Creane

Lokation på Fyn med overnatning?

17 indlæg i dette emne

Overskriften siger jo næsten det hele...

Jeg søger inspiration til hyggelige feststeder på Fyn hvor der er plads til at minimum 50-70 gæster kan overnatte.

Og meget gerne med lidt natur omkring...

Stilmæssigt må det som sådan gerne bare være en lade...bare der er plads til overnatning på stedet eller i gåafstand.

Om det er forsamlingshusløsningen eller kom-fest-gå hjem løsningen er irrelevant...vi er åbne og alle forslag er velkomne....men budgettet rækker ikke til slotte desværre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan give Comwell Kongebrogaarden den varmeste anbefaling. Det er godt nok hverken forsamlingshus eller lade, men beliggenheden ved Lillebælt og dyrehave kan man ikke klage over.

Et fem-stjernet hotel lyder måske ikke som det billigste sted, men selskabskoordinatoren Anne kan altså noget med priser - hun har nogle andre kontakter end os andre. Samtidig kan man have alt med i en pakke, så der ikke pludselig kommer ekstra udgifter.

Dertil er betjening og stemning bare i top. Og man stresser ikke op til den store dag - det har man jo folk til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde vores bryllup på Nyborg strand hotel

Vi har indtil nu kun haft positive oplevelserne der, de er rigtig søde og behjælpelig med alt. De har en rigtig fin fest menu med forskellige retter og vælge imellem, men man kan også sagtens vælge noget ud over det. Synes også prisen er rigtig fin i forhold til hvad man får! Har selv været giflerne fester der, og det er har super godt og meget professionelt.

Dertil har de godt plads til overnattende gæster, værelserne til gæsterne, kan købes/bestilles til ca halv pris af normalen, og så får brudeparret en gratis overnatning i deres suite. Alle overnatninger er selvfølge indk. Morgenmad dagen efter, og fri benyttelse af hotellets faciliteter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyborg Strand er et glimrende sted og tip top betjening. Har spillet der flere gange og også boet der i forbindelse med konfirmationer og bryllupsfester på Fyn som lå i "rap". Samtidig ligger det meget centralt. Det eneste som nogle måske vil betragte som negativt er at det er så stort som det nu engang er. Man vil næppe bemærke at der er mange andre selskaber samtidig men er man ude i at man godt vil have et sted hvor man har alt for sig så er det ikke stedet.

En mulighed kunne være Brydegården eller Allégården hvor I lejer et luksussommerhus med plads til det hele. Har dog hørt at der har været problemer med høj musik efter kl. 1 og visse andre ting. En anden mulighed kunne være Feriecenteret Skt Knudsborg i Brenderup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for jeres input, det er bare super - kom gerne med flere forslag:-)

K87fyn

Kongebrogaarden kender jeg godt...min konfirmation blev faktisk holdt der i tidernes morgen, og det var virkelig lækkert!! :-).... Jeg kigger nærmere på det, men er bange for det alligevel er i den gale ende af budgettet...og så er det nok også lidt for stort med flere selskaber, og det ønsker vi ikke.

Anne A

Nyborg Strand har jeg undersøgt, men som diskobil også nævner, er det lidt for stort til os. Vi vil gerne have det hele for os selv.

Malu82

Vissenbjerg Storkro undersøger jeg da lige... :-)

Marie E,

Nyborg Slotsmølle lyder super fin....men jeg kan ikke rigtig finde billeder eller priser? Hvor mange kan der være og hvordan fungerer det - som forsamlingshus eller? Og skal der være ro på et givent tidspunkt? Det ligger jo ret centralt. Ved du om der er runde eller lange borde? Og hvad med køkkenfaciliteter? Sorry de mange spørgsmål, men det ser lidt interessant ud:-)

Diskobil,

Tak for forslag...jeg har også overvejet at leje et kæmpe sommerhus, men har også godt hørt det der med at der skal være ro...og vi vil gerne feste! Det er ellers lige i vores ånd stilmæssigt og at man bare kan vælte i seng når man vil.

Jeg har googlet lidt på feriecentret Skt knudsborg som du nævner...men kan det passe at det er blevet lavet om til asylcenter?? De er nok ikke interesserede i at lægge lokaler til et bryllup;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for jeres input, det er bare super - kom gerne med flere forslag:-)

K87fyn

Kongebrogaarden kender jeg godt...min konfirmation blev faktisk holdt der i tidernes morgen, og det var virkelig lækkert!! :-).... Jeg kigger nærmere på det, men er bange for det alligevel er i den gale ende af budgettet...og så er det nok også lidt for stort med flere selskaber, og det ønsker vi ikke.

Anne A

Nyborg Strand har jeg undersøgt, men som diskobil også nævner, er det lidt for stort til os. Vi vil gerne have det hele for os selv.

Malu82

Vissenbjerg Storkro undersøger jeg da lige... :-)

Marie E,

Nyborg Slotsmølle lyder super fin....men jeg kan ikke rigtig finde billeder eller priser? Hvor mange kan der være og hvordan fungerer det - som forsamlingshus eller? Og skal der være ro på et givent tidspunkt? Det ligger jo ret centralt. Ved du om der er runde eller lange borde? Og hvad med køkkenfaciliteter? Sorry de mange spørgsmål, men det ser lidt interessant ud:-)

Diskobil,

Tak for forslag...jeg har også overvejet at leje et kæmpe sommerhus, men har også godt hørt det der med at der skal være ro...og vi vil gerne feste! Det er ellers lige i vores ånd stilmæssigt og at man bare kan vælte i seng når man vil.

Jeg har googlet lidt på feriecentret Skt knudsborg som du nævner...men kan det passe at det er blevet lavet om til asylcenter?? De er nok ikke interesserede i at lægge lokaler til et bryllup;-)

Vi skal gi omkring 7500- 8000 i leje af slotsmøllen mener det er incl rengøring,så har du det hele for jer selv, og ja lige som et forsamlingshus, Altså med at det er gør det selv, vi har fx. selv kok og tjenere med. ved der har været bryllup derinde med omkring 80 gæster sidste år.Vi har ikke fået oplyst et sluttidspunkt. Så vil mene der er ganske frie hænder, der er vist lang borde, men vi lejer selv runde borde og køkkenet er industri køkken ( dog er det ikke lige så stort) ... Det er helt ok, du spør bare for ellers finder man aldrig ud af noget jo :wink: Man lejer det igennem Nyborg Voldspil :cheerleader3:http://www.nyborgvoldspil.dk/kontakt/afdelinger.html

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også Christiansminde i Svendborg. Det er i hvert fald smukt og super god betjening og maden er i orden.

Jeg har serveret i Brydeladen, og det var bare klamt. Alt service var møgbeskidt, køkkenet er lillebitte, hammertunge tallerkener, som vi i øvrigt måtte stille på gulvet fordi opvasken er lille bitte. Det var lige et andet perspektiv, men jeg ville være ked af at holde bryllup der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for svar Marie :-)

Jeg fortsætter lige... ;-)

Har i været og se lokalerne inden i bestemte jer? Kan man det? Det er jo lidt vigtigt at man kan lide stedet indefra også og ikke bare udefra.

Hvornår får i nøglerne og hvornår skal i aflevere igen?

Har du ikke en planlægningstråd? For jeg vil da super gerne se resultatet:-)

Ipd,

Tusind tak for input:-) Når du skriver Brydeladen...mener du så Brydegården? Altså det der sommerhus man kan leje som diskobil omtaler? For det er da super rart ikke kun at høre lyserøde omtalelser men også de negative:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for svar Marie :-)

Jeg fortsætter lige... ;-)

Har i været og se lokalerne inden i bestemte jer? Kan man det? Det er jo lidt vigtigt at man kan lide stedet indefra også og ikke bare udefra.

Hvornår får i nøglerne og hvornår skal i aflevere igen?

Har du ikke en planlægningstråd? For jeg vil da super gerne se resultatet:-)

Ipd,

Tusind tak for input:-) Når du skriver Brydeladen...mener du så Brydegården? Altså det der sommerhus man kan leje som diskobil omtaler? For det er da super rart ikke kun at høre lyserøde omtalelser men også de negative:-)

ja vi har været at se stedet, og bookede det samtidigt med kigget. Vi er vilde med det rustikke look og de store vinduer , vi får nøglerne om fredagen og vi snakker om at vi har stedet til mandag, så vi kan rydde op søndag, jo har da en planlægninstråd :loveshower::blush: den er bare lidt lang :floejt:http://www.bryllupsklar.dk/forum/87448/vores-kcrlighedsfest-27-august-2016-hjemme-igen.html/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde festen på Fjelsted Skovkro incl overnatning.. Der er så hyggeligt, maden er go og de er vældig søde :-)

Vi skal give omkring 32000 for velkomstdrink, øl, vand og vin af libitum, 3 retters menu, kaffe/te likør, natmad, overnatning for 37 gæster og brunch næste morgen :-)

De har forresten 80 dobbeltværelser ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar Marie :-)

Jeg fortsætter lige... ;-)

Har i været og se lokalerne inden i bestemte jer? Kan man det? Det er jo lidt vigtigt at man kan lide stedet indefra også og ikke bare udefra.

Hvornår får i nøglerne og hvornår skal i aflevere igen?

Har du ikke en planlægningstråd? For jeg vil da super gerne se resultatet:-)

Ipd,

Tusind tak for input:-) Når du skriver Brydeladen...mener du så Brydegården? Altså det der sommerhus man kan leje som diskobil omtaler? For det er da super rart ikke kun at høre lyserøde omtalelser men også de negative:-)

Min mobil fik lige autocorrectet, jeg snakker om Brydeland i Åsum. Kender intet der hedder Brydegården.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er da også hotel hesselet som ligger i naturskønne omgivelser her i nyborg og ned til strand og skov ( fantastiske lokation billeder man kunne tage der Her er der også mulighed for overnatning på stedet Det er et intimt sted

http://www.hotel-hesselet.dk/bryllupsinspiration-2013/

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle virkelig gode input i alle kommer med.

Tak for linket til din planlægningstråd Marie E :-) Jeg glæder mig til at følge dig...og se billederne;-)

Rasti:

Fjeldsted Skovkro lyder sørme billig! Og så endda inkl overnatning.

CTDK:

Stella Maris ligner og lyder som en drøm...men desværre over vores budget:-(

Ipd:

Hvor lyder det bare som en træls oplevelse på Brydeland....det ser ellers bare så fint ud og lige sådan noget vi kunne falde for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer