Pixie_Dust

L + S 13.08.16 - billeder fra dagen :)

115 indlæg i dette emne

Annonce ♥

53 minutes ago, Dkchelle said:

Ærligt, jeg kan ikke huske temaet, kun at det ikke skulle være rustikt. Men nordisk. Men jeg har svært ved at gennemskue forskellen på guld og bronze initialer og hvad der vil passe bedst.... 

Umiddelbart tænker jeg bronze. 

haha det ville jeg bestemt heller ikke forvente. Der er så mange der laver alt mulig fedt herinde :) Vi startede ud meget romantisk og rustikt, men vi nåede frem til at vi er mere et mix af ny nordisk og vintage. Ja vi er ret forelsket i bronzen :) 

tror mere mit spørgsmål, hvilket jeg ikke fik formuleret, var figurer><initialer ? :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Pixie_Dust said:

haha det ville jeg bestemt heller ikke forvente. Der er så mange der laver alt mulig fedt herinde :) Vi startede ud meget romantisk og rustikt, men vi nåede frem til at vi er mere et mix af ny nordisk og vintage. Ja vi er ret forelsket i bronzen :) 

tror mere mit spørgsmål, hvilket jeg ikke fik formuleret, var figurer><initialer ? :) 

Nå...jeg forstod spørgsmålet som guld vs bronze. 

Men hvis det skal være nordisk (minimalist, ren), ville jeg tage initialerne med mindre i er helt vilde med figuren og den siger noget om jer som par? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Dkchelle said:

Nå...jeg forstod spørgsmålet som guld vs bronze. 

Men hvis det skal være nordisk (minimalist, ren), ville jeg tage initialerne med mindre i er helt vilde med figuren og den siger noget om jer som par? 

Jeg tror jeg helst vil have bronze vis det er. Men tror det kommer an på hvordan det ser ud på kagen! Så det skal testes :)

Vi synes begge to de er super søde. Normalt ikke noget vi er til.. Men ja, den viser meget godt hvordan vi er. Ret tilbage lænet og traditionel med et twist. hehe og så matcher hårfarven :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MILEPÆL!! så er der kun to måneder til vores store dag. WOW det begynder at komme tæt på! Føler ikke rigtig vi har styr på det, men den 21. juni skal vi have møde med præsten, blomsterhandleren og frisøren, så det hjælper nok :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Pixie_Dust said:

MILEPÆL!! så er der kun to måneder til vores store dag. WOW det begynder at komme tæt på! Føler ikke rigtig vi har styr på det, men den 21. juni skal vi have møde med præsten, blomsterhandleren og frisøren, så det hjælper nok :) 

Kæmpe tillykke med milepælen og ja tiden flyver afsted og det at man ikke føler at man har styr på noget som helst, men er ret sikker på at der nok er styr på det meste :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Marie E said:

Kæmpe tillykke med milepælen og ja tiden flyver afsted og det at man ikke føler at man har styr på noget som helst, men er ret sikker på at der nok er styr på det meste :wink:

hehe det har man nok. Tror bare jeg mangler overblik.

Hvordan går det hos jer? der er heller ikke længe til :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Pixie_Dust said:

hehe det har man nok. Tror bare jeg mangler overblik.

Hvordan går det hos jer? der er heller ikke længe til :) 

haha ja det er nok bare det manglende overblik , nej det er der ikke og glad for at jeg er gået på ferie fra studiet nu, så jeg kan få styr på det sidste, jeg har lidt gør det selv ting der mangler og tilretning af kjolen som er her den 23 så føler vi er ret godt med 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Marie E said:

haha ja det er nok bare det manglende overblik , nej det er der ikke og glad for at jeg er gået på ferie fra studiet nu, så jeg kan få styr på det sidste, jeg har lidt gør det selv ting der mangler og tilretning af kjolen som er her den 23 så føler vi er ret godt med 

det går jeg i næste uge det hjælper helt sikkert også :)

Ih det er så spændende med de kjoler :) skal prøve min den 5. juli

 

Redigeret af Pixie_Dust
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Pixie_Dust said:

det går jeg i næste uge det hjælper helt sikkert også :)

Ih det er så spændende med de kjoler :) skal prøve min den 5. juli

 

meget spændende og ja er ret sikker på at vi nok skal nå det :wink: nu når ferierne indtages :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Pixie_Dust said:

MILEPÆL!! så er der kun to måneder til vores store dag. WOW det begynder at komme tæt på! Føler ikke rigtig vi har styr på det, men den 21. juni skal vi have møde med præsten, blomsterhandleren og frisøren, så det hjælper nok :) 

Tillykke med milepælen. Ja det er snart, og sikker på I nok skal få styr på det. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Karina og Dans Bryllup said:

Tillykke med milepælen. Ja det er snart, og sikker på I nok skal få styr på det. 

tak og ilm :thumbsupsmileyanim: ja selvfølgelig :) og vis vi ikke gør så sker der nok heller ikke noget ved det :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 minutes ago, Pixie_Dust said:

så bliver der lavet beton lysestager på livet løs i det lille hjem GP 

Der er 125 endtil videre, har ikke helt styr på hvor mange vi skal bruge, men hellere for mange end for lidt :) 

 

betonlys 1.jpg

betonlys 2.jpg

betonlys 3.jpg

Hvor er de fede. Flot arbejde ☺

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Pixie_Dust said:

så bliver der lavet beton lysestager på livet løs i det lille hjem GP 

Der er 125 endtil videre, har ikke helt styr på hvor mange vi skal bruge, men hellere for mange end for lidt :) 

 

betonlys 1.jpg

betonlys 2.jpg

betonlys 3.jpg

Hvor er de fede :) Har du bare købt betonmix i f.eks. Jem & Fix eller er det noget helt andet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha, min svigerindes mor kom til at afsløre dagen for min polterabend i sidste uge :/ hun var ikke klar over at den slags er hemmeligt for bruden. nå men min Svigerinde og bedsteveninde sagde med det samme, at det var flyttet og derfor ikke i dag. Men for at være helt ærligt så troede jeg ikke helt på dem. 
Hehe men nope de er ikke dukket op, så nu må jeg nyde mit rene hjem, ny barberede ben og halv grå lørdag med min dejlige lille familie :)  mens jeg spændt må vente på hvornår det så bliver...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Pixie_Dust said:

Åh ha, min svigerindes mor kom til at afsløre dagen for min polterabend i sidste uge :/ hun var ikke klar over at den slags er hemmeligt for bruden. nå men min Svigerinde og bedsteveninde sagde med det samme, at det var flyttet og derfor ikke i dag. Men for at være helt ærligt så troede jeg ikke helt på dem. 
Hehe men nope de er ikke dukket op, så nu må jeg nyde mit rene hjem, ny barberede ben og halv grå lørdag med min dejlige lille familie :)  mens jeg spændt må vente på hvornår det så bliver...

årh øv, at der blev afsløret dagen, men spændende hvornår det så ender med at blive ...jeg ved jo godt datoen for min, så ingen overraskelse der :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er dine lysestager fede! Er helt vilde med dem :) 

og øv med polterabend, men nu kan det være det sker når du mindst venter det. Og jeg kender godt følelsen. Min Mormor er også dårlig til at holde hemmeligheder, så hun afslørede en surprize fødselsdagsfest for mig engang. Og jeg er bare ikke god til at lade som om jeg ikke ved noget, og dermed blive overrasket. :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 21/6/2016 at 9:42 AM, Dkchelle said:

Hvor er dine lysestager fede! Er helt vilde med dem :) 

og øv med polterabend, men nu kan det være det sker når du mindst venter det. Og jeg kender godt følelsen. Min Mormor er også dårlig til at holde hemmeligheder, så hun afslørede en surprize fødselsdagsfest for mig engang. Og jeg er bare ikke god til at lade som om jeg ikke ved noget, og dermed blive overrasket. :/

tak :) vi er også helt vilde med dem. Min far har lige sagt at han vil lave nogle metalholdere til at lave blomsterne i. Så tror det hele kommer til at passe sammen :) 

Ja det gør det helt sikkert :) Jeg er så meget i tvivl om hvornår det kommer til at ske, hvilket vel er meningen ;) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 14/2/2016 at 0:20 PM, Pixie_Dust said:

Så har jeg gjort det mest sindsyge og tråd min mor og flere veninder over tæerne.. Har købt min kjole.. Jeg var over og besøge min veninde i Kbh og så tænkte vi at det var sjovt at prøve nogle kjoler og nærme os hvilken stil jeg gerne ville have. MEN MEN MEN av så faldt jeg fuldstændig for denne her kjole! Havde verdens bedste følelse, men nu øv, havde ikke troet det betød så meget at de komme med alle sammen.. Men min mor tager det pænt, hun synes mere jeg skulle vente til jeg havde smidt nogle flere kg, men vis jeg elsker den er det helt okay.. Men min veninde her i Aarhus er bare Mega skuffet..

IMG_0590.JPG

IMG_0592.JPG

Wow, hold da op! Det er en utrolig smuk kjole! Jeg er helt vild med den, og den sidder fantastisk på dig :lol: 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Rlund said:

Wow, hold da op! Det er en utrolig smuk kjole! Jeg er helt vild med den, og den sidder fantastisk på dig :lol: 

tak, hvor er du sød :) jeg skal ned og prøve den igen på mandag til en tilpasning, SÅ spændende!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 2/7/2016 at 5:47 PM, Rlund said:

Wow, hold da op! Det er en utrolig smuk kjole! Jeg er helt vild med den, og den sidder fantastisk på dig :lol: 

Ihh hjemme fra prøvning! Den er bare så fin :) og det blev da kun bedre af at den skal ligges ind! Systuen havde sindsyg dårlig kundeservice, fx snørrede hun den ikke helt ordenligt i ryggen. Men de virker til virkelig at have styr på hvad de laver dog :) 

Sjovt hvordan man husker den lidt forskelligt og hvordan jeg først har opdaget små fine detaljer nu :) image.jpegFullSizeRender (2).jpg

Redigeret af Pixie_Dust
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer