mrandmrshansen

vielse i det fri - Storkøbenhavn

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej :)

Min kæreste og jeg skal giftes næste sommer, og vil gerne vies et sted der hverken er rådhuset eller kirken. Er der nogen der kender nogle flotte områder i storkøbenhavnsområdet der kunne passe til det? :)

Hej

Kender i Schæffergården i Gentofte? Vi er beliggende i skønne omgivelser med store grønne arealer, egen lille skov og sø.

Samtidig kan vi også stå for festen i et af vores smukke festlokaler - Festsalen i jagtslottet, vores skønne villa eller moderne restaurant.

Se mere på www.schaeffergaarden.dk og send mig gerne en mail hvis i kunne tænke jer en rundvisning charlotte@schaeffergaarden.dk.

Charlotte / Selskabsansvarlig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Der findes så mange smukke steder i København - vi hjælper jer gerne - er det inde eller ude? Alle parkerne - havnefronten - amager fælled - botanisk have - landbohøjskolen -

og hvis I har brug for en smuk og personlig ceremoni så læs mere her www.livsceremonier.dk

Vi laver lige præcis den ceremoni du ønsker - uden for Folkekirken. Vi besøger jer inden og tilrettelægger hele ceremonien med musik - sang - takst - løfter og interviewer jer til en personlig tale om jeres kærlighed og håb og drømme og fremtid sammen. Vi prøver at spejle jer så godt som muligt og tilstræber en blanding af højtideligt og afslappet og meget personligt.

Vi har overalt i landet - ude og inde. Alt er muligt.

Du er velkommen til at ringe og sludre, hvis du har lyst: 26 12 26 29

MVH

Ane Christensen, ceremonileder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer