adhe

anderledes bryllupskørsel?

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu gik vi selv fordi vi holdt reception 10 meter fra kirken, men du kan evt skimte til gymnasiets gallafester, vi havde ihvertfald mange sjove, søde og anderledes....

Christianiacykel

Motorcykel

Scooter

Smartcar eller mindre

Kameler (har jeg hørt man kan leje på Sjælland)

Veteranbil hvis I har en tilknytning til en bestemt

Sportsvogn

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har valgt at gøre lidt ekstra ud af transporten. Jeg bliver hentet at en af vores venners knaldrøde veraran bil som er uden tag. Denne bliver vi også kørt fra kirken og ud til fotograf i Men når vi skal ud til lokalet har vi lejet en helikopter til at flyve os der ude. Det koster ca 4000 kr for turen på ca et kvarter. Men helt sikkert alle pengene værd!! Ingen af gæsterne ved at vi har booket denne så det bliver en overraskelse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt at gøre lidt ekstra ud af transporten. Jeg bliver hentet at en af vores venners knaldrøde veraran bil som er uden tag. Denne bliver vi også kørt fra kirken og ud til fotograf i Men når vi skal ud til lokalet har vi lejet en helikopter til at flyve os der ude. Det koster ca 4000 kr for turen på ca et kvarter. Men helt sikkert alle pengene værd!! Ingen af gæsterne ved at vi har booket denne så det bliver en overraskelse :)

Hahah vildt nok!! De bliver da helt vildt overraskede så :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer