Pixie_Dust

Hvornår på dagen skal I giftes?

19 posts in this topic

vi skal lige straks have bestilt kirken, kan tidligst gøres et år før.. Men vi er lidt i tvivl om tidpunktet? Jeg tænker, at vi skal gå til bords omkring 17:30, da vi er mange og der er børn imellem. Men hvor meget tid skal man sætte af til resp og fotografering, uden at det bliver for længe og heller ikke at man skal skynde sig igennem.. Hvad har I andre valgt?

Edited by Pixie_Dust
0

Annonce ♥

vi skal vies kl 13, hvor efter der er reception mellem 14 -17 regner derefter med at gå til bords kl 18.00 ( ikke tilrettelagt endnu )

tak for dit svar:) bliver I så fotograferet mellem 17-18 eller under receptionen? vis I skal selvfølgelig:)

Edited by Pixie_Dust
0

Vi har sat vielsen til kl. 14, reception til kl. 16:30 og middag kl. 18:00. Vi har ingen transport mellem vielse, reception og middag (alt holdes samme sted) og derfor er der mindre tid i mellem. Vi blev rådet til at have lidt albuerum mellem reception og middag til lige at puste ud eller som buffer. Hvis I ikke skal have reception ville jeg holde det en del senere (afhængig af transport ml. kirke og feststed), særligt når nu der er småbørn. Så skal der enten være så meget tid at de kan komme hjem, slappe af og evt. spise lidt eller så nærmest kunne gå direkte.

0

Annonce ♥

Vi bliver viet kl 13 med efterfølgende reception ca fra 14-16.30 (5 min fra kirken), velkomst drink med efterfølgende middag kl 17.30. Vi bliver fotograferet i tidsrummet mellem reception og velkomst drinks, da både reception og middag holdes samme sted og vi bliver fotograferet i haven på samme sted også.

Edited by Lisim
0

Annonce ♥

vi skal vies kl 13, hvor efter der er reception mellem 14 -17 regner derefter med at gå til bords kl 18.00 ( ikke tilrettelagt endnu )

tak for dit svar:) bliver I så fotograferet mellem 17-18 eller under receptionen? vis I skal selvfølgelig:)

under receptionen regner vi med :) vi har en kammerat der sørger for at få taget parbilleder og stemningsbilleder fra receptionen indtil vi er tilbage igen , dertil skal der lige siges, vi skal fotograferes på den anden side af vejen hvor Nyborg slot ligger

Edited by Marie E
0

Vår foreløpige tidsplan frem til mat står sånn her:

• 14.00 - Vielse

• 14.45 - Reception / bilder med familie og venner

• 16.00 - Brudeparet går for å ta bilder

• 17.00 - Bordsete med velkommen fra brudeparet og toastmaster

• 17.30 - Middag serveres

MEN - det er mulig vi rykker bordsetet og middag 30 minutter... Vi holder alt på samme sted og vi skal ta bilder i området, så det er derfor det ikke er satt så lang tid av til bilder.. Vielsen kommer dog mest sannsynlig ikke til å gå over 30 minutter da vi skal ha borgerlig vielse. Til receptionen blir det bare servert frukt og ost og kjeks (kiks), kaken blir dessert.

0

fantastisk at I deler! tusinde tak:)

tænker sådan her:

13:00-14:00 vielse

14:00-16:00 reception

16:00-17:00 fotografering

ca 17:00 - velkomst og sid ned

17:30 - til bords

eller er det ALT for stramt?

0

Annonce ♥

tænker sådan her:

Jeg synes umiddelbart det ser ok ut som et utgangspunkt, man vet jo aldri helt 100% hvordan det vil bli på dagen.. Jeg ville nok derfor være åpen for at endringer kan skje.

Skal dere ta foto i nærheten av vielse/fest-sted?

0

tænker sådan her:

Jeg synes det lyder som en rigtig fin plan, det eneste jeg tænker er, at når I kun sætter en time af til billeder, så skal I ikke ud og køre mere end maks. 5 minutter i hver ende, ellers bliver det for kort tid. Hvis I fx har 15 mins kørsel fra reception til fotolokation, og så igen 15 min. fra fotolokation til feststed, så ville jeg sætte 1,5 time af. Med andre ord vil jeg mene at I skal sætte 60 minutter af til ren fotografering, dvs. hvor I er på lokationen og klar.

0

Jeg regner stærkt med at vi skal fotograferes lige ved siden af festen, men det tager da lige et par minutter eller 10 at gå derop;) Så det er en rigtig godt pointe! men vis vi så sætter 1,5 time af til foto er det så ikke en lidt kort reception?

14:00-15:30 reception

15:30-17:00 fotografering

er det så bedre med

12:00-13:00 vielse

13:00-15:30 reception

15:30-17:00 foto

Så er der også lidt at give af omkring fotografering?

0

Jeg regner stærkt med at vi skal fotograferes lige ved siden af festen, men det tager da lige et par minutter eller 10 at gå derop;) Så det er en rigtig godt pointe! men vis vi så sætter 1,5 time af til foto er det så ikke en lidt kort reception?

14:00-15:30 reception

15:30-17:00 fotografering

er det så bedre med

12:00-13:00 vielse

13:00-15:30 reception

15:30-17:00 foto

Så er der også lidt at give af omkring fotografering?

Eventuelt kan du rykke velkomst og mat en halv time ;)

0

Annonce ♥

Vi skal giftes kl. 13.00, dernæst skal gæsterne hjem til os (5 min. fra kirken), mens vi kører ud til søen og bliver fotograferet. Gæsterne bliver underholdt af en gut, der sidder og spiller og så er der også lidt at spise, nu det er så tidligt på dagen. (+ div. havespil osv. - vi holder brylluppet i telt i haven.. *S*) Bryllupskagen spises når vi kommer retur fra kirken - cirka og så kl. 17.30-17.45 går vi til bords... :)

0

Vi skal giftes kl. 15.00, der er ingen reception så gæsterne tager til festlokalet (ligger ca. 10 min væk) så får de lidt pinde mader af en art og velkomstdrinks mens vi får taget billeder :)

Vi tænker at gå til bords omkring 17.30-18.00 :)

0