Sign in to follow this  
Followers 0
Mus84

Forårsbryllup 16. maj 2015

62 posts in this topic

Vi fik et lift med mine forældre ind til hotellet. Vi røg bare på hovedet i seng og snorksov med det samme.

Selvom klokken nærmede sig halvfem inden vi var i seng vågnede jeg allerede kl 7.30 næste morgen. Helt høj og med en underlig uro i kroppen. Fik tjekket BK og opdateret vores fb-status (det syntes jeg åbenbart var meget vigtigt).

Prøvede at sove videre, men kunne ikke. En times tid senere vågnede manden og vi fik begge et hurtigt bad inden det var tid til lækker morgenmadsbuffet.

Vi fik pakket sammen, hentet bilen og hjem til babysitterne ved 11-tiden for at hente de skønne børn. De havde bare storhygget og ville nærmest ikke med.

Babysitterne havde sendt et par sms’er i løbet af aftenen og næste morgen med billeder og status så vi vidste at alle havde det godt og vi kunne nyde festen i fred og ro.

Retur til Århus og feststedet. Vi havde aftalt kl 11.30, men det var nærmere 11.45 inden vi var der. De andre var allerede godt i gang. Vores forældre plus min lillesøster og kæreste havde lovet at hjælpe, men udover det var også mandens bror og kone samt min onkel og kusine mødt op og gav en hånd med. Fantastisk. Det tog et par timer og så kunne man næsten ikke se at vi havde holdt fest. Et rengøringsfirma ville komme senere og tage gulv og toiletter.

Hjem og få tømt bil og trailer. De efterfølgende dage er gået med at sortere, rydde op, nyde vores gaver og hinanden. Nu mangler vi bare at få lavet takkekort og så er det sidste bryllupsrelevante overstået.

Vi fik en dag og fest præcis som vi drømte om. Højtidelig og smuk, men samtidig afslappet og sjov.

20150516-Festen 063 kopi.jpg

0

Annonce ♥

Så er der lidt billeder af takkekort:

Kortene består af en forside med en personlig individuel tekst til hvert kort på bagsiden.

post-77010-0-11785400-1435776627.jpg

Bag hver forside ligger en bunke billeder, alle har fået minimum to billeder af os og et gæstebillede af dem selv, i nogle kort er der også lidt ekstra billeder.

Rundt om kortet er der et mavebælte hvor der står tak.

post-77010-0-06379100-1435776676.jpg

Blærerækken med takkekort udover de fem der allerede var afleveret personligt.

post-77010-0-46751200-1435776646.jpg

0

Hvor ser det bare ud til at have været en helt igennem fantastisk dag! :loveshower: Og super smukt og gennemført det hele!

Jeg kan desværre ikke se rigtig mange af dine billeder - jeg ved ikke om det kun er mig eller om der er en fejl i upload? :(

0

Hvor ser det bare ud til at have været en helt igennem fantastisk dag! :loveshower: Og super smukt og gennemført det hele!

Jeg kan desværre ikke se rigtig mange af dine billeder - jeg ved ikke om det kun er mig eller om der er en fejl i upload? :(

Mange tak, det var en rigtig dejlig dag.

Kan da godt se at en del af billederne er "forsvundet" - har bare kopieret over fra min planlægningstråd. I planlægningstråden har jeg efterfølgende fjernet en del af billederne og kan se at de nu også er væk i det kopierede. Skal prøve at få dem lagt ind igen på et tidspunkt.

0

Annonce ♥

Så er der billeder i de første indlæg, resten kommer senere

0

Så skulle alle billeder være der.

0

Sikke en dejlig beretning og billeder :)

0

Så fik jeg lige set alle billederne igennem igen efter de var kommet op, og hvor er de bare super gode! :cheerleader3: Meget stemningsfyldte og fedt med så mange detaljebilleder! Det savner jeg ofte.

0

Annonce ♥

Sikke en dejlig beretning og billeder :)

Mange tak 😘

0

Så fik jeg lige set alle billederne igennem igen efter de var kommet op, og hvor er de bare super gode! :cheerleader3: Meget stemningsfyldte og fedt med så mange detaljebilleder! Det savner jeg ofte.

Mange tak 😘

0

Tak for en dejlig beretning og skønne billeder ! Ser ud til at det var en dejlig dag! :loveshower:

0

Tak for en dejlig beretning og skønne billeder ! Ser ud til at det var en dejlig dag! :loveshower:

Mange tak 😊

0

Annonce ♥