Ivana

Fodbold detaljer som overraskelse? Nogle ideer?

7 posts in this topic

Kære kommende brude

Min første efterspørgsel og den kommer lidt sent, da jeg skal giftes til august :-)

Min kæreste er fodbold fan (og der er INTET fodbold-tema over vores bryllup!). MEN jeg vil gerne overraske ham ved at implementere nogle små detaljer, så jeg viser mig fra den seje kone side :P

Er der nogen der har ideer? Blot for at vise ham, at jeg også tænker på ham på dagen :-) Måske i talen, måske i en lille morgengave. Anything?

Har købt nogle manchet knapper som han får på dagen til vores bryllup... synes selv de er meget low key og super fede.

Edited by Ivana
0

Annonce ♥

Nu handler det godt nok ikke så meget om detaljer men jeg har da før - efter aftale med en brud - spillet United eller Liverpool fodboldslagsange som indgangsmusik ved brudeparrets indgang til middagen (hvor de så også er gået ind som de sidste hvad ikke alle gør)

0

Jeg tror det var Eheliw, der havde lavet/fået lavet det fineste strømpebånd med logo og farver fra mandens fodboldklub - måske kunne du kopiere den ide? Hun har billedet inde i hendes tråd, hvis ikke jeg husker helt galt.. ;)

0

Min gom påstod godt nok at vi havde ægte AGF farver fordi vi havde midnatsblå/navyblå som gennemgående farve, men det var nu tilfældigt, til gengæld havde jeg lavet lidt fodboldoverraskelser til ham:

På bagsiden af vores meget minimalistiske cremefarvede bryllupskage tittede der en lille fodbold ud

Jeg havde et lille stykke AGF silkebånd syet ind i skørtet på min kjole som mit blå

Morgengaven var et AGF spillersæt med hilsner fra alle spillerne som jeg havde skaffet igennem en af deres topspillere

0

Annonce ♥

Jaaaa :-)

Jeg lavede selv strømpebåndet og det var overraskende nemt :-)

Og det udtryk min mand kom med da han så det er bare guld værd! Tror da ikke har fået vist billederne fra fotografen - der er et hvor man lige kan ane hans glæde :-)

0