Maagen

Jeg har forelsket mig i en umoderne gammel model ::

19 indlæg i dette emne

Hejsa de damer. gode råd søges ;) jeg skal giftes til næste sommer - men panikker allerede over kjolen.

Jeg skal selvfølgelig ud og prøve nogle forskellige - men dagen er den at jeg for mange år siden forelskede mig i maggie sottero monslisa Royal - tror det er 4-5 år siden. (Google den evt - jeg kan ikke sætte billeder ind)

Men nu hvor jeg ser "moden" og tendensen i lidt mere rene linjer og blonder osv - så er jeg simpelthen bange for at det vil se helt forkert ud - og ligne at jeg bare har lånt en gammel kjole :/ en anden ting er at jeg vil få svært ved at prøve den, jeg har ikke spurgt house og brides endnu om de kan skaffe den.

Men er kjolen for speciel til at det vil se helt forkert ud :/ jeg er selv 1,69 høj og vejer 52 kg - så tænker lidt jeg har (næsten) samme type krop som modellerne (man må gerne have lidt høje tanker om sig selv :D )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, den er utrolig smuk, og så langt væk fra nuværende modeller synes jeg slet ikke den er :) jeg tror aldrig det ville komme til at se ud som om, du lånte en gammel kjole. Jeg ved selvfølgelig ikke, hvor meget du går op i at følge moden, men jeg synes det vigtigste er, at du synes den er smuk og behagelig. Så jeg håber, du kan få prøvet den, så du har muligheden for at udleve din drøm. Måske får du Jah-følelsen, når den er på, og måske føles det helt forkert :) jeg endte selv med en kjole, som jeg slet ikke havde forestillet mig i hovedet.

Tror dog med dine mål, at det ikke kan gå helt galt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nemlig også den er så smuk - men vores familier er meget "du skal ikke tror du er mere end os"

Men omvendt så synes jeg også det er min dag. Vi har været kærester siden vi var 16 (er 29) og vi har 2 børn osv - så synes lidt jeg godt må lege prinsesse - tror bare jeg frygter at familien tænker omg kunne hun ikke nøjes med en alm kjole (helt glat og enkel) ligesom alle vores kusiner 🙈

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig med Ki. Du er da lige netop mere end dem den dag - du er bruden!! Og hvis du har en prinsessedrøm, så skal du bare udleve den - jeg har i hvert fald tænkt mig at gå all in :biggrin: Afsted afsted!!

Og jeg synes bestemt ikke det ligner en gammel lånt kjole. Brudekjoler er alligevel så forskellige, så det er der bestemt ikke nogen der ville tænke. Men Ki kan godt have ret i, at det kan være svært at skaffe lige den kjole, men tag et billede af den med ud og prøv en masse kjoler, så skal du nok finde den rigtige :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ok helt i orden :) Jeg har også hørt meget skidt om kinakjoler, men lige jjs house har jeg nu kun hørt godt om, der er masser af positive kundeanmeldelser på deres side også med private billeder, og på Trustpilot scorer den også helt i top, så jeg turde godt personligt. Men det er jo 100% op til dig selv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig er der også indenfor brudekjoler nogen tendenser, meeeeeennnn samtidig er det nok også et af de tøjområder hvor der er aller mest variation og hvor der skal en del til at du ligner "last years model" hvis du cruiser rundt herinde så se hvor forskellige brudene ser ud og jeg tror ikke du umiddelbart vil kunne spotte hvem der er blevet gift i år og hvem der blev gift sidste år eller året før det eller året før det.... Ens brudekjole er en personlig sag (og smag) nogen er til store prinsesse kjoler, nogen til helt enkle blonder, nogen til korte kjoler og der er endda også en del der vælger de farvede af slagsen.... Så vælg lige den kjole som du synes er smuk.... Som Ki skriver får du nok rigtigt svært ved at få liiiiiige den model hjem, men der er masser der ligner den derude og de fleste der har købt kjole vil nok give mig ret i at det ikke altid er de kjoler man kigger på derhjemme som man ender i, ud og prøv en masse og vælg den der er DIG og ikke hvad du tror andre synes

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauuu, jeg synes den brudekjole du gerne vil have, er supersmuk - altså virkelig smuk... Jeg vil sige som Ki, f... janteloven og lad familien tænke lige præcis hvad de vil. Det ER din/Jeres dag og du har ret til at føle dig unik og som en prinsesse... :) Håber det lykkes dig at få fat i en og at den passer dig perfekt... *S*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg hopper på WAUUU vognen.. hold nu op en flot kjole. Den kan jeg klart godt forstå du har forelsket dig i. At den ikke ligner nutidens... øhmmm.. Says who?? Den er da flot ligemeget hvad... og hvem søren ville vide at det ikke var en model fra i år? Ikke mig.. ikke hvis du bare havde sat billedet ind og ikke sagt det... for den er sygt flot.

Hvis du vitterligt er faldet for den her kjole, så synes jeg du skal gøre alt hvad du kan få at få den prøvet om ikke andet. For tænk nu hvis den ikke er dig alligevel... En ting er billeder, en anden er virkeligheden..

Det der med din familie... ved du hvad.. det har jeg hørt ligesiden vi sagde at vi ville dit og dat til brylluppet.. så var vi fissefornemme og troede rigtigt vi var noget... ikke noget med at se det var/er vores drøm.. så gør dig selv den tjeneste og hold op med at tænke på hvad de vil have eller synes. GØR PRÆCIS HVAD I VIL!!!! Det er da trods alt jeres dag!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer