Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Ronja8

Personlige chokolader

7 posts in this topic

Hejsa

Vi er i gang med at lave bordkort og er endt med en bordkort-favorbox-kombi :-).

Vi tænkte at det kunne være fint at putte personlige chokolader i boksen, men vi kan ikke finde et sted som laver dem. De danske hjemmesider producerer kun til firmaer.

Emnet er sikkert berørt før, men jeg tillader mig alligevel at spørge om nogen mon kender et sted som laver de der personlige chokolader med navn og dato :-)?????

0

Annonce ♥

Leder du efter chokolader med jeres navne og dato præget i selve chokoladen? Eller "bare" et papiromslag med tekst på?

Den sidste mulighed er super nem at lave selv. Jeg har lavet disse og det tog mig virkelig ikke andet end et par timer en formiddag...

Det er gode 70% chokolader hvor det yderste papir er pillet af, så sølvpapiret inde under er beholdt. Derefter har jeg bare lavet en skabelon efter det oprindelige papir og printet mine egne :)

post-62798-0-00339800-1436904780_thumb.jpost-62798-0-76600600-1436904785_thumb.j

0

Bare papiromsalg :-).

Hvor er de super fine :-)!!!!! Den løsning har jeg også overvejet, men gik i stå da jeg ikke kunne finde ud af at lave flere på ét ark :blush:. Er generelt ikke særlig kreativ ;-)!

0

Jeg kan sende skabelonen til dig lidt senere hvis du vil have det? Men så kræver det jo at du får fat i samme størrelse chokolader..

0

Annonce ♥

Det må du meget gerne :-)!! Så kan jeg jo prøve mig frem - og det burde vel ikke være så svært at finde chokolader som kan passe....:-)

0

Det må du meget gerne :-)!! Så kan jeg jo prøve mig frem - og det burde vel ikke være så svært at finde chokolader som kan passe....:-)

Send mig din email, evt. i en PM, så sender jeg skabelonen til dig :) De chokolader jeg har købt er fra Toms og fra Bilka. De kommer i sådan en femkantet mørkebrun æske.

0

Vi valgte at købe nogle da vi var i Tyskland (på vej hjem fra ferien). Der har vi gjort som Cricht, bare med vores logo og datoen. 100 stk for 70 kr. Det er lige til at overkomme (især hvis man alligevel skal til Tyskland for at hente drikkelse.

Vi valgte ved samme lejlighed at købe nogle hjertechokolader som vi lægger i vores favourboks med vores logo på. Dem har vi også ompakket, så de gik fra rød til sølv. Logo er desværre ikke på endnu, da Hubby ikke er færdig med skabelonen til den endnu.

0