Xiquaz

Spørger svigerfar om lov

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Gør folk det i dag ? Altså spørger forældrene inden man vælger at fri ? Det troede jeg faktisk ikke . :)

Det synes jeg da man hører flere historier om herinde. Nogen der synes det er en hyggelig tradition. Min H2B gjorde ikke - han havde faktisk ikke indviet nogen i det, for jeg skulle være den første der vidste det :a1221: Så jeg tror det er meget forskelligt, hvad folk gør. Men hvis man vil spørge svigerfar om lov, eller på anden måde indvie andre, vil jeg give de andre ret i, at det nok ikke skal være flere uger før man frier, for man risikerer at det bliver afsløret, og det skulle vel gerne være en overraskelse :)

Men held og lykke med det :) Og lad os høre, hvordan det gik :wink:

Redigeret af Pernille B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for os var det bare en hyggelig ting. Min kæreste tog forbi mine forældre med specialøl til min far og blomster til min mor. Jeg blev selv helt vildt rørt over at han havde gjort det, og synes det var vildt dejligt at mine forældre vidste det snart ville ske.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak dor jeres svar igen.

Her er min plan!

Jeg inviterer svigerfamilien hjem til os. Tager svigerfar med ud og kører først Lamborghini og så Ferrari. Derefter på en restaurant i København hvor jeg så vil spørge ham. Weekenden efter har jeg booket wellness ophold i Sverige hvor jeg så vil fri :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer