Annewq

J&A 3.10.15 - Beretning!

98 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er vi ved at være der :-)


Alt skulle nu være klar til vores store dag i morgen. Der har været godt gang i den i dag, men vi har været hjemme den sidste time, så det er helt okay. Jeg håber, jeg er så brugt, at jeg kommer til at sove som en baby :-)
Glæden og spændingen er godt på vej. Vi var lige nede i kirken og organisten øvede, og det var bare super smukt!
Og vejret ser jo ud til at blive fantastisk! Det er der godt nok blevet kigget på dagligt :-)

post-78220-0-14865900-1443806166_thumb.j

post-78220-0-06940800-1443806183_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE STORT tillykke med brylluppet igår. Og i fik jo det mest fantastiske efterårsvejr - det er min drøm, men vores vejrudsigt ser ikke helt ligeså godt ud. Om ik andet så glæder jeg mig til at høre om jeres dag, det hele lyder so far til at være fantastisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FANTASTISK!

Mange tak for jeres lykønskninger!
Vores bryllup beskrevet med et ord: fantastisk!
I morgen går turen til Tanzania i 2 uger. Jeg glæder mig helt til at skrive en beretning om vores dag. Og ikke mindst glæder jeg mig til vores fotograf Retos billeder. For det var nemlig et ubeskriveligt smukt vejr!
Disse 3 billeder er taget af min veninde Heidi Skov, som har skovfoto.dk Hun var dog ikke på arbejde denne dag, men kameraet skulle jo med :-)
I må have nogle dejlige uger og held og lykke til de andre oktoberbrude ;-)

post-78220-0-74815200-1443987469_thumb.j

post-78220-0-98175200-1443987486_thumb.j

post-78220-0-01890600-1443987499_thumb.j

Redigeret af Annewq
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beretning!

Bryllupsberetning J&A 3/10-15

Beretningen er skrevet af mig, men min kære mand har tilføjet lidt i ( )' er rundt omkring. Vi har valgt at holde det mest til billede af os selv, så derfor mangler en del fællesbilleder osv.

Ugen op til brylluppet var faktisk ret rolig. Jeg havde nogle lange dage på jobbet, så der var ikke vildt meget bryllupstid, men vi var faktisk også rigtig godt med. Alt, hvad vi kunne have ordnet, var klaret, så vi fik mindst mulig stress på. Jeg indrømmer dog gerne, at jeg fik et lidt usundt forhold til min vejrapp, der blev tjekket flere gange dagligt :-) Vi havde begge taget fri fra arbejde fredag, men vi fik vores forsamlingshus allerede torsdag eftermiddag, og min mand satte borde op efter arbejde, så vi dækkede vi bord og gjorde lidt klart allerede om aftenen. Der havde jeg også fået ordnet negle, så det var der styr på.

Fredag brugte vi en del af formiddagen og eftermiddagen i forsamlingshuset. Vi bor lige på den anden side ad gaden, så det var helt perfekt. Vi fik godt nok gået et par ture! Vi fik rigtig god hjælp af vores forældre, så omkring kl. 16 kunne vi køre ned i kirken og lave en "øver". Min papfar skulle føre mig det første stykke op, hvor min lillebror skulle tage over og følge mig til alteret. Min bror ankom dog først fra Jylland sent om aftenen, men han mente dog, at han nok var i stand til den lille tur. Min mors kæreste blev dog beroligt lidt af en prøve. Han har ikke selv børn, så jeg tror, han var rigtig glad for at få lov.
Min far var ikke inviteret, da vi ikke har kontakt, og han dukkede faktisk ikke op i kirken heller, selvom jeg ved, at min søster havde spurgt ham. Folk har spurgt meget, hvordan jeg ville have det med, hvis han kom eller ikke kom, men jeg har ikke kunnet svare. Nu bagefter kan jeg dog sige, at det intet betød.

Omkring spisetid var vi alene igen, og vi fik spist lidt take out og slappet af. Det var en rigtig dejlig måde at bruge den sidste aften på. Vi havde valgt at sove sammen, og det var et godt valg. Vi sover bare bedst i hinandens selskab og i egen seng. Jeg tror, at jeg sov ret godt den sidste nat. Meget overraskende faktisk. Min mand sover dog altid som en sten, så han har det lidt nemmere.

post-78220-0-06311100-1446053912_thumb.j

post-78220-0-32216600-1446053923_thumb.j Redigeret af Annewq
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lørdag morgen står vi op til perfekt vejr! Jeg skal til frisør kl. 10, så vi har lige et par timer, hvor vi går i forsamlingshuset og får stillet et par cafeborde op og stillet flag/hjertepynt ud. Min bror henter mig og kører mig til frisør. Det var bare det helt perfekte valg at få min gamle folkeskoleveninde til at ordne det! Der var bare rigtig meget ro på, og da vi havde haft lavet en prøveopsætning, så gik det hele bare som smurt. Hun laver ellers normalt ikke brudelook, men hun gjorde det så godt. Makeuppen holdt hele dagen og natten, og håret blev først taget ud mandag morgen :-) Selv da mandens nevø valgte at rive mit slør af lige uden for kirken, blev det siddende! Så stor ros til Kiki Plambeck :-)

Min mand havde så et par timer hjemme, inden hans forlover, forloverens kone og deres 2 uger gamle datter kom og holdt ham med selskab. Han har ikke fortalt så meget om ventetiden, men han har dog sagt, at han først blev nervøs, da han skulle have tøj på.

(J: Der faktisk ikke så meget at berette om. Jeg fik spist et par stykker knækbrød, udskød badet så længe som muligt, se noget TV-serie - kort sagt havde ro på. Jeg havde måske faktisk forventet lidt, at jeg ville blive mere nevøs på et tidspunkt, da jeg lidt har en tendens... Men halvanden time før afgang kom min forlover med familien. Der gik lidt tid med at få dem indlogeret på deres værelse, samt at jeg fik hilst lidt på deres nyfødte datter. Sjovt nok var det som sagt først, da jeg skulle have tøj på, at jeg følte uro, og det var ellers noget, som jeg havde set meget frem til. Men med en mavesyretablet går alting bedre ;-) Vi forlover og familien kommer tilbage for at hente mig og køre mod kirken. Han får ringene, jeg tager poserne med ris, og selvom vi er i liiidt for god tid, kører vi mod kirken. Vi er der ca. 30 min. før vielsen, og er derfor de første. Præsten havde ellers advaret imod for meget ventetid, men jeg mødte vores fotograf, og løber planerne for kirkefotos igennem, mens vi går rundt og jeg fortæller lidt om kirken. Jeg fik også hilst på alle som de ankommer til kirken - det hele var faktisk meget afslappende. 5 min. før klokkerne ringede til gudstjeneste gik jeg med min forlover op og vente på A's ankomst. Vi når også lige at tage en selfie med de ret fyldte kirkebænke i baggrunden. :-) )

Jeg tog efter frisøren hjem til min mor, hvor også hendes kæreste, min bror og søster og deres kærester var. Pigerne hjalp mig i tøjet og vi fik en lille rugbrødsmad. Det var rigtig fornuftigt, da jeg ikke fik så meget mere ned i løbet af dagen. Min mor var faktisk den eneste, der var sådan mærkbart nervøs. Det var til gengæld også temmeligt meget ;-)

Da resten af selskabet kører mod kirken, bliver min mors kæreste også lidt nervøs, og vi kører kort efter. Vi må så holde i 5 minutter og vente i nærheden, da vi ellers er i for god tid. Jeg koncentrere mig mest om ikke at slå ud. Når jeg bliver nervøs, varm, træt, drikker alkohol, græder eller lign, så slår jeg ud de røde plamager. Jeg har dog prøvet at tage nogle piller, men det hjælper ikke altid. Da jeg stiger ud ag bilen nede ved kirken, kan jeg godt mærke, at de første tårer er på vej. Det hele kommer lige pludselig tæt på.

Vi møder lige en enkelt bekendt uden for kirken, som bare lige ville lige held og lykke. Da vi går hen omkring kirkemuren, står vores fotograf, Reto, der lige pludselig. Ham havde jeg helt glemt :-)

Der er ret godt styr på nerverne, da vi går ind, og det er en vild følelse, da dørene går op. Det går okay det første halve stykke op ad gulvet, men så bryder jeg nærmest også helt sammen og stortuder resten af vejen. Jeg er ret sikker på, at det er nogle skræmmende billeder af mig, der er taget der :-) Man skal lige huske at have en snotklud med op til alteret! Da vi når op til min bror, og de to mænd skal skifte, opfanger jeg ikke så meget mere. Min bror er vist ret berørt, og han giver mig et stort kram. Det er så rart at komme op og sidde overfor min mand og hans forlover. Så er der noget mere ro på mig igen!

(J: Det var en ubeskrivelig, surrealistisk fornemmelse at se A glide op af kirkegulvet, jeg kan se hun er opløst i bevægelseståre og jeg overvejer et kort øjeblik, om jeg selv kan holde dem tilbage, men min indre glæde og lykke tager over, og kan ikke lade være med at smile af hende hele vejen mod alteret.)

post-78220-0-02344300-1446054112_thumb.j

post-78220-0-03134500-1446054122_thumb.j

Redigeret af Annewq
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får sunget nogle salmer, og præsten holder tale. Jeg er lidt ked af, at han næsten ikke har taget noget fra de breve, vi havde givet ham. Vi havde fået lidt familie og venner til at skrive lidt om os til præsten, men han vælger en mere 'standard' udgave. Ærgerligt, men selvfølgelig hans valg. Mere ærgerligt er det dog, at det lykkedes præsten at sige et forkert navn... 2 gange! Han kalder mig Kamilla. Da han gør det første gang, så griner kirken. Han prøver også at tage det lidt afslappet, og det gør min mand og jeg også. Men da han så siger Kamilla en gang til, så vælger jeg at forsøge med en redning og hvisker mig navn til ham. Han undskylder selvfølgelig en masse, og det er okay med mig, men min mand fortæller bagefter, at han var svært bange for, at præsten måske have fået fat i den helt forkerte tale, men da han nævner noget med lego, så er manden tryg igen :-)

Da vi har fået sagt ja, givet ringe og kysset, glæder jeg mig bare til at komme ud i den friske luft. Jeg har fået helt hovedpine af al det tuderi :-) Da vi så kommer ud, står et par af mine kollegaer med sådan nogle pegepinde, vi bruger i undervisningen og laver en æresport. Det er bare så fint, og jeg græder selvfølgelig noget mere!

post-78220-0-09834600-1446054209_thumb.j

Flere af mine elever er også mødt op, og det er bare så hyggeligt at se dem. Vi får krammet en masse, og det er så rart at have den meget formelle del overstået. Her får nevøen så revet mit slør af, og jeg tager det faktisk ret pænt. Han får dog forbud mod at komme i nærheden af kjolen ellers :-) Vi får taget et par billeder omkring kirken, før vi begiver os op til receptionen. På vejen tager vi dog forbi kirkegården, for at lægge en buket til mandens mormor. Jeg har i hemmelighed fået lavet en lille udgave af brudebuketten, som vi lægger til hende. Det bliver manden rigtig glad for.

Receptionen er åben, så vi var i tvivl om, hvor mange der ville komme. Der er nok lidt færre end forventet, men folk hygger sig, og det er super rart at få set de mennesker, der ikke skal med til fest. Det er også rigtig rart at have receptionen før billederne, så det har vi ikke fortrudt. Receptionsgæsterne begynder stille og roligt at fortrække omkring kl. 16-16.30, og vi vælger at få taget familiebilleder og parbilleder, før vi selv tager ud. Det var ellers først planen, at de skulle tages før middagen, men det passede godt ind der. Så havde vores gæster også en lille pause. Vi havde lejet alle værelserne over forsamlingshuset, så mange overnattede, og resten hyggede bare i sofaerne med kage, øl og vand.

post-78220-0-71619600-1446054313_thumb.j

post-78220-0-88253600-1446054339_thumb.j

post-78220-0-62527100-1446054356_thumb.j

post-78220-0-16552200-1446054374_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger lige omkring halvanden time på at få taget billeder rundt omkring i nærheden. Vi kunne sagtens have brugt mere, men det passede egentlig fint. Vi havde valgt st tage min svigerinde med ud, og det var et fantastisk valg! Hun er super god til at se de små detaljer og komme med forslag. Fotografen Reto var også meget begejstret for hende! Min mand får også gentagende gange at vide, at han skal rette ryggen og frem med skulderne, så der bliver ikke lagt fingre imellem :-) Reto var for øvrigt rigtig dygtig! Han er pædagog til hverdag, og det kommer ham nok til hjælp, når han skal håndtere brude og forstyrrende børn. Han tog billeder til en venindes bryllup, og de blev rigtig gode, så derfor valgte vi ham. Prisen er bestemt også til at betale, så det valg har vi ikke fortrudt.

post-78220-0-30571100-1446054457_thumb.j

post-78220-0-48766900-1446054491_thumb.j

post-78220-0-25756800-1446054516_thumb.j

post-78220-0-24899100-1446054537_thumb.j

post-78220-0-17083700-1446054566_thumb.j

post-78220-0-24476800-1446054627_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter billederne går vi tilbage til forsamlingshuset, hvor det næsten er tid til middag. Vi havde bedt min bedste veninde om at være toastmaster, og det gjorde hun super godt! Der var et godt flow, og nok rygepauser til alle rygerne, samtidig med, at der var god tid til at spise. Vi var 27 i alt til middag, så det var til at overskue og vi sad i E formation. Der var en smule for lidt plads bag gæsterne, så det skulle koordineres, når de skulle op og skåle. Det var lidt øv, men bordplanen fungerede ellers godt.

post-78220-0-00601400-1446054859_thumb.j

Der var egentlig ret mange indslag, når man tænker på, hvor få vi var; min mor havde skrevet sang, min mand holdt tale, forloveren holdt tale, jeg holdt tale, mandens familie havde lavet sang, mine kollegiepiger havde skrevet en sang, som de selv fremførte, seminariepigerne fik gæsterne til at lave et billede, og de lavede en leg, hvor manden og jeg skulle gætte ting om hinanden, min bror holdt en tale, og det samme gjorde min søster. Min mor havde afslutningsvis fundet en sang i den lidt frækkere afdeling, der bare var super sjov! Til aller sidst havde jeg fået en del af pigerne med på en zumbadans til sangen Dear future husband. Det var en fed afslutning på en fantastisk middag! Og igen fik jeg grædt en hel del. Især under min egen tale, hvor jeg takkede og fortalte lidt om alle de tilstedeværende og vores fælles historie. Her valgte jeg også at give min brudebuketten videre. For lidt over et år siden var jeg selv til bryllup, hvor jeg fik overrakt brudebuketten, som en opfordring til manden om at komme lidt i gang :-) Nogle af de perler, der var i buketten, fik jeg sat ind i min også, så de ligesom går videre. Jeg gav min buket til min brors kæreste, som jeg dog allerede kalder svigerinde. Han havde dog overhalet mig lidt, da han weekenden før friede til hende, så vi skal til bryllup i september næste år, men det var også ment som en anerkendelse af, hvor glad jeg er for hende og for, at hun passer på min bror. Man er vel storesøster :-) Og så blev der grædt noget mere :-)

Vi havde for øvrigt fået min svigerfar til at lave en kysseskammel til os. Den var en stor succes! Så slap jeg for at skulle op på stolen hele tiden.

post-78220-0-67294800-1446054740_thumb.j

Jeg fik hverken spist eller drukket så meget alkohol under middagen, da jeg var ret spændt på dansen, og da jeg havde lidt en hovedpine af al det græderi :-) Den lettede heldigvis, da vi blev færdige og kunne slappe lidt mere af. (J: Jeg havde det på samme måde...der var alt for meget fokus på én til, at man kunne slappe af og nyde maden.)

Resten af festen var, ja, en fest. Vi havde Henrik fra Diskobil ude og spille, og det gjorde han forrygende! Både forældrene og vennerne var rigtig meget ude på gulvet og det var jeg også. Jeg fik dog jokket min kjole lidt i stykker bagpå, men ikke noget serveringsdamerne ikke kunne ordne :-)

(J: Stemningen og musikken var faktisk så godt, at jeg fik danset mere end jeg nogensinde har gjort før! Jeg danser ellers aldrig...både af princip, men også fordi jeg ikke ejer rytme :-D Jeg havde helt ondt i skinnebenene efter at have danset både med A, min svigermor, kommende svigerinde, min egen mor, A' veninder osv. i flere timer.)

post-78220-0-57923600-1446054789_thumb.j

Brudevalsen gik rigtig fint. Vi havde youtube-øvet i ugen op til, og selvom ingen af os kan danse videre, så gik det fint. Der blev klippet Manchester United sokker og mit ekstra slør købt på nettet. Jeg fik også vist manden mit Manchester strømpebånd, der er blevet lavet af Annis slør. Det vakte stor glæde :-)

Redigeret af Annewq
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der var massive mængder alkohol tilbage, men det er dog ikke en overraskelse. Jeg bliver 30 om et par måneder, så vi genbruger lidt der, og ellers har vi mange glade aftagere :-)

Ideen med at have 3 slags rødvin, som var anbefalet af forskellige gæster, fungerede rigtig godt. Folk fik smagt på noget forskelligt, og når vi ikke drikker rødvin overhovedet, var det rart med andres mening. Maden fik vi fra Mia Reesen, og hun laver altid god mad. Hun lavede også brunchen dagen efter. Der var dejligt med rester til dagen efter, så jeg rent faktisk fik nydt noget af den :-)

(J: Ja, det var bestemt et højdepunkt om søndagen, da det eneste jeg næste have fået på selve dagen var lidt af middagen og natmaden. Så det var rart i fred og ro at kunne smage på det hele, da Mias mad altid er udsøgt.)

Jeg lukkede festen ned omkring kl. 4, hvor jeg sendte Henrik hjem. Mine forældre og svigerfar var de sidste, der gik, og det er nu lidt imponerende. Min mand var gået lidt tidligere, da han var helt færdig.

(J:Da det tyndede ud i gæsterne begyndte jeg at pille lidt pynt ned udenfor, og fik lidt opkvikkende frisk luft. Sammen med køkkenpersonalet fik jeg ryddet det meste af vægpynten, så der var mindre at ordne om søndagen. Omkring kl. 3:30 havde mine batterier dog heller ikke mere at give af.)

Jeg ordnede lige nogle småting og lå i min seng kl. 4.45. Vi stod igen i forsamlingshuset kl. 7.30. Vi skulle aflevere det kl. 12, og her begik vi nok en fejl, da vi skulle have haft nogle hjælpere på her også. Gæsterne var heldigvis gode til at hjælpe, men vi havde kunnet nyde brunchen mere, hvis vi havde haft nogle til at være med der også.

Vi fik også pakket gaver op. Rigtig rart først at gøre det der. Vi fik en masse lækre gaver og kun meget få ting, der skal byttes. Folk havde været meget kreative udfra at vi måske ikke havde så mange ønsker, så det var rigtig sjovt at se, hvad de havde fundet på.

Søndag er en rigtig rolig dag. Vi får sovet en smule og spist en masse mad og ellers bare gjort klar til bryllupsrejsen, som vi tog afsted på mandag. Det var ret tidligt efter brylluppet, og jeg var lidt nervøs over det, men det har fungeret rigtig fint. Det har været rart at komme lidt væk fra de hele med det samme og få slappet af. Det hele er også kommet lidt på afstand, for der er ingen tvivl om, at sådan et bryllup det fylder helt vildt meget. Søndag sad jeg med en stor følelse af lettelse. Vi fik præcis den fest, vi havde håbet på. Det var sådan en rørende dag, men samtidig bare med så meget glæde og fest. Jeg tror, at vores gæster virkelig nød det hele. De lagde mærke til mange af de små ting, vi havde gjort noget ud af, og jeg tror ikke, at de manglede noget. Og det gjorde vi bestemt heller ikke :-)

(J: Jeg kan kun sige, at jeg er helt enig. Bryllupsdagen fyldte også rigtig meget i dagene efter, så det er rart at komme lidt på afstand. Og kunne tænke tilbage på alle de fantastisk højdepunkter fra dagen og snakke dem igennem, og nyde at gennemleve dem igen.)

Så efter 2 uger i Afrika, så venter hverdagen derhjemme som mand og kone. Og den glæder jeg mig faktisk ret meget til! Og vi slutter lige af med lidt flere billeder. Det er jo Bryllupsklar :-)

P.s. Vi har endte med at bruge 72.000 på selve brylluppet uden bryllupsrejse. Det var sgu det hele værd :-)

post-78220-0-47082900-1446054984_thumb.j

post-78220-0-15565500-1446055005_thumb.j

post-78220-0-45497600-1446055040_thumb.j

post-78220-0-91388900-1446055049_thumb.j

post-78220-0-20367200-1446055108_thumb.j

Redigeret af Annewq
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for den fine beretning, Anne! Og selvfølgelig de skønne billeder! I er bare så fint et par. Helt vildt dejligt også at have J's kommentarer med på vejen. Vi tog også på bryllupsrejse om mandagen (havde et fly kl. 06:15 :blink: ), og vi er helt enige i, at det var fantastisk at komme væk og bare være sammen og fordøje det hele.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Genialt at "du" har "hans" kommentarer med i beretningen også. Selvom det er synd for ham kan jeg kun glæde mig over at han havde ondt i benene dagen efter. Det viser jo at I havde en god fest og at Henrik leverede varen, hvad han altid gør. Fedt billede i øvrigt. .:) Så kan jeg drille ham lidt med kabelrod. .:) Jeg vil meget gerne "låne" det (hvis jeg må) til når vi engang får opdateret hjemmesiden :)

Det er egentlig meget sjovt med det Meghan Trainor nummer (Dear Future Husband). Siden det udkom - tidligere på året - har jeg af og til brugt det som opfølgning på en bruds tale m.v. hvad det er helt oplagt til når der er en portion humor i selve talen. Det er bare som at folk ikke rigtig fanger indholdet. Angiveligt fordi de ikke kender nummeret. Det gør dem der var med så helt sikkert nu og de andre kommer nok til det hen af vejen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åårh hvor er det en dejlig beretning :loveshower:

Mange tak :-)

Tak for den fine beretning, Anne! Og selvfølgelig de skønne billeder! I er bare så fint et par. Helt vildt dejligt også at have J's kommentarer med på vejen. Vi tog også på bryllupsrejse om mandagen (havde et fly kl. 06:15 :blink: ), og vi er helt enige i, at det var fantastisk at komme væk og bare være sammen og fordøje det hele.

Selv tak! Ja, det fungerede overraskende godt med hurtig afrejse. Det kan godt anbefales. Vi ventede dog til mandag eftermiddag med at rejse, så man lige kunne indhente lidt søvn :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Genialt at "du" har "hans" kommentarer med i beretningen også. Selvom det er synd for ham kan jeg kun glæde mig over at han havde ondt i benene dagen efter. Det viser jo at I havde en god fest og at Henrik leverede varen, hvad han altid gør. Fedt billede i øvrigt. . :) Så kan jeg drille ham lidt med kabelrod. . :) Jeg vil meget gerne "låne" det (hvis jeg må) til når vi engang får opdateret hjemmesiden :)

Vi havde sådan en fed fest, så han leverede bestemt varen. Han blev meget rost af gæsterne! Vi har lige et enkelt billede mere, som jeg lige vedhæfter. Jeg tror sagtens, du må bruge dem, hvis du bare beholder Reto's logo på.

Det er et super nummer! Jeg hørte det første gang til zumba, og teksten passede bare så godt til en bryllupsdans :-) Manden havde aldrig hørt det før, så det var kun heldigt!

post-78220-0-40749100-1446310543_thumb.j

post-78220-0-36068100-1446310561_thumb.j

post-78220-0-80514200-1446310575_thumb.j

Redigeret af Annewq
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad søren han har da lavet sin pult om. Fedt. Det har han da ikke sagt noget om . :) Super. Klart at man beholder logoet på. Alt andet ville være mangel på respekt for fotografen i den henseende. Checkede lige fotografen ud. Jeg mindes at have set ham til et bryllup før og talte også en del med ham (hvis det er ham jeg tænker på) Kan bare ikke huske hvor :)

Meghan Trainor har lavet rigtig mange fede numre med et godt twist i men også "Marvin Gaye" som er mere "Charleston" agtigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer