Pixie_Dust

L + S 13.08.16 - billeder fra dagen :)

115 posts in this topic

Lidt om os: Jeg er 25 år, og min forlovede S er 26år. Vi er begge studerende, så det har ikke været nemt at få langt pengene til side;) Nå vi mødte hinanden på netdating, da vi nu begge var "nye" til Aarhus. S har faktisk sin familie her, men har boet andre steder de sidste mange år. Vi har den dejligste lille dreng, K, sammen fra september 2014. S friede til mig midt på køkkengulvet, da det var her vi skulle bruge resten af vores liv sammen <3 hehe selvfølgelig ikke på køkkengulvet, men i vores hjem. Eller i hvert fald ikke hele tiden :floejt:

Grønt: ordnet Gul: på vej Sort: puha!
Budget: 80.000 kr - Håber vi kan ligge godt under!!

Gæsteliste: ca. 80-100 stk.  Vi bliver omkring 116 :oops:

Farver: grøn og sommerblomster   tror jeg er gået væk fra farver, men der er elementer fra grøn, grå og natur ;) Men i et ny nordisk tema.

Folk:
Toastmaster: formentlig min nærmeste veninde? Min bedsteveninde 
Forlover: H2B's bedte ven
Vidner: vores mødre
Fotograf: Samurai foto

Invitationer: Naturpapir med blondebånd - sendt omkring februar
Save the date: sendt på mail
Ønskeseddel: av av av bruger ønskeskyen, men jeg er stadig i problemer!

Festen:
Kirke: Mariager Kirke kl. 13
Sted: den Gamle biograf, Mariager
Musik: DJ memerable
Mad: Mikkel kok, en af min fars venner

Menu:

- forret: suppe, fyld på tallerkener, med overhæld efter velkomst (formentlig jordskokker og kammusling) 
- hovedret: Vi ved det ikke helt endnu, men det bliver noget sæson orienteret med kød fra Kildegaarden.
- Dessert: panna cotta

Slik/dessert buffet: ? er droppet
Bordpynt: formentlig hørlåber og sommerblomster  grå hørlåber, snylteplanter, lys, beton stager og hvide dahlia
Drikkelse: grænser tror jeg  vi har købt på tilbud løbende, mangler dog sodavand og hvidvin - så er det sidste købt ved grænsen :)
Kage: står jeg selv for;) dog ingen anelse om hvordan den skal se ud
Slikbuffet: nyt og nu må vi se om vi kan ;)
Kørsel: vores røde ladcykel eller æselkære

Bruden:
Kjolen: bestilt ved Nicolaj i Kbh
Sko: hvide med sølvkant fra holst, faldt tilfældigt over dem og de er bare så fine og mega komfi!
Smykker: har lånt et par fine øreringe af min mor
Slør: nope
Hårpynt: friske blomster, dahlia
Negle: det skønne hjørne fredag før, sammen med alle tøserne
Hår og makeup: hår hos Salon M, makeup min bedsteveninde
Taske:

Gommens tøj: er købt, grønt fra hugo boss, mørke brun vest
Brudesvend: Åh gud

Ringe: købt helt enkle guld ringe, 3 og 6 mm:)

Gaver til brudepiger og Bestman: ??

D.I.Y:

Skilte til gaver, bord osv:
Kasser med "supplies" til badeværelserne"
underholdningskasser til ungerne
overnatningsposer

Edited by Pixie_Dust
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til ☺ Hvorfor ikke hele ppakkeløsningen fra Memorable? Tror de er bedst sammen som pakke.

vi havde faktisk booked fotograf først.. og han er billigere end hvad de kunne lave pakkeløsning til:)

0

Annonce ♥

Oki ☺ Vil anbefale at I holder et møde med hende og ikke bare kommunikerer via mail så I er sikker på det bliver som I vil have det.

Det har du helt sikkert ret i;) men der er heldigvis LÆNGE til;)

0

nå så var vi i paris til min bror bryllup.. det var så 25 måder hvordan man ikke skal gøre:/ Det hele gik op i billeder... kan godt være det bare er mig, men jeg følte mig som en rekvisit hele dagen.. Sådan vil jeg ikke have vores dag til at være:/ puha

0

nå så var vi i paris til min bror bryllup.. det var så 25 måder hvordan man ikke skal gøre:/ Det hele gik op i billeder... kan godt være det bare er mig, men jeg følte mig som en rekvisit hele dagen.. Sådan vil jeg ikke have vores dag til at være:/ puha

fedt at i har været i Paris til din brors bryllup men øv at du følte dig som en rekvisit hele dagen,

0

fedt at i har været i Paris til din brors bryllup men øv at du følte dig som en rekvisit hele dagen,

Ja, det var ret træls.. især når vi kun var 15 i alt og helt seriøst vi behøvede ikke være der:/ Vi sad fx 2 timer og ventede på dem til "receptionen", de kom i 10 min, hvor der skulle tages billeder. Og så tog de afsted igen for at få taget flere billeder!

0

Annonce ♥

Ja, det var ret træls.. især når vi kun var 15 i alt og helt seriøst vi behøvede ikke være der:/ Vi sad fx 2 timer og ventede på dem til "receptionen", de kom i 10 min, hvor der skulle tages billeder. Og så tog de afsted igen for at få taget flere billeder!

ej det kan jeg godt se, det var ikke meget i så dem så.

Kan godt forstå du gerne vil gøre det anderledes til jeres bryllup

0

tak:) Det skal tænkes godt igennem i hvert fald! tror bare jeg havde brug for at komme af med det..

0

tak:) Det skal tænkes godt igennem i hvert fald! tror bare jeg havde brug for at komme af med det..

Det er der også plads til herinde, når man bare skal af med noget

0

Spændende at I har været til bryllup i Paris.. Der tænker man da ellers at alle forudsætninger for at få det perfekte bryllup burde være til stede.. Øv at det så ikke blev helt sådan.. Men håber, at din bror og svigerinde trods alt havde en skøn dag..

0

Annonce ♥

Tillykke med frieriet, og velkommen til!

Jeg vil godt nok også gerne, at fotografering fylder så lidt som muligt på dagen. Vi vil gerne have gode billeder, men vi vil endnu hellere have en god dag, og at gæsterne har en god dag :)

Glæder mig til at følge med i planlægningen.

0

tak allesammen I er så søde:) kan godt mærke at vi ikke er fantastiske til at tage nogle endelige beslutninger... min kæreste er meget til det moderne og jeg er mere til det naturlige.. vores beliggenhed gør det ikke nemmere, omgivelserne er en gammel museumsgård, men bindingensværk og brosten, men selve lokalet er ret moderne restureret... Godt der er over et år endnu;)

Edited by Pixie_Dust
0

Så blev der købt tøj til H2B;) totalt impuls og slet ikke forventet. Vi havde snakket frem og tilbage om et brunt jakkesæt, men det her grønne er bare SÅ flot til ham! Kan slet ikke stå for ham i det;) men det bliver det her grønne sæt, med hvid vest under:) er der iøvrigt nogen der kan forklare mig hvordan jeg sætter mine egne billeder ind? altså direkte fra pc? har vedhæftet det, men ved ikke om det kan ses;) Billedet er ikke så godt, mest fordi jeg egentlig ikke måtte tage det;) det er ikke syet til endnu;)

arthur-sales-fernando-torres-enokae-04.j

post-76969-0-42755000-1436079749_thumb.j

Edited by Pixie_Dust
0

Annonce ♥

Så er min søn og jeg så småt landet efter sommerhus med vennerne. S arbejder stadig på fuld tryk og han er efterhånden virkelig træt af ikke at have ferie sammen med os:/ Så for at gøre det lidt lettere smutter den lille og jeg en tur hjem til mormor:) Men i farten skal I lige se mine smukke sko! kom lige til at kikke og fandt dem på udsalg. 250kr det er lige til at holde til;) og så er de MEGA komfortable og med lille hæl. Der er jo mange brosten i Mariager...

post-76969-0-48451100-1438085224_thumb.j

0