MaryAnneHP

Desperat og dybt ulykkelig - HJÆLP!

11 indlæg i dette emne

Hej derude.

Jeg skal giftes om to uger + 2 dage.

Stedet hvor jeg har købt brudekjolen har været ekstrem langsom til at få et langt slør hjem til mig og først i dag har jeg været oppe og prøve det. (Det var den 22 april jeg var deroppe - så omkring 1,5 måned har det altså så taget.)

Jeg har haft ringet til hende flere gange for at spørge hvornår det kom hjem i tilfælde af at det nu ikke liiige var det som hun havde bestilt hjem som passede til mig/kjolen. Og hun blev ved med at sige at det var i restordre - men NU var det sendt... Det har jeg jo så gjort 3 gange og nu 1,5 måned senere er det kommet hjem.

Sagen er så den at det hun har bestilt hjem SLET IKKE minder om det vi aftalte OG samtid stumper det stadig på kjolen (Det stopper ca. 70 cm fra kanten til slæbet.) Når man har langt slæb og også langt slør - så skal sløret da ALTID være mindst ligeså langt som slæbet, medmindre man vælger et endnu kortere slør - ikke???

Det var hvert fald det hun sagde til mig sidst.... Og hun bliver ved med nu at sige at "når det er så langt så fylder det også bare det mere" <- og ja fair nok at det fylder mere - men det her er som om det er 10 lag ovenpå hinanden og jeg har jo set utallige af billeder hvor det IKKE ser sådan ud!!

Nå - men da slør nummer et ligene en tyl eksplosion på mit hoved prøver vi et andet hun så har hjemme. Det er et enkelt slør (jeg vil gerne have dobbbelt så det kan dække ansigtet i kirken) og det her med blonder i kanten og perler på sløret .... OG så stumper det ca. 20 cm. inde på slæbet - hvilket er mere tydeligt nu hvor der er en blonde kant....

Jeg føler simpelthen jeg er helt fuckt og ved ikke hvad jeg skal gøre - er grædefærdig... Jeg har jo betalt for lortet oppe ved hende og hun kan da med garanti ikke nå at få et andet hjem som rent faktisk har den længde det skal have :'( Hvad skal jeg gøre.......???

Hun har bare modsagt sig selv nærmest hver gang jeg har snakket med hende omkring hvad der er muligt / ikke muligt at få i form af langt slør - og nu er den strukket så langt at jeg jo nærmest ikke kan nå at redde den :'( :'(

Er der nogen der ved hvor i Aalborg området jeg kan finde et langt (omkring 3 - 3,5 meter) dobbelt slør - evt. hvor der er flere at vælge mellem? Er det nemt at få syet et??

Please en eller anden - hjælp :'(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk et til salg, der er ca 4 m langt med blondekant og dobbelt, så det kan komme foran ansigtet. Ved ikke om det er noget. Farven er ivory og det er ubrugt og virkelig lækkert blødt tyl. Det er det her: http://www.promsandweddings.se/butik/tillbehor-sloja/brudsloja-s103-400/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ser først nu at I svarer piger... Tak for Jeres svar :* Jeg har ikke sovet ordentligt i flere dage nu, og kan mærke at det rent fysisk trækker i mig.

AS2014 - Tak for dit tilbud - 4 meter er dig for langt, og så er jeg ikke så meget til så mange blonder, selvom dit slør er meget meget smukt.

Igen i dag, prøver jeg at få en snak med hende fra butikken og så må vi se om vi kan finde en løsning. Hun har bare ikke ret mange slør hjemme og det helt lange slør kan hun ikke nå at få hjem har hun skrevet. (Hun skulle jo egentligt have bestilt et på 3 meter - men det der er kommet hjem må max. være 2 :'( )

Faktisk er jeg ved at være så træt og forvirret at det kører mere og mere i hårdknude i mit hoved, mave og alt muligt andet. Nu ved jeg ikke om jeg så skal droppe ideen om det lange slør og gå med til et kort - om hun overhovedet kan skaffe mit et kort som ikke er for kort som det hun har hjemme nu .... Kender i ikke det med at det hele bare bliver værre jo mere man tænker over det og jeg ved ikke hvordan jeg får det til at stoppe.... ud over hvis man havde mulighed for at prøve de forskellige varianter med kjolen og det er ikke nemt når hun kun har så få at vælge mellem.

Har fundet en hjemme side med "billige" slør - og tror det må blive derfra hvis vi ikke finder en løsning i dag. Jeg har jo betalt for ét slør allerede (i butikken) og det får jeg nok ikke retur da jeg fik rabart hvis jeg købte kjole, regulering og slør i samme omgang :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det bare en dum situation. Spørgsmålet er, om ikke man kan sy et selv eller hvis du kender nogen, der er gode til at sy? Hvis det bare skal være helt enkelt, så kan det da ikke være så svært (siger hende, der havde planlagt at sy sit eget slør, men opgav....). Har du kigget på den blå avis osv?

Hvis du ikke har fået det, du er blevet lovet, synes jeg da du skal have dine penge igen! Men det er selvfølgelig lidt svært hvis det indgik som en del af "en pakke" og du måske ikke decideret har betalt noget for sløret.

Kan godt forstå du er fustreret og tænker meget på det. Jeg havde det lidt på samme måde med headpiece i sin tid. Kunne simpelthen ikke finde ud af hvad jeg ville og hvad, der ville passe til kjolen. Og der var ikke så mange muligheder for fysisk at se og prøve dem (i hvert fald ikke sammen med kjolen). Det er utroligt hvor meget det kan fylde!!! Jeg blev decideret helt deprimeret af at gå og spekulere over det... Jeg endte uden noget i håret og det var ikke noget, der betød noget på dagen.

