Sign in to follow this  
Followers 0
NannaMB

Personlig hilsen i små gaveæsker?

3 posts in this topic

Hej alle sammen :D

Vi har besluttet os for at have små gaveæsker til gæsterne, hvori der er et stykke chokolade el. andet sødt. Derudover vil vi også gerne have, at der kommer en personlig hilsen til hver af gæsterne i. Vi er bare i tvivl om hvorvidt beskeden skal være fra os begge eller kun fra den af os, der kender modtageren/kender modtageren bedst.

Fx. til mine gode veninder vil der være mulighed for en lidt mere personlig/sjov hilsen, hvis den er fra mig frem for fra os begge - især hvis det er en, som min H2B kun har mødt få gange.

Hvad tænker i? :help:

0

Annonce ♥

Hej alle sammen :D

Vi har besluttet os for at have små gaveæsker til gæsterne, hvori der er et stykke chokolade el. andet sødt. Derudover vil vi også gerne have, at der kommer en personlig hilsen til hver af gæsterne i. Vi er bare i tvivl om hvorvidt beskeden skal være fra os begge eller kun fra den af os, der kender modtageren/kender modtageren bedst.

Fx. til mine gode veninder vil der være mulighed for en lidt mere personlig/sjov hilsen, hvis den er fra mig frem for fra os begge - især hvis det er en, som min H2B kun har mødt få gange.

Hvad tænker i? :help:

Hvorfor ikke bare gøre begge dele? :) Skrive fra jer begge hvor det giver mening, men fx til dine veninder som du nævner, skrive kun fra dig. Jeg kan sagtens se pointen i at det bliver mere personligt hvis den kun er fra dig når han ikke har mødt dem så meget...

0

Synes det lyder helt fint med at skrive dem sådan at dem i begge kender, får en fælles hilsen, mens dem i ikke kender SÅ godt, får en mere personlig. Måske man kunne gøre at det var fra jer begge, ved at skrive den anden person på.... altså sådan her : " Susanne, du og jeg har delt mange stunder sammen og jeg værdsætter dem alle. Især den med ...... bla bla bla og så slutte med kærlige hilsner fra E (og K) Så er begge inkluderet, men alligevel er det en personlig hilsen.

Sådan ville jeg nok selv gøre. :wink:

0