CarinaKT

Papir til invitationer

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg købte hos www.stickytiger.co.uk. Jeg kan ikke huske, hvor meget jeg kom af med, men jeg lavede en masse diy, og jeg synes klart det var billigst at købe fra England. Skal lige siges, at vi kørte et rustic vintage tema, så det var ikke fancy perlemorspapir, snarere det modsatte :-)

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har bare købt det i vores lokale papirvarebutik, men har måske heller ikke skullet bruge så voldsomt meget igen. Men i "vores" butik har de sådan noget "10 ark for x antal kr.", så måske har de også det i nærheden af dig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte meget grafical.dk og cchobby.dk

Fik dem anbefalet herinde. Der var mange som brugte dem...

Har også købt lidt i Panduro. Men det bliver hurtigt dyrt hvis man både skal have til indbydelser, bordkort, bordhæfter, kirkehæfter mm...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg brugte næsten udelukkende dyrt fransk karton til mit eget bryllup og det er også det der er mest populært blandt mine kunder og det køber jeg næsten altid hos grafical eller cc-hobby, det er kun enkelte farver de ikke fører

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle

Hvilken type karton har i lavet jeres invitationer i ?

Jeg er så bange for at karton/pappet bliver for tyndt. Læste et sted at man brugte 24g, men det er ikke mange steder at dette kan købes udover panduro hvor priserne også er højere end alle andre steder.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle

Hvilken type karton har i lavet jeres invitationer i ?

Jeg er så bange for at karton/pappet bliver for tyndt. Læste et sted at man brugte 24g, men det er ikke mange steder at dette kan købes udover panduro hvor priserne også er højere end alle andre steder.

:)

Hej :)

Jeg sad for halvanden uge siden og lavede nogle prøver på vores invitationer. Vi har et okay budget, men vi gider ikke bruge mere end højst nødvendigt. Synes hurtigt at et bryllup er en KÆMPE udgift for en eneste dag!

Jeg brugte karton fra Søstrene Grene med noget glitter i. Jeg blev MEGET tilfreds med resultatet. Jeg har nu købt et stort lager ind! Og så er der desuden den fordel, at 8 ark koster 11 kroner. Vi skal pynte vores med nogle bånd, rødt papir og klistermærke-perler samt et foto af os, og med alt dette på invitationen, kommer hver invitation til at koste os 13 kroner pr. stk!

En ting, man dog skal huske med Søstrene Grene er, at de jo ikke har alle deres ting som et fast sortiment, så hvis man vælger at købe derfra, skal man huske at købe til det hele fra start af. Jeg har købt ind til invitationer, bordkort, menukort, kirkehæfter og takkekort, så jeg har nok rippet to Søstrene Grene for al deres glitter-karton i lige præcis den nuance ;).

Jeg synes absolut ikke, at deres karton virker billigt - synes det er lækkert og meget stilet, og det bliver særligt bryllupsagtigt pga den glitter, der er i selve kartonet. Selv min kæreste kan lide det, så det er heller ikke for tøset! ;)

Håber du kan bruge mit svar :)

Redigeret af Charlotte120491
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer