Juni2016

Brugt brudekjole?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det kommer lidt an på hvilken type person du er. Man skal have rygrad nok til at turde sige sin ærlige mening - hvis den bare ikke lige er "kjolen!", så skal du turde sige det! Ellers vil du bare komme til at fortryde.

Men hvis du godt kan det, så ville jeg da klart gøre det! Det er jo et super tilbud, hvis det altså viser sig at være den rigtige kjole for dig!

Redigeret af Lisim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer lidt an på hvilken type person du er. Man skal have rygrad nok til at turde sige sin ærlige mening - hvis den bare ikke lige er "kjolen!", så skal du turde sige det! Ellers vil du bare komme til at fortryde.

Men hvis du godt kan det, så ville jeg da klart gøre det! Det er jo et super tilbud, hvis det altså viser sig at være den rigtige kjole for dig!

Ærligt så kender jeg hende ikke rigtig, har hilst på hende et par gange. Har en veninde som har sagt hun gerne tager med for at se den på. Men regner da også med at svare ærligt om jeg kan lide den

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville gøre det, du kan jo altid sige pænt nej tak.

Den skal alligevel renses, rettes til længde osv. Du kan jo altid få ændret lidt på kjolen ved en skræder så det bliver DIN kjole. Hvis altså kjolen kan bruges i første omgang

Jeg købe selv en ny men fik ændret den lidt så den passede til min personlighed/krop og det kostede ikke det vilde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør det dog. Enten er det kjolen eller så er det ikke.

Som jeg ser det, så kommer du jo til at spare penge på kjolen, hvis den er dig, og ellers er det bare at beundre den, men sige at den ikke lige er dig.

Jeg havde gjort det!! Godt nok ville jeg gerne have en ny kjole denne gang også, men det var fordi det var min x-svigermor som valgte den første fordi de betalte den og jeg kunne ikke lide at sige nej.. men den var ikke lige mig første gang. Denne gang har jeg 100% selv valgt den og det er jeg bare så glad for.

Så jeg siger GO. Der kan jo ikke ske noget ved det :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville i hvert fald se et billede først. Kan ikke forstå du ikke kan se fx deres bryllupsbilleder? Det er da spild af tid både for dig og hende hvis du efter 2 sek allerede tænker "jøsses, det går bare slet ikke" :wink:

Redigeret af Nordstjerne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer