willerbassen

Foto App?

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad er jeres erfaring - kan gæsterne finde ud af at bruge den?

Vi har oprettet en hjemmeside til vores bryllup, og det kom meget bag på os hvor få der kunne forstå at de selv skulle gå ind på en hjemmeside for at få de oplysninger vi havde skrevet der... Der var et link i invitationen med besked om at info var på hjemmesiden...

Kommer det til at tage for meget fokus og opmærksomhed til festen? Vi har i forvejen en fotograf og photobooth. Bliver det for meget med appen oveni?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er jeres erfaring - kan gæsterne finde ud af at bruge den?

Vi har oprettet en hjemmeside til vores bryllup, og det kom meget bag på os hvor få der kunne forstå at de selv skulle gå ind på en hjemmeside for at få de oplysninger vi havde skrevet der... Der var et link i invitationen med besked om at info var på hjemmesiden...

Kommer det til at tage for meget fokus og opmærksomhed til festen? Vi har i forvejen en fotograf og photobooth. Bliver det for meget med appen oveni?

Vi har oprettet os i app'en WedPics og en del af gæsterne har tilmeldt sig der - vi har allerede lagt billeder op af vores forberedelser, billeder fra vores forlovelsesphotoshoot m.m. Vi har også både heldagsfotograf + photobooth.

Har hørt fra flere at man kan få en del billeder ud af gæsterne ved at bruge en app a la WedPics, bl.a. en herinde fra som vist fik 150 billeder ud af det fra gæsterne. Så det synes jeg da er meget fedt og vi håber på at vores gæster også vil bruge den. Vi gjorde opmærksom på den i invitationen, den vil stå i kirkehæftet + ved en lille seddel som ligger ved hver plads.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder fornuftigt :-)

Men da vi ikke har råd til en fotograf til festen og heller ikke ønsker diverse engangskameraer på bordende.. så sys jeg foto app var en god idé! Hvis man dog bare kunne finde et par mennesker der havde prøvet den, som kunne sige FOR/IMOD!

Gæsterne tager jo alligevel billeder med deres telefoner, så hvorfor ikke udnytte det... Vi ønsker at kunne dokumentere vores kærlighedsfest på bedste vis. Og hvilken bedre måde findes der, end via øjnene på dem som selv deltager?

Men jeg kan forstå at der ikke er nogen der har erfaring med denne app, så vi må jo bare prøve :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er jeres erfaring - kan gæsterne finde ud af at bruge den?

Vi har oprettet en hjemmeside til vores bryllup, og det kom meget bag på os hvor få der kunne forstå at de selv skulle gå ind på en hjemmeside for at få de oplysninger vi havde skrevet der... Der var et link i invitationen med besked om at info var på hjemmesiden...

Kommer det til at tage for meget fokus og opmærksomhed til festen? Vi har i forvejen en fotograf og photobooth. Bliver det for meget med appen oveni?

Vi har oprettet os i app'en WedPics og en del af gæsterne har tilmeldt sig der - vi har allerede lagt billeder op af vores forberedelser, billeder fra vores forlovelsesphotoshoot m.m. Vi har også både heldagsfotograf + photobooth.

Har hørt fra flere at man kan få en del billeder ud af gæsterne ved at bruge en app a la WedPics, bl.a. en herinde fra som vist fik 150 billeder ud af det fra gæsterne. Så det synes jeg da er meget fedt og vi håber på at vores gæster også vil bruge den. Vi gjorde opmærksom på den i invitationen, den vil stå i kirkehæftet + ved en lille seddel som ligger ved hver plads.

TAK :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev gift her den 20.juni og brugte app.... det var genialt! Vi har fået over 200bileder fra gæsterne og alle hyggede sig med den. Syntes det fungerede så godt og mange vil alligevel jo gerne tage billeder med deres mobil til dem selv. Vi havde dog fravedt os at der blev taget mobil billeder i kirken.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev gift her den 20.juni og brugte app.... det var genialt! Vi har fået over 200bileder fra gæsterne og alle hyggede sig med den. Syntes det fungerede så godt og mange vil alligevel jo gerne tage billeder med deres mobil til dem selv. Vi havde dog fravedt os at der blev taget mobil billeder i kirken.

Tak :-) Tror også vi giver den et forsøg.. det koster jo ikke så meget! Og hvis det går galt, så har folk jo stadig billederne på deres telefoner :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi benyttede den også til vores bryllup d. 6. juni, og var SÅ glade for det. Knap 500 billeder fra over halvdelen af gæsterne, og selv den ældre generation havd ret nemt ved at bruge den. Den er ALLE pengene værd, jeg kan kun anbefale den. Og så får man billederne i fuld opløsning bagefter, fremfor et Facebook album i komprimeret kvalitet for eksempel.

VI havde også heldagsfotograf, men det er bare forskellige typer billeder han tager, og som gæsterne tager - så vi er glade for at have haft begge dele.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi brugte wedpics som er gratis. Der kommer billederne også ind i fuld størrelse/bliver ikke komprimerede. Tror vi har omkring 200-300 billeder fra gæsterne (i meget svingende kvalitet :lol: ). Vi skrev vist først om det på bagsiden af menu-kortet, men man kan jo sagtens skrive det i invitationen f.eks, så folk har hentet app'en på forhånd.

Vi havde også fotograf Så tror ikke nogen følte sig forpligtede til at tage billeder eller at det tog fokus fra noget. Tror også gæsterne havde taget billeder med deres mobiler, hvis vi ikke havde brugt app'en. Så havde vi måske bare kun fået 1/3 af dem.

Mine og min mands forældre holdt dog mobilerne i lommerne/taskerne hele dagen for ikke at opleve noget gennem en linse. Og de var RET glad for så nemt at have adgang til andres billeder i dagene efter når alle på arbejde spurgte hvordan kjolen/kagen osv havde set ud :) Det var også ret hyggeligt hvordan der dumpede flere og flere billeder ind i dagene efter brylluppet. Det gjorde ventetiden på fotografens billeder lidt nemmere!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte wedpics som er gratis. Der kommer billederne også ind i fuld størrelse/bliver ikke komprimerede. Tror vi har omkring 200-300 billeder fra gæsterne (i meget svingende kvalitet :lol: ). Vi skrev vist først om det på bagsiden af menu-kortet, men man kan jo sagtens skrive det i invitationen f.eks, så folk har hentet app'en på forhånd.

Vi havde også fotograf Så tror ikke nogen følte sig forpligtede til at tage billeder eller at det tog fokus fra noget. Tror også gæsterne havde taget billeder med deres mobiler, hvis vi ikke havde brugt app'en. Så havde vi måske bare kun fået 1/3 af dem.

Mine og min mands forældre holdt dog mobilerne i lommerne/taskerne hele dagen for ikke at opleve noget gennem en linse. Og de var RET glad for så nemt at have adgang til andres billeder i dagene efter når alle på arbejde spurgte hvordan kjolen/kagen osv havde set ud :) Det var også ret hyggeligt hvordan der dumpede flere og flere billeder ind i dagene efter brylluppet. Det gjorde ventetiden på fotografens billeder lidt nemmere!

Jeg har altså aldrig forstået hvorfor man skal købe bryllup.dks app når man netop kan hente og bruge WedPics gratis? :rolleyes:

Vi har netop, som du foreslår, skrevet om app'en i invitationen + en lille reminder i kirkehæftet til de der evt. har glemt det før dagen :) Jeg håber sådan at vi får en masse sjove billeder ud af det! Rigtig god pointe med at man jo så har adgang til billederne når nogen der ikke var med spørger ind til forskellige ting.. Det tror jeg helt sikkert at man nok skal blive glad for!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer