyld"...!

Mht. gæsternes overnatning og transport, så må de komme, hvis de vil - præmisserne er sat op, så de ved, hvad de har at forholde sig til. Så må de sgu selv gøre op om de har lyst/tid/penge mv. til at komme eller ej. Resten er ikke jeres problem - jeg synes, I har fundet nogle rigtig fornuftige priser.

Mht. din mor, så synes jeg, I skal sige til hende, at I godt ved, hun synes, det er en lortesituation, at hun er blevet skilt, og at hun har issues med pengene - MEN, at nu synes I ikke, I skal blive ved med at høre på dét. Nu må hun bestemme sig for, om hun vil med eller ej. Det, den dag handler om, er trods alt jer - og så må hun sgu steppe op og være der eller melde klart ud, at hun ikke kan klare det. Jeg kan godt forstå, I gerne vil have hende med - det er jo din mor - men det skal sgu ikke være jeres bekymring, at hun er "hønserøv" hele dagen. Det må hun pakke væk - det skal ikke gå ud over jer. Andet kan hun ikke være bekendt. Jeg synes, det er fornuftigt, at hun har et lille "helle" i løbet af dagen, så det er en fin måde at gøre det på, når hun lige skal hidse sig ned. Men hun bliver bare nødt til at indstille sig på, at lige den dag er det altså jer, der skal tages hensyn til - ikke hende.

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt at høre at det ikke er os som er urimelige.

Det er svært med svigermoren, fordi, hvad skal man sige, og hvornår? Hun bor jo i England så vi kan jo ikke bare ringe til hende op på Skype og sæt hende på plads, også læg på. Vi vil heller ikke skabe dårlig stemning lige inden brylluppet. Som skrevet før, jeg lukkede hende ned med det samme mht at spørge hotellet om de vil give gratis værelser til hendes bror og hans kone, men hun svarede sgu igen! Vi prøver at holde kontakt med hende minimalt op til brylluppet men det kan jo ikke undgås. Venter bare spændt på hvad hun vil finde på til næste gang vi snakker med hende :pokey:

I foregårs sad H2B og jeg og lavede kirkehæfter, og det skal siges er ikke lige til når den ene er buddhist og den anden er ikke den store JC fan. Vi sad vi en næsten en time på Youtube for at finde en salme der findes på begge sprog, som vi kender/kan synge med til. Bare en! Tænk hvor pinligt det vil være hvis vi skal synge salmer bruden og gommen ikke selv kender til til deres eget bryllup :floejt:

Også er der det med de små ting som vi godt kan bruge hjælp til. Vi har INGEN HJÆLP fået af nogen og ingen har tilbudt at hjælpe nogensinde. Jeg har det sådan, at hvis man gerne vil hjælpe, så tilbyder man det. Hvis ikke folk tilbyder, så er det fordi at de ikke kan/vil hjælpe. Så jeg vil heller ikke pålægge nogen ansvar for noget som de ikke gider. Alle ser dem selv som gæster og regner med at "de andre" nok skal træde til, men niks! Ingen træder til (udover svigermoren. Komisk nok, som træder til de forkerte steder)

Har bare lyst til at gøre sådan her (y) til den næste der sprøger om hvordan det går med bryllupsforberedelser.

Redigeret af Inkyway
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er overhovedet ikke jer der er urimelige.

Hold op en skrap svigermor, I har jo prøvet på alle tænkelige måde at tilfredsstille hendes urimelige krav.

Det er jeres bryllup, I bestemmer. Jeg synes har gjort hvad I kunne, og nu må stoppe med deres egoisme, og forstå at det drejer sig om deres børn, og ikke dem selv. Og respekt til din far, som virkelig prøver at gøre det bedste for din mors og din situation.

Kh Charlotte

PS. Hvad er det egentlig for et hotel (blev helt nysgerrig)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha! De to mødre er da til at få lange p*tter af :shooter:
Det er din mand der skal stoppe hans mor, og dig der skal stoppe din - sådan fungere det bedst, er min erfaring..

Hvad er det i skal bruge hjælp til?

Min mor laver kaftoffelsalat (ja, thats right) og passer børnene om morgenen mens vi gør os klar. Svigerforældrene passer børnene når vi skal på bryllupsrejse.
Min søster tager med ud og kigger kjole med mig, og kigger efter børn når vi skal have taget billeder.
Ud over det får vi ikke hjælp af familien. Veninderne har spurgt om de kan hjælpe med noget, men kan ikke komme i tanke om hvad det skulle være?

Så bliver jeg nød til at spørge, hvorfor bliver i ikke buddhistisk gift (hvis der er noget der hedder det) Jeg tænker bare, du har valgt en religion og din mand lyder ikke særlig troende..
Husk at være tro mod jer selv, ellers fortryder i måske senere hen - og husk nu endelig at du kun bliver gift med sønnen og ikke svigermor(d)eren

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op, det lyder som nogen farverige mødre, hvis man kan sige det sådan, jeg kan sagtens forstå at I ikke vil skabe dårlig stemning op til brylluppet, men I bliver simpelthen nødt til at tænke på hvad I vil og så lukke den der, ellers kommer det til at "forfølge" jer hvis I senere får børn, skal købe hus eller andet hvis de automatisk tror at de har vetoret i jeres liv..... Min ex-svigermor var præcis som din svigermor, hun havde en mening om aaaaaallllt.... Ja lige indtil jeg skulle skilles fra hendes søn så havde hun ingen kommentar om hans opførsel udover at han jo var et voksent mennesker der træf sine egne valg i livet.... Nå men med sådan nogen mennesker bliver man simpelthen nødt til at slå hånden i bordet og sige at det er jeres bryllup og jeres liv, hun har haft sit bryllup hvor hun kunne gøre som hun ville (forudsat at dine svigerforældre er gift naturligvis) og det er din gom der må tage den snak med hende for ellers bliver du bare hende den sure svigerdatter

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

PS, med hensyn til din egen mor så må hun den ene dag bide sig selv i tungen og være det hun er BRUDENS MOR og så må hun bare koncentrere sig om jer som brudepar i stedet for din far, han prøver jo tydeligvis at gøre alt for ikke at provokere hende

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WHAT!!!!! Jeg er i chok!! Det er helt vildt så ofte man hører om voksne mennesker, der opfører sig som børn!!!!! Måske de har brug for briller, så de kan se længere end deres egen næsetip!

Er enig i meget af det, de andre har skrevet. Synes godt nok i har strukket jer langt ved at vælge at blive gift i kirke, selvom det slet ikke betyder noget for jer. Gæsters transport = gæsters ansvar! Vi holdt fest 50 min kørsel fra kirken hvilket også gav lidt mugne kommentarer fra noget af familien, men det blev jo slet ikke noget problem. Vores gæster var virkelig gode til selv at arrangere at køre med hinanden.

Og har du sagt til din mor, at det gør dig ked af det, når hun opfører sig/siger sådan? Denne ene dag, kan hun vel godt sætte sine egne behov til side for dine, og så kan hun i årets andre 364 dage få lov at holde sig fra din far og hans familie og hans penge. Jeg synes simpelthen det lyder helt absurd (kender selvfølgelig ikke historien bag, men alligevel. Uanset alder, bør et barn aldrig komme sådan i klemme mellem to forældre).

Har i venner der kan hjælpe? Vi fik faktisk heller ikke så meget hjælp fra familien. Svigermor bagte pølsehorn til natmad og min mor hjalp med praktisk ting lige dagen inden. Generelt blev jeg ret overrasket over, hvordan det var familien der tog forgivet at de skulle med, og havde mange meninger om tingene, ikke rigtig tilbød noget hjælp og blev sure over, hvis tingene ikke blev som de ville have det (en del af min mands familie endte desværre med at udeblive fra brylluppet på den konto). Derimod var vores venner vildt beærede over at blive inviteret, mega positive og interesserede og hjalp med rigtig meget.

Håber i ender med at få en rigtig god dag, lige som i ønsker den. Overvej evt at skære noget DIY fra, hvis du føler, du er ved at drukne i det. Vi havde hverken kirkehæfter, favors eller hang-over poser, men tror ikke nogen savnede det ;) (ja det kan man vel i virkeligheden nemt sige om alt DIY, ha ha. Vi havde nu ret meget DIY alligevel, men måtte droppe nogle ting og sætte ambitionerne ned i slutspurten).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til alle der har skrevet. :ilovebryllupsklar:

Vi er pt i England til en begravelse, og vi bor hos svigermoren de næste par dage. Der blev selvfølgelig snakket om bryllupsforberedelser og hvor langt vi er nået, og hvad der mangler. Og vi har taget jeres råd. H2B holder styr på sin mor og mig på min. H2B sagde så stille og rolig at vi har meget at lave og ingen at trække på (svigermor kender godt mine forældrene situation) så derfor sagde vi at vi har lavet en liste over de ting vi synes er vigtige som vi mangler at have styr på/gøre og hendes transport ide bliver ikke en af dem. Hun nikkede forstående og svarede ikke igen! :7himmel: Vi sagde også at hvis hun mener at det evt vil blive et problem for englændere, så kan hun måske stå for det med at booke, tælle folk, betaling osv. Vi vil ikke have noget med det at gøre overhovedet. Og hun sagde at det vil hun tænke over efter at hun har snakket med de andre englændere! Så yay! En issue på plads! Hun tog det overraskende godt! :cheerleader3:

Min mor, til gengæld... Stadigvæk ikke bedre. Men der er ikke skete noget nyt på den front (no news is good news!) :thumbsupsmileyanim:

Mht de ting vi skal nå:

  • Favør boks (70 stk)
  • Bordkort
  • Kirkehæfter (100 stk)
  • Henter vaser hos min faster (bor en time væk i bil, som vi ikke har)
  • Om torsdag skal vi købe og arranger blomster. Det ser ud til at det bliver kun H2B og jeg og ingen hjælp for alle er på arbejde.
  • Hente brudekjolen fra skrædder (Mangler en med bil)
  • Hente jakkesætterne fra en anden skrædder (med bussen)
  • Sende must-play sangelist til DJ
  • Bestemme og sende endelig menu til hotellet (buffet)
  • Lave bordplan påny - den ønskede bordplan blev ikke godkendt pga brandsikkerhed
  • Lave personlige etiketter til vin (takke gaver til forældrene, bestman, brudepige istedet for blomster, da halvdelen skal ud og rejse 1 dag efter brylluppet
  • Find en mobil frisør til mor og svigermor (frisøren ringede et par dage siden og sagde at der var skete en fejl og hun 'kom til' at booke ferie den dag så hun blev nødt til at aflyse hendes tid med mødrene)
  • Snakke med præsten
  • Sende ønskede fotoliste til fotografen
  • Book tid/hold møde med præsten
  • Alt andet vi har glemt :griner:-

Og jeg ved allerede at min og H2B polterabend ligger ikke på samme dag, men samme weekenden, så nu ved vi at vi har en weekend færre sammen til at lave alt det løse. Og noget af det kræver at vi har tid til at sætte os ned sammen og vi har 3 weekender tilbage i alt. :o


Der var en der spurgte hvilken hotel det er. Det er på Tivoli Hotel, men vi har også bare fået specielt tilbud fordi vi har ekstreme gode forbindelser :-)

Anyway, mange tak til alle jeres input. Jeg kan mærke at det nok skal blive godt. Alt skal nok ordne sig. Vi skal giftes og det er det der tæller. Alt andet er bare detaljer, ikke? ()()

Redigeret af Inkyway
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at I har fået lidt styr på svigermor, forhåbentligt får I det også på din mor... De lyder som nogle "stride bananer" der sætter sig selv en del højere end det faktum, at deres elskede børn faktisk har valgt at gifte sig.. Jeg håber, I får en helt fantastisk god og uforglemmelig bryllupsdag og fest, hvor I fokuserer på at I er BRUDEPARRET og det er Jer og ikke madammerne, der skal løbe med al opmærksomheden *s*

God fornøjelse med to-do-listen, der er vist altid nok at gå i gang med... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, tænker jeg bare. Hvor er det bare træls at så mange har problemer med deres familier.

Burde de ikke bare være glade på vores vegne over at vi skal giftes med vores livs kærlighed og lade det være ved det?

Jeg er glad for at høre at i fik "sat" svigermor på plads. Ellers havde hun da overtaget det hele. Og så ville det ende med at i ville tænke tilbage på jeres bryllup som jeg tænker tilbage på mit det første..."hvad havde jeg egentligt selv valgt?" Og tro mig.. det ønsker i ikke!!

Mht din mor.... Jeg kan på en måde godt følge hende. Jeg kan ikke fordrage synet af min x-mand og faderen til min datter, men hvis hun nogensinde skal giftes, så VED jeg bare at det er en dag jeg ikke ville gå glip af på nogen måde, uanset hvad. Men det er en øv situation at stå i. Dog lyder det helt klart til at din far gør hvad han kan for netop ikke at provokere hende, så hun har grund til at have "hønserøv". At han betaler for halvdelen af maden, er da super fedt og gør jo at i har de flere penge til andre ting som i ønsker jer. Håber den situation løser sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aldrig har jeg grint så meget!

Jeg var gået helt amok, men det løser jo desværre ingenting...

Kig hinanden dybt i øjnene, kys hinanden - og grin så sammen, så tårerne løber ned ad kinderne - Dét trænger I virkelig til..

Et er I mangler hjælp - så råber I H J Æ L P!

Jeg står gerne forrest, og tilbyder min hjælp, så I kan få JERES bryllup

Så sig til, hvis jeg kan gøre noget....

Knus til jer! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er bare så skrækkeligt at stå i en situation. Ville ønske du havde en svigermor som min. Hun bger bollerne til natmaden og småkagerne til kaffen. Hun har ikke blandet sig i noget, men hjælper meget gerne med de ting, vi spørger om hjælp til. Min egen mor derimod er så ligeglad, at jeg næsten mistænker hende for at komme, kun fordi der er gratis mad.

Håber I fandt en løsning på det hele...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde en fantastisk bryllup og det mest gik som det skal.

Min mor kom til hele dagen og blev også til halvdelen af aften receptionen.

Svigermor tilgengæld spurgte min mand 2 dage før brylluppet om 'de der minibusser vi skulle booke', så blev han sgu sur og sagde til hende at vi havde sagt til hende at det var ikke noget vi vil blandes i, og at vi havde allerede aftalt med hende i England at hvis HUN vil have det, så skal hun selv arranger det.

Sagen er, at jeg var ikke tilstede imens de havde denne samtale, fordi hun kom nemlig til mig den følgende dag og spurgte om der var nogle i min familie der evt har plads til at køre hendes bror og hans kone og deres voksen søn og hans voksen kæreste fra kirken til hotellet. Og jeg sagde at det kunne da godt tænkes, men jeg har ikke snakket med nogen om det, hvor hun så trak mig til side og sagde 'høre nu her, nu overtager jeg det du laver (lokalepynt) også går du op på jeres værelse og ringer til dem der evt har pladser i bilen og få dem til at bekræfte at de kan tage nogle med. Også skal du skrive en liste med deres e-mail addresser og antal pladser de har ned og giv den liste til mig asap'

Ja, det var dagen før brylluppet og vi havde meget at se til og jeg orkede virkelig ikke at skabe dårlig stemning med svigermor dagen før vores bryllup, så jeg gik bare i gang. Efter jeg blev færdig med den skide liste, så var min mand halvsur på det tidspunkt og spurgte hvor jeg har været de sidste halve time fordi hans mor var uduelige til at pynte (heh heh) så han havde sendt hende væk, og han pyntede alene og nu er vi tidspresset mht resten af dagen. Jeg fortalte ham så hvad der var skete og OH MY GOD, han var godt nok tosset...! Det var først der at han fortalte om den samtale han havde med svigermoren dagen før, om at hun selv skulle stå for transport hvis hun mener at det var noget der skulle arrangeres.

Anyway, jeg tog det ikke så tungt. Det hele gik da. Men når vi kigger tilbage så blev vi selvf lidt irriteret på svigermoren men pyt da. Det er nok den eneste af hendes børns bryllup hun får lov at blande sig i. Så det må jo også betyde noget for hende siden hun vil blande sig så meget 😌

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt, at det hele gik godt og at I havde en dejlig dag:-)

Synes, svigermor opfører sig lidt som et barn, der spørger den ene forælder, får nej og så spørger den anden med meldingen "jeg må godt for far". Om ikke andet, så må man give hende point for sin ihærdighed...!

Men godt at din hubby fik sat foden ned, selvom hun lige fik snøret lidt videre :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer