tine2000

Yay så fik vi vores personlige m&m' hjem

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er mega meget lige om lidt......... Total fedt og crazy på samme tid :loveshower: og tak Pernille.

De er bestilt herfra: https://www.mymms.co.uk/

Da jeg så dem for over et år siden sendte de til Danmark, men det gør de desværre ikke mere :wink: Men heldigvis har jeg en veninde I England de kunne blive sendt til. Hun har så sendt dem videre til mig, da vi ikke lige kunne få det til at passe med hun var I dk, og jeg var sent ude med bestillingen.

De sender også til andre lande, så det kan måske være en mulighed, hvis man skulle kende nogen der og ikke I uk.

Et tip er, hvis I vil bestille, så læg jeres vare I kurven og begynd lidt på ordren. Jeg blev afbrudt I min bestillingen, hvilket betød jeg fik en mail om jeg havde en ufærdig ordre og kunne få rabat. Mindste køb er 1,5 kg, men pga rabatten og mængderabat ved køb af 3 kg så bestilte vi 2 poser. Tænker at sende lidt med ud sammen med takkekortet, nu vi har dem.

Nå men til prisen - 1,5 kg kostede 76 pund og ved dobbel op incl rabat fik vi 3 kg til 108 pund - så den sidste pose var jo nææææsten gratis - eller noget :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer