Louise0206

Næstved - Bryllupsbilleder HVOR ?

12 posts in this topic

Hjææælp ! Steder til at få taget bryllupsbilleder ? Vi Ville have taget på Gavnø men NÆGTER at betale 650 kr i gebyr til baronen for det ! Så havde vi besluttede os for Rønnebæks Holm, men har lige tjekket der er Koncert på lørdag 😕 Så ja, vi er lidt på herrens mark, og vi gider næsten ikke Herlufholm for der får alle næsten taget .. Og det må gerne være tæt på så vi kan komme hurtig tilbage til receptionen .. HJÆLP !!!

0

Annonce ♥

Ja jeg ville faktisk ha foreslået den nye hvide bro ved herlufsholm. Hvad med området omkring susåen i rådmandshaven? Hvis altså det skal være billeder med natur. Vi skal giftes i februar så overvejer nogle mere rustikke omgivelser. Vi har bl.a. kig på betontrapperne ved den fritlagte Suså og den røde murstensmur ved boderne, der ligger i forbindelse med den gamle musikskole.

0

Ellers er der også nogle meget flotte områder ude ved den gamle gardehusarkaserne.

0

Annonce ♥

Jeg skal giftes i karrebæksminde, så det bliver nede ved vandet med sikkerhed. vand og broer er altid god baggrund. Dog vil min H2B have taget billeder inden ceremonien? Pga. tæt pakket program, men tiden er med sikkerhed bedst inden, så dette ikke bliver stresset, men jeg undrer mig lidt om det kommer til at være. Altså at se ham inden ceremonien?

Er der nogen som har synspunkter eller erfaring med dette?

0

Jeg skal giftes i karrebæksminde, så det bliver nede ved vandet med sikkerhed. vand og broer er altid god baggrund. Dog vil min H2B have taget billeder inden ceremonien? Pga. tæt pakket program, men tiden er med sikkerhed bedst inden, så dette ikke bliver stresset, men jeg undrer mig lidt om det kommer til at være. Altså at se ham inden ceremonien?

Er der nogen som har synspunkter eller erfaring med dette?

Vi fik taget billeder inden vielsen. Men nu gjorde vi også det hele lidt utraditionelt. Det gjordeikke mig noget. Er glad for at vi ikke skulle forlade gæsterne midt i det hele. Du kan læse mere om det i min tråd hvis det er.

Vi havde så også fokus på at det stadig blev noget særligt når vi skulle se hinanden første gang og havde fotografen til at tage billeder af vores møde.

0

Hvide Svaner i Karrebæk

3F centeret (Smålandshavet) i Karrebæk

Hotel Kirstine i Næstved

Hotel Vinhus i Næstved

Gulerodshuset på Ringstedgade

Diverse forsamlinghuse rundt omkring i Næstved og omegn

1

Annonce ♥

Oops, jeg læste det helt forkert. Jeg troede at du kiggede efter et sted at holde fest, lol PINLIGT!

Hvad med

Herlufsholm Skov (både ved Herlufsholm skole eller ved kommune)

Langs åen i byen (overfor den nye biograf med udsigt af byen i baggrund)

Munkebakken

Ved Trolden overfor rådhuset

0

Brude! Kender i til steder omkring Glumsø også?? Vi skal giftes på lørdag og vi mangler lidt inspiration.

Vi har Næsbyholm Slot (altså parken) og en sø ved Bavelse.

0

Ny allerede en gift dame. Vi fik faktisk taget billederne på Enø. Nede ved stranden fandtes der en badebro, som kombinerede vores billeder. Tænk jer, vand, strand, badebro, sol, store sten og en stejl grusvæg. På toppen var der så masser af kornmarker, som vi gik rundt i og det gav nogle helt fantastiske billeder. Så imponeret af Jakob. Vi anvendte en kanon fograf som hedder Jakob. Find ham her www.jakobvind.nu.

Han er ikke verdens dyreste, men han er kanon aktiv og vi fik så mange billeder. Så jeg kan varmt anbefale ham.

Tænk på at visse billeder bliver faktisk kanon hvis baggrunden har mange farver. Så evt. vand som os, eller korn marker, eller en park er også kanon. Det kan også være godt med skygge, så dette giver gode effekter.

Held og lykke.

0

jeg synes altså også rådmandshaven er så smukt et sted, med så meget forskelligt.

Jeg er lige blevet gift for to uger siden, og tro mig! Det betyder virkelig meget at det er tæt på!!! så vil ikke anbefale den længere køretur for det, du har ikke lyst til at bruge tid på billeder når dagen kommer.

0

Annonce ♥