melgi

Lokalefrustration

9 posts in this topic

Havde egentlig besluttet mig for bare at kigge med fra sidelinjen herinde, men nu har jeg alligevel brug for at få luft hos nogle som forstår mig, for h2b synes det er lidt lige meget... Men landet ligger sådan, at jeg for et par måneder siden, da vi besluttede os for at blive gift, begyndte at kigge på forsamlingshuse og fandt et helt perfekt der passede lige ind i farver, geografi og pris, da vi gerne skulle holde udgifterne nogenlunde nede :-) jeg forhørte mig om det var ledigt, og det var det, men h2b kunne ikke lige forholde sig til det på daværende tidspunkt, så jeg tænkte naivt nok, at der jo også var laaang tid til maj... Nu har han så sagt at vi også skulle til at finde et lokale, og nu er forsamlingshuset udlejet!! :-( er så ked af det for synes alt andet ligner lort nu og kan slet ikke se det danne ramme for dagen... H2b synes det er noget mærkeligt noget at gå op i, for det er jo ikke det dagen drejer sig om, og det er jo også rigtig nok, men synes stadig det er rigtig træls...

Puha, det blev en lang smørre, men havde lige brug for at komme ud med det :-)

Kender i til et hyggeligt lokale med plads til 50-70 pers., hvor man selv står for det hele ikke alt for langt fra Holbæk og gerne til en overkommelig pris? Det må gerne have sådan en lidt gammeldags stemning :-)

0

Annonce ♥

Til det første har du vel bare taget forskud på et godt ægteskab :pokey:

Til det sidste har jeg for nylig været til bryllup i det gamle Holbæk Vandrehjem. Er jo hjemmeboende i området og ved at det er udviklet meget over tid. Jeg mener, at det er hyggelige lokaler.

http://www.sidesporet.dk/hotel/hotel.php

Det er rigtigt, så må nok hellere vænne mig til det ;-)

Hotel sidesporet er så pænt og de laver mega god mad, men vil helst finde et sted hvor vi selv kan stå for det hele :-) men tak for input!

0

Hvad med at flytte dato, så I kan få forsamlingshuset?

Enig, det gjorde vi selv da vi fandt STEDET.... Maj er en presset måned fordi der både er konfirmationer og mange bryllupper

0

Hejsa

Jeg kan godt forstå, at du er fustreret! Især, når det jo var ledigt til at starte med. Men der er ikke en disse at gøre ved det, så nu er det bare at finde en super løsning, så I kan få et fantastisk bryllup! Vi endte med at flytte dato for at få vores lokale ( det viste sig senere, at hende,der havde lejet det på vores oprindelige dato, sprang fra! Der var jeg godt gal, men jeg er blevet super glad for vores nye plan, heldigvis:-))

Jeg kender desværre ikke til så meget i Holbæk, men dt her er i hvert fald det rigtige sted at spørge :-)

Rigtig meget held og lykke med hvad i end vælger!

0

Annonce ♥

Vi har allerede meldt datoen ud til venner og familie, men tak :-) men efter at have sovet på det, er det ikke helt så slemt mere - tror bare lige min hjerne havde en mindre nedsmeltning i går ;-) men tak for svar :-)

0

Enig, det gjorde vi selv da vi fandt STEDET.... Maj er en presset måned fordi der både er konfirmationer og mange bryllupper

Ja, det sagde damen vi talte med også :-) men efter en nats søvn ser jeg lidt lysere på det hele, så vi må jo bare i arbejdstøjet og ud og lede efer et nyt drømmelokale :-) men tusind tak for svar :-)

0

Hejsa

Jeg kan godt forstå, at du er fustreret! Især, når det jo var ledigt til at starte med. Men der er ikke en disse at gøre ved det, så nu er det bare at finde en super løsning, så I kan få et fantastisk bryllup! Vi endte med at flytte dato for at få vores lokale ( det viste sig senere, at hende,der havde lejet det på vores oprindelige dato, sprang fra! Der var jeg godt gal, men jeg er blevet super glad for vores nye plan, heldigvis:-))

Jeg kender desværre ikke til så meget i Holbæk, men dt her er i hvert fald det rigtige sted at spørge :-)

Rigtig meget held og lykke med hvad i end vælger!

Tak fordi du forstår mig! Følte mig lidt bridezilla i går, og synes det er liiidt for tidligt i planlægningen ;-) som nævnt ved de andre er datoen meldt ud, så ville være ked af at skulle flytte det - men ser også lysere på det hele i dag, og vi skal ud og se nogle forskellige steder her i løbet af den næste uge, så det nye helt rigtige sted er lige rundt om hjørnet (forhåbentlig) ;-) det hjalp at få luft i går for frustrationerne og få sovet lidt :-)

ej, det var da også irriterende, men godt du er glad for den nye løsning - og held og lykke med jeres planlægning også!! :-D

0

Kan godt se, at det er surt når man har sat næsen op efter noget, og så forsvinder det bare ud i den blå luft.

Men husk at du kan gøre så utrolig meget selv ved et lokale i form af forskellig pynt og dekoration, så I skal nok ende med et lokale, som du bliver rigtig glad for.

Pøj pøj :)

0

Annonce ♥

Fortvivl ikke. Som Ki siger kan man gøre rigtig meget med lokaler som umiddelbart fremstår kedelige og slidte. Jeg ville heller ikke være så bange for konfirmationerne da de typisk ligger på andre dage end bryllupsfesterne. Derudover er der rigtig mange gode forsamlingshuse m.v. i Holbæk og omegn.
Jeg tog bare lige et uddrag fra vores egen referenceliste som ikke er blevet opdateret længe:

Søminestationen, Holbæk
Forsamlingshuset Vandtårnsvej, Holbæk
Slotsparken Forsamlingshus, Holbæk
Udby Forsamlingshus Holbæk
Skyttehuset, Hvalsø
Søndersted Forsamlingshus, Tølløse
Tølløsehallens selskabslokaler
Stestrups Fritidsgård, Kirke Eskildstrup
Skamstrup Forsamlingshus, Jyderup
Hjembæk Forsamlingshus, Jyderup
St. Fuglede Forsamlingshus
Anneberg Vandrerhjem, Nykøbing S
Kulturhus Gimle, Føllenslev
Havnsølejren, Føllenslev.

Og så er der jo Kolonien Solborgen oppe ved Vig hvor der også er overnatningsmuligheder til alle.

0