Jeg håber du finder en løsning! Kram til dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor er det ærgerligt... Jeg vil nu godt mene, at hun bør give dig nogle af pengene retur for det sløret har kostet. At det måske kun er en del af beløbet er så hvad det er, -det er mere at hun også tilkendegiver at hun har lavet en brøler..

Jeg håber, du finder et andet slør - jeg synes der er nogle steder på nettet og ellers må du måske ned i en af de andre brudebutikker, alt efter hvor meget du vil give for sløret?

Pøj pøj med det hele og stort tillykke med brylluppet "lige om lidt" -håber I får en fantastisk dag. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar, krammere og andre søde ting. :*

AS2014 Jeg tror at jeg er lige præcis i samme situation som du var ... jeg har helt ondt i maven og tænker lige nu at det vil ødelægge både kjolen, dagen og alt muligt andet hvis jeg ikke finder det rette slør :'(

Hun var virkelig nedladende at snakke med i lørdag (butikken) og måtte nærmest undskylde mig selv, til trods for at det er hende der modsiger sig selv og får det forkerte hjem. Havde det bare SÅ dårligt efter at have snakket med hende. Heldigvis ville hun gå med til at refunderer nogen penge hvis hun ikke kan skaffe et slør i den rigtige længde. (Hun ville åbenbart ringe til en forhandler i Sverige i dag - og jeg skulle selv undersøge hvad jeg kunne skaffe og så skulle vi snakke sammen over middag i dag for at aftale hvad vi gør... Jeg har fundet en side der har fået gode anmeldelser og er ok i pris ... og tror I så ikke at de ikke er til at få fat på i dag?!?!?! ..... Just shoot me o.O ....)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er velkommen til at skrive, hvis du har lyst. Jeg syr på bestilling og kan sende et slør på mandag, hvis du har lyst til at bestille nu nu

Kig evt lidt på shoppen, og se hvad du gør dig af tanker om materiale, fylde og længde. Hvis det er med lige klippet kant, er det til at overse

Kram Susanne ❤️❤️❤️

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er velkommen til at skrive, hvis du har lyst. Jeg syr på bestilling og kan sende et slør på mandag, hvis du har lyst til at bestille nu nu

Kig evt lidt på shoppen, og se hvad du gør dig af tanker om materiale, fylde og længde. Hvis det er med lige klippet kant, er det til at overse

Kram Susanne ❤️❤️❤️

Hej Susanne.

Tusinde tak for dit svar - jeg er bare så tæt på brylluppet nu at jeg ikke "tør" bestille flere muligheder.

Jeg blev nødt til, for at få sagen lukket, at vælge et slør som bliver flot, tiltrods for at det slet ikke er det jeg har ønsket mig.

-Jeg HADER hende forhandleren for det - hun burde ikke have med kunder at gøre! Hun har ødelagt min drøm omkring slør og hvordan det skal være - men jeg er blevet nødt til at se på de andre drømme som bliver opfyldt ved vores bryllup og så fokuserer på dem i stedet. <3

Mange hilsener Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan jeg godt forstå ❤️❤️

Hvis du på nogen måde fortryder, er jeg hjemme søndag(Djursland) hvis du har lyst ❤️❤️❤️

Du er velkommen til at skrive, hvis du har lyst. Jeg syr på bestilling og kan sende et slør på mandag, hvis du har lyst til at bestille nu nu

Kig evt lidt på shoppen, og se hvad du gør dig af tanker om materiale, fylde og længde. Hvis det er med lige klippet kant, er det til at overse

Kram Susanne ❤️❤️❤️

Hej Susanne.

Tusinde tak for dit svar - jeg er bare så tæt på brylluppet nu at jeg ikke "tør" bestille flere muligheder.

Jeg blev nødt til, for at få sagen lukket, at vælge et slør som bliver flot, tiltrods for at det slet ikke er det jeg har ønsket mig.

-Jeg HADER hende forhandleren for det - hun burde ikke have med kunder at gøre! Hun har ødelagt min drøm omkring slør og hvordan det skal være - men jeg er blevet nødt til at se på de andre drømme som bliver opfyldt ved vores bryllup og så fokuserer på dem i stedet. <3

Mange hilsener Marianne

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan jeg godt forstå ❤️❤️

Hvis du på nogen måde fortryder, er jeg hjemme søndag(Djursland) hvis du har lyst ❤️❤️❤️

Du er velkommen til at skrive, hvis du har lyst. Jeg syr på bestilling og kan sende et slør på mandag, hvis du har lyst til at bestille nu nu

Kig evt lidt på shoppen, og se hvad du gør dig af tanker om materiale, fylde og længde. Hvis det er med lige klippet kant, er det til at overse

Kram Susanne ❤️❤️❤️

Hej Susanne.

Tusinde tak for dit svar - jeg er bare så tæt på brylluppet nu at jeg ikke "tør" bestille flere muligheder.

Jeg blev nødt til, for at få sagen lukket, at vælge et slør som bliver flot, tiltrods for at det slet ikke er det jeg har ønsket mig.

-Jeg HADER hende forhandleren for det - hun burde ikke have med kunder at gøre! Hun har ødelagt min drøm omkring slør og hvordan det skal være - men jeg er blevet nødt til at se på de andre drømme som bliver opfyldt ved vores bryllup og så fokuserer på dem i stedet. <3

Mange hilsener Marianne

Tak - det er rigtigt flinkt af dig. <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer