lottejan

Polterabend

4 indlæg i dette emne

I fredags blev der holdt polterabend for min kommende mand og jeg, så synes lige jeg ville ligge et billede op af det. :)

Jeg skulle gå nede i byen og give roser ud hvor damerne var med mig og min kæreste skulle sælge kondomer, med herrerne, senere blev vi kørt hjem til min søster hvor vi fik pizza til aftensmad og så hyggede vi med musik og snak ind til der kom en og snakkede om dildoer, hvor jeg så fik et gavekort på 400kr. Det var rigtig hyggeligt. :)

I lørdags var der 3 uger til vores kommende bryllup. er nu glad for at polterabend blev holdt den dag det gjorde, for dagen inden vores bryllup har vi lidt travlt.

Er der andre der har oplevet at der blev holdt polterabend for dem?

post-70625-0-52857800-1433861324_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en rigtig hyggelig polterabend, Lotte. ;) Og sikke fine I er, he he he... Dejligt at I havde en skøn dag. Vi skal giftes i august og har endnu ikke holdt polterabend. Ved ikke hvornår eller om det kommer, meeen har da på fornemmelsen, at det sker lige pludseligt. Vores venner tager på ferie i morgen og et andet hold om en uge, så jeg gætter på de næste 3 uger i hvert fald er fredet... :D

How, og ser så lige nu, at det jo allerede er på lørdag I skal giftes... Så lidt på forhånd vil jeg lige ønske Jer et kæmpe stort tillykke med dagen. Jeg håber I får den skønneste dag, gerne med noget mere sommervejr end det vi har haft indtil videre... ;)

Redigeret af Muldebeerg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der blev ikke holdt for min mand, men kun for mig.

Vi startede med brunch hjemme hos mig efterfulgt af en tur ind til rådhuspladsen, hvor jeg skulle sælge kys og slikkepinde. Så var vi ude og køre lokumsræs, jeg solgte videre ned ad strøget, pause i Nyhavn, danse til karneval og videre til spisning og bowling i Valby. Super dejlig dag jeg havde. :)

post-62633-0-44573600-1435518438_thumb.jpost-62633-0-72036100-1435518454_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer