diana1

Hjælp Blomsterdekorationer

10 posts in this topic

Annonce ♥

Vi skal have dahlia (georginer), det er en af mine yndlingsblomster. Vi vil gerne have farve på, synes det passer godt til sensommeren. Og så med lidt haveroser imellem. Det bliver fra blomsterhandleren og koster 250 kr pr buket. Inspirationsbillede fra pintarest herunder, der er dog ikke roser i.

5bb2bbafe4fac9293aac35c1263a59b8.jpg

0

jeg elsker også georginer! men jeg kunne ikke finde en eneste i Aarhus i dag, så som udgangspunkt laver vi en sommerbuket af grønne brombær, lyserrøde bonderoser, hvide roser, solsikker og de små gule craspedia:) Er slet ikke sikker på bonderoserne og roserne, men det skal i hvert fald være hvide og rosa/lyserøde blomster! Billedet er desværre ikke så godt, lyset er skod i vores lejlighed her om aftenen:) hehe og selvfølelig ikke i kopper;)

post-76969-0-81212600-1438975214_thumb.j

post-76969-0-07609900-1438975234_thumb.j

0

Annonce ♥

Borddekorationerne indgik i den samlede pris på hotellet, men de var holdt udelukkende i hvide og cremefarvede roser, hjerteranker (de der lange "blomster" med blade der ligner små hjerter) og lidt andet grønt præcis som min brudebuket og min søsters lidt mindre brudeternebuket

0

Annonce ♥

Har købt 7 kageopsatser i tiger til 30 kr pr stk. (til 7 runde borde.)

Hertil 3 bmå 5 cm. bloklys i rosa og hvid som skal stå øverst med blomster af hvide liljer, hvide amaryllis hvide, rosa og creme roser.

vil tro det løber op i 150-200 kr pr stk. max...

Der ligger en video på youtube hvis man søger på kageopsats dekorationer.. :)

1000392_picture_1353_3.jpg

0

Vi skal have hjerte"fade" lavet i beton. Malet hvide, med røde rosersat i oasis (der er en fordybning i "fadet") og små bloklys ved siden af. Kan ikke lige se hvor jeg kan sætte billede ind. men skal gerne sende dig et ;-) Det bliver ikke så dyrt, men tager jo lidt tid at lave..

0