Rasti

Stine og Rasmus 16.07.16 - Planlægning

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Om os :loveshower:

Jeg hedder Stine og er 31, min kommende mand hedder Rasmus og er 37.

Vi har hver 2 piger fra tidligere forhold og sammen har vi 2 børn - Jonathan på snart 2 og Zia på 3 ½ :a1221:

Vores 2 yngste døtre fra tidligere forhold gik i samme børnehave og det var via børnehavens facebook gruppe vi lærte hinanden at kende. Rasmus var meget ivrig, men jeg gad ham ikke rigtig.. Det var i september 2010. Først den 8/12-2010 mødtes vi til et julearrangement i børnehaven og hvad der lige skete der, det ved jeg ikke? Mine ben blev ihvertfald revet væk under mig og så var det pludselig mig der var ekstremt ivrig :rolleyes:

Den 23/12-2010 blev vi endelig kærester.. :7himmel:

4 måneder senere blev jeg ikke planlagt gravid :oops: og den 1/1-2012 friede Rasmus til mig (2 dage før vores datter blev født :a1221: ) ganske romantisk frieri hvor min mor og hendes kæreste også var til stede.. Vi hylede allesammen af glæde :loveshower:

Vi planlagde bryllup til den 7/9-13, men fandt ud af at jeg igen var gravid og valgte derfor at udskyde brylluppet. (Fødte den 8/9-13)

Men NU skal det være og planlægningen er allerede godt igang :cheerleader3:

Redigeret af Rasti
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kirken:

Vi skal giftes i Vor Frue Kirke i Nyborg kl. 12.30

post-79889-0-45858100-1437177806_thumb.j

Synes det er en smuk kirke.. Min mor er døbt og konfirmeret i kirken. Vores søn er døbt der og vi har 4 børn der skal konfirmeres på et tidspunkt, så det ender med at vi får en godt tilhørsforhold til kirken :)

Præsten bliver enten Ida Korreborg som døbte vores søn eller min ældste datters klassekammerats mor :)

Vi havde talt om at mine 3 piger skulle være blomsterpiger, men efter at have talt med kirketjeneren i dag, kan det ikke lade sig gøre, fordi vi ikke må strø rosenblade på gulvet :(

Fotografering er tilladt, men kun af vores fotograf, så det er perfekt. Og riskastning er heldigvis også tilladt UDENFOR kirken.

Redigeret af Rasti
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blomster/brudepiger bliver mine 3 piger - Catalina på 10, Filippa på 7 og Zia på 3.

Vi har allerede fundet kjolerne som de skal have på :a1221:

De 2 store skal have denne på:

post-79889-0-11915200-1437177485_thumb.p

Zia skal have denne på:

post-79889-0-04397900-1437177515_thumb.p

Har sparet en hel del på denne post.. 290 kr. for alle 3 kjoler på tilbud i h&m :cheerleader3:

Så nu mangler der kun sko og hårpynt til de 3 piger :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Festen bliver med overnatning til alle gæster :)

Vi skal holde det på Fjelsted Skovkro i Ejby på Fyn.. Det ligger i hyggelige omgivelser med et lille gadekær, grise, får, osv... Vi har også været ude og vælge lokalet på kroen samt den hyggelige sofagruppe hvor vi skal drikke kaffe efter maden imens der bliver gjort klar til at danse :cheerleader3:

post-79889-0-29352200-1437222639_thumb.p

post-79889-0-38820300-1437222652_thumb.j

post-79889-0-10511200-1437222669_thumb.j

post-79889-0-20251700-1437222682_thumb.j

post-79889-0-71089800-1437222697_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hår og makeup skal ordnes hjemme hos mig af frisør Imiz fra Ørbæk.. Kender dem ikke, så hvis nogle har erfaringer med dem, hører jeg gerne om det :kiss:

Vask, føn , opsætning, slør, brudemakeup incl. prøveaften fra 1000 kr., så det er ikke galt synes jeg :cheerleader3:

Idéer til hår:

post-79889-0-60732000-1437223452_thumb.j

post-79889-0-60487000-1437223460_thumb.j

post-79889-0-39810900-1437223467_thumb.j

post-79889-0-87966200-1437223477_thumb.p

Er dog i tvivl om hårfarven.. Lige nu har jeg knald rødt farvet hår.. Men tænker på hvordan det vil stå i kontrast til en hvid kjole og samtidig er jeg også bange for at det kunne smitte af på kjolen.... :huh:

Redigeret af Rasti
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloons: velkommen til og tillykke med brylluppet og din planlægningstråd

jaaarh vi skal giftes i samme kirke :cheerleader3::cheerleader3: ved dog ikke hvem vores præst bliver kender kun til en af dem, og det er en der konfirmeret min ældste datter :loveshower: lækkert sted i har valgt

glæder mig til at følge jer frem til jeres store dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv kigget på jeres valg af feststed...Det ser super ud - og til en rimelig pris...jeg har dog lidt svært ved deres røde gulvtæpper og grønne stole....har de det i alle rum? Eller har de rum med trægulv?

Det er rigtig.. det er ikke de kønneste stole og tæpper :pokey: Men ja mener faktisk at de er i alle rum.. Deres standard farver med lys og servietter er også sådan en grim grøn farve.. Men fik at vide igår at vi helt selv må bestemme farver uden ekstra beregning :):cheerleader3:

Redigeret af Rasti
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloons: velkommen til og tillykke med brylluppet og din planlægningstråd

jaaarh vi skal giftes i samme kirke :cheerleader3::cheerleader3: ved dog ikke hvem vores præst bliver kender kun til en af dem, og det er en der konfirmeret min ældste datter :loveshower: lækkert sted i har valgt

glæder mig til at følge jer frem til jeres store dag

Det er da bare så hyggeligt at vi skal giftes i samme kirke :)

Hvor skal I holde festen henne?

Glæder mig også til at følge med i jeres planlægning, det er så hyggeligt :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloons: velkommen til og tillykke med brylluppet og din planlægningstråd

jaaarh vi skal giftes i samme kirke :cheerleader3::cheerleader3: ved dog ikke hvem vores præst bliver kender kun til en af dem, og det er en der konfirmeret min ældste datter :loveshower: lækkert sted i har valgt

glæder mig til at følge jer frem til jeres store dag

Det er da bare så hyggeligt at vi skal giftes i samme kirke :)

Hvor skal I holde festen henne?

Glæder mig også til at følge med i jeres planlægning, det er så hyggeligt :loveshower:

ja det er det, og vi skal holde det i Slotsmøllen i Nyborg :loveshower:

tak og ilm :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloons: velkommen til og tillykke med brylluppet og din planlægningstråd

jaaarh vi skal giftes i samme kirke :cheerleader3::cheerleader3: ved dog ikke hvem vores præst bliver kender kun til en af dem, og det er en der konfirmeret min ældste datter :loveshower: lækkert sted i har valgt

glæder mig til at følge jer frem til jeres store dag

Det er da bare så hyggeligt at vi skal giftes i samme kirke :)

Hvor skal I holde festen henne?

Glæder mig også til at følge med i jeres planlægning, det er så hyggeligt :loveshower:

ja det er det, og vi skal holde det i Slotsmøllen i Nyborg :loveshower:

tak og ilm :cheerleader3:

Aj der er også hyggeligt, med lækre omgivelser

Har du tænkt over hvor I skal have taget billeder henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons: velkommen til og tillykke med brylluppet og din planlægningstråd

jaaarh vi skal giftes i samme kirke :cheerleader3::cheerleader3: ved dog ikke hvem vores præst bliver kender kun til en af dem, og det er en der konfirmeret min ældste datter :loveshower: lækkert sted i har valgt

glæder mig til at følge jer frem til jeres store dag

Det er da bare så hyggeligt at vi skal giftes i samme kirke :)

Hvor skal I holde festen henne?

Glæder mig også til at følge med i jeres planlægning, det er så hyggeligt :loveshower:

ja det er det, og vi skal holde det i Slotsmøllen i Nyborg :loveshower:

tak og ilm :cheerleader3:

Aj der er også hyggeligt, med lækre omgivelser

Har du tænkt over hvor I skal have taget billeder henne?

ja det er det, og vi glæder os SÅ meget til at sæt vores præg der, vi regner med det bliver enten volden ellers nede bag den gammel station/postgård ved skinnerne og ude på havnen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer