minispiret

Ingen til at følge mig op :-(

21 posts in this topic

Jeg ha været gift før, og derfor vil min far under ingen omstændigheder føre mig op. Jeg har så spurgt min mor, og hun var sådan lidt ligeglad, og svarede, njaaah det ved jeg ikke rigtig, kan vi ikke snakke om det, når det nærmer sig..?

Siden det ikke betyder en dyt for nogen af dem, overvejer jeg at gå alene, men det virker bare så "tamt", men hvem spørger man..???? Jeg har to onkler men de har selv døtre, og jeg kunne da forestille mig, de gerne vil prøve at føre deres egen datter op (spørge kan man dog altid): Skuffet er nok det bedste ord jeg har lige nu pga dette virvar.

Dog forstår jeg på en måde godt min far, vi har jo prøvet turen; men det betyder alligevel så uendelig meget for mig.

Hvis nogen har en god ide, tages det imod med kyshånd.

0

Annonce ♥

Ved self. ikke hvilket forhold du evt. har til gommens far når nu din egen far ikke vil?? Hvis han betyder en del for dig ville jeg da spørger ham når nu dine forældre ikke rigtig vil,, og ellers så hvis du har en bror eller en rigtig god ven :)
Personligt ville jeg virkelig tænke over hvem der plejer at være der for mig og ellers ville jeg tage en brudepige i hånden :-D

0

Det var da en underlig holdning din far har.... Jeg har slet ingen kontakt med min far og han var derfor uønsket på dagen. Jeg blev fulgt op af min yngste morbror som betyder meget for mig og som i modsætning til min egen far har været der for mig altid.... Han har en søn selv så han var meget beæret over at få "jobbet", alternativt skulle min farfar følge mig op

0

Annonce ♥

Ja vi har to skønne drenge, og det er da en klar mulighed, de kan følge mig op. Men igen tænker jeg; børn på 3 + 7 år, bliver de ikke lidt bleklemt ved situationen når 100+ mennesker står og kigger på dem????

Nogen er evt har erfaring med dette??????????????????

0

Øv med dine forældres holdning!

Jeg ville godt have haft min far til at følge mig op af kirkegulvet, men han er blevet syg her på det sidste og meget svagt gående.

Så tanken er gået væk igen fra det. Jeg tager istedet for vores søn i hånden og så følger han sin mor op af gulvet, han vil være 5 år til næste år.

Jeg ved så ikke om han vil blive genert, men han kender heldigvis de fleste af dem som skal med i kirken og de bliver kun 17 mennesker og ikke 100 :)

0

Annonce ♥

Jeg tænker rigtig meget på det, og jeg har denne her "hvor føles det tamt at gå uden min far" fornemmelse. Men igen: han sagde blankt nej fordi han fulgte mig op sidst, og jeg respekterer hans valg og synspunkt. Jeg har et ellers godt forhold med min far, men her står han altså fast.

Jeg ville nyde at følges med mine drenge, men en i hver hånd, hvad så med brudebuketten..??? Og vil drengene bryde sig om at alle de mennesker kigger??? Jeg vil ikke udstille børnene og sige de skal hvis de ikke vil, men jeg vil heller ikke gå alene.

Må nok bare bide det i mig eller få en klar aftale med H2B at han henter mig ved døren. Dét er i hvert fald en mulighed jeg kan lide, men ved ikke om præsten synes det er fint????

0

Hvad med en god fælles ven?

Du kunne også vælge at gå med dine børn, men lade dem holde hinanden i hånden, så du har dem på samme side...så er den anden hånd fri til buketten...og så er det bare at aftale med en veninde eller familiemedlem, at de vil springe ind og hjælpe drengene hvis de pludselig ikke vil...og så er du såmænd nok ved at være deroppe

Hvis din far ikke vil følge dig op, ku det være han alligevel godt vil sidde oppe sammen med dig, så han bare ventede deroppe. Måske nemmere for ham at sidde deroppe end drengene, som så ku slippe ind på første række istedet. Håber du finder en god løsning, som alle er glade for.

0

Annonce ♥

Min far døde for 8 år siden, så havde også tænkt på om jeg skulle gå alene op ad kirkegulvet. Og havde også tænkt på om mine to sønner skulle gå med mig, men en 2 årig, utålmodig og måske lidt træt dreng, tror jeg ikke ville blive godt - men man ved jo aldrig😊

Derfor kom jeg på, da jeg alligevel havde valgt mine to bedste veninder som mine brudepiger, at de skulle følge mig op. De har været der for mig igennem alt det skrammel vi har været igennem❤ så glæder mig til dagen hvor de støtter mig, mens jeg nok tuder mine øjne ud❤ måske du har en god veninde eller to der vil gøre det samme for dig?😊

0

Annonce ♥

Min far er ikke i mit liv, så jeg fik min lillebror til at følge mig op. Det var han meget rørt over, at jeg havde spurgt ham.

Har lige været til min venindes andet bryllup og hun kom op alene, med to brudepiger og det virkede på ingen måde mærkeligt, at hun kom der alene. Det var faktisk meget smukt 👰🏼

0

Annonce ♥