Bruden2016

Fest på Møgelø - erfaringer søges!

11 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Min forlovede og jeg har booket Juulsborg på Møgelø til vores bryllup i 2016.

Vi er vilde med stedet, men har virkelig brug for nogle gode råd og erfringer til, hvordan man holder en fest på en ø, hvor alt skal transporteres i små både.

Hvis der er nogen herinde, som kender til Møgelø - enten som vært eller gæst, så vil jeg meget gerne høre om jeres oplevelser.

Hvordan fik i transporteret gæsterne hjem om natten, hyrede i én til at stå for maden, var i ude og sejle med Hjelen og hvordan var det? Var der udforudsete ting at tage højde for?

Jeg håber meget, at der er nogen, der ligger inde med gode råd:-)

Med venlig hilsne Signe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Signe

Skal selv holde bryllup på Møgelø her til sommer:-) Er sikker på at det bliver fantastisk, men synes også det er en udfordring at alt skal sejles derover.

Hvornår skal i giftes? Hvad gør i med mad og musik?

Håber vi kan udveksle råd og erfaringer:-)

Hilsen Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke Møgelø . :) men har spillet på Samsø, Femø, Ærø, Bornholm og andre øer . :) Det har mere eller mindre altid været med overnatning for gæsterne da det ikke lige er til at komme hjem midt om natten. Så er det jo individuelt om der overnattes på stedet eller andetsteds og hvordan man gør med betaling (i dag er det almindeligt anerkendt at man godt kan vælte den udgift over på gæsterne). Nu siger du små både. Dvs. der er ikke færge. . :) Så ville jeg klart vælge en lokal fra øen til at stå for mad m.v. Det samme med personale.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt sikkert min erfaring, at det fungerer bedst, hvis der arrangeres overnatning - hvis altså er en mulighed? I behøver ikke betale overnatningen - det er, som Bent ganske rigtigt siger, helt almindeligt at gæsterne selv står for denne udgift. Og I kan jo lade det være frivilligt om folk vil overnatte - men formidle kontakten.

Hvad angår personale kan det også blive lidt af en udfordring, hvis ikke der kan hyres nogle lokale hertil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det nemmeste ville vaere at jeres gaester overnatter paa Juulsborg, da I ellers skal have baade sejlende I rutefart.

Jeg har vaeret der som leder paa en konfirmandlejr for mange aar siden, og da sejlede vi alt vi havde brug for over i baade.

Held og lykke med planlaegningen. Det er et fantastisk sted :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Louise og Signe. 

 

Vi håber på at gøre jer kunsten efter og holde bryllup på Møgelø i 2018. Jeg vil derfor rigtig gerne, hvis en eller begge af jer har nogle gode erfaringer, tips eller bare fortællinger om jers oplevelser med at holde festen derovre:)

 

Mvh Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer