PrinsesseJulie1

Badgley Mischka sko - størrelse ?

10 posts in this topic

Hejsa :-)

Er der nogen af jer skønne kvinder, som ved hvordan badgley mischka sko er i størrelsen ? Evt. Nogle steder de kan købes i Danmark, så jeg slipper for at bestille over nettet ?

Kh Julie

0

Annonce ♥

De er rimelig normale i størrelsen, jeg havde selv et par i tankerne, som jeg heldigvis kunne få lov til at prøve inden jeg købte dem, og jeg valgte faktisk at lade være, fordi plateuen ikke var helt god at gå på. men det kommer jo helt an på modellen.

Jeg har ikke fundet nogen herhjemme der forhandler dem desværre.

0

Hejsa :-)

Er der nogen af jer skønne kvinder, som ved hvordan badgley mischka sko er i størrelsen ? Evt. Nogle steder de kan købes i Danmark, så jeg slipper for at bestille over nettet ?

Kh Julie

De er helt normale i str. - De forhandles hos Kassandra sko i Kbh. :wink: Havde nemlig selv et skønt par på, på den store dag :cheerleader3:

0

Jeg syntes nu de er til den lille side i hvert fald Randall. Jeg har også nogle som passer i størrelsen, jeg tror jeg har 4-5 par

post-43541-0-38876500-1438276116_thumb.j

Edited by snuske
0

Annonce ♥

Jeg syntes nu de er til den lille side i hvert fald Randall. Jeg har også nogle som passer i størrelsen, jeg tror jeg har 4-5 par

Har du ikke et par du skal af med i str 38 😜
0

Næ et par mint grønne i 40.5 tror jeg det er. De hedder sky blue, men er vist mere mint

post-43541-0-70148300-1438282982_thumb.j

Edited by snuske
0

Næ et par mint grønne i 40.5 tror jeg det er. De hedder sky blue, men er vist mere mint

Hvordan er de at gå i - og sidder den der model godt nok fast på fodens trods den ikke er helt lukket ?

0

Det virker højere end de er, og hvis størrelsen passer så sidder de fast.

0

Annonce ♥

Mine er også et nr. større end normalt, ellers var de bare for små. Men de er rigtig lækre, og sidder fint fast. Jeg købte mine på Brandos (tror jeg)

0

Mine er også et nr. større end normalt, ellers var de bare for små. Men de er rigtig lækre, og sidder fint fast. Jeg købte mine på Brandos (tror jeg)

Hvilken model havde du ? :-)
0