bobo...

Ønskeseddel.. Hvilke ønsker?

14 indlæg i dette emne

Vi sidder og snakker om hvilke ønsker vi kan skrive på vores ønskeseddel, og derfor spørger jeg

HVAD HAR I PÅ JERES ØNSKESEDDEL?????

Vi kan ikke ønske os:

- store ting som skal hjem i huset bagefter (for vi skal ikke hjem)

- Gavekort som kun kan bruges et år frem i tiden.

- eller teaterbilletter til det efterfølgende år.

Vi har allerede nu skrevet:

- SD-Kort

- Ekstern harddisk

- udenlandsk valuta (AU og US dollar, Euro)

- kuverter med giverens adresse og porto på så brevet kan komme hjem fra hele verden..

men det er ikke mange ønsker...

så ideer søges...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager I på den store jordomrejse? :)

Hvad med personlige breve I kan tage frem hvis I får hjemve? :)

Jeg har ikke andre ideer .. ☺

Ja vi tager en jordomsejling på et års tid, og sejler afsted dagen efter når vi tager afsked med vores gæster..

Uhhh det med brevene var en god ide...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager I på den store jordomrejse? :)

Hvad med personlige breve I kan tage frem hvis I får hjemve? :)

Jeg har ikke andre ideer .. ☺

Ja vi tager en jordomsejling på et års tid, og sejler afsted dagen efter når vi tager afsked med vores gæster..

Uhhh det med brevene var en god ide...

Det er da i hvert fald en gave af den mere personlige kaliber 😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved folk hvor I skal være henne undervejs, er der et fast skema?

Da min veninde i sin tid blev gift, vidste vi hvornår de skulle til Cuba på bryllupsrejse, så vi arrangerede en aften ude på en cubansk klub med middag og show for dem.

Det var vores bryllupsgave til dem.

En mulighed at ønske sig lidt oplevelser undervejs, hvis det kan lade sig arrangere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi regner med at have pakket vores ejendele ned inden vi rejser så de er opmaganiseret, da der muligvis er en som skal låne huset i den periode vi er væk.

Mht ruten, ja så ved vi hvilke steder vi skal besøge, det bliver til ca 18 steder men fast tidsplan har vi ikke endnu, men den skulle gerne blive lagt næste efterår når vi skal holde planlægningsmøde for alle der skal med. ( vi skal sejle med venner fra USA, Holland og Danmark)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis nu huset ikke bliver lejet ud så hjælp til vedligeholdelse (slå græs, klippe hæk, tørre støv af, male udhæng, pudse vinduer og gøre klar til når i kommer hjem osv.)

Noget lækkert luksus til jeres båd eller noget der er godt at have 2 af (mener i skal sejle skal i ikke?)

Dåseleverpostej (bare for sjov nu i skal undvære det)

Ægteskabsakalender (en kalender hvor der hver måned er en gave, så står der dato udenpå gaven og så er der fx være penge i og med en hilsen om i skal ud og spise, eller et skilt i skal tage et billede sammen med skiltet og sende hjem til giveren ved førstkommende lejlighed osv. Osv. ) den er dog nok lidt svær at ønske sig ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske guidebøger til nogle af jeres destinationer....

Vi ønskede os kun penge til at rejse for.... De står godt nok stadig på kontoen fordi jeg blev gravid før vi nåede længere, men altid godt at have til gode ;-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

måske guidebøger til nogle af jeres destinationer....

Vi ønskede os kun penge til at rejse for.... De står godt nok stadig på kontoen fordi jeg blev gravid før vi nåede længere, men altid godt at have til gode ;-)

Der skal vel også være plads til familie forøgelsen.. :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

måske guidebøger til nogle af jeres destinationer....

Vi ønskede os kun penge til at rejse for.... De står godt nok stadig på kontoen fordi jeg blev gravid før vi nåede længere, men altid godt at have til gode ;-)

Der skal vel også være plads til familie forøgelsen.. :tunge:

Det er jo det, vi har været på mini honeymoon i Italien med stor mave her i sommer og så tager vi USA turen med lillepigen når hun har alderen til det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske guidebøger til nogle af jeres destinationer....

Vi ønskede os kun penge til at rejse for.... De står godt nok stadig på kontoen fordi jeg blev gravid før vi nåede længere, men altid godt at have til gode ;-)

Der skal vel også være plads til familie forøgelsen.. :tunge:

Det er jo det, vi har været på mini honeymoon i Italien med stor mave her i sommer og så tager vi USA turen med lillepigen når hun har alderen til det

Lyder skønt, vi tager turen til USA næste sommer i 4uger, med tre børn på 4-8-12år.. og det har også været et spørgsmål om hvor vi har vurderet vores den mindste stor nok der.... Men Italien med stor mave, puha det lyder varmt, men lækkert.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On ‎23‎-‎08‎-‎2015 at 3:34 PM, bobo... said:

Vi sidder og snakker om hvilke ønsker vi kan skrive på vores ønskeseddel, og derfor spørger jeg

HVAD HAR I PÅ JERES ØNSKESEDDEL?????

Vi kan ikke ønske os:

- store ting som skal hjem i huset bagefter (for vi skal ikke hjem)

- Gavekort som kun kan bruges et år frem i tiden.

- eller teaterbilletter til det efterfølgende år.

Vi har allerede nu skrevet:

- SD-Kort

- Ekstern harddisk

- udenlandsk valuta (AU og US dollar, Euro)

- kuverter med giverens adresse og porto på så brevet kan komme hjem fra hele verden..

men det er ikke mange ønsker...

så ideer søges...

Hej - hvad med en paranalyse. I får begge en håndanalyse, hvor I får både styrker og udfordringer at vide - både jer som individer, men også som et par, så I ved hvordan I kan støtte hinanden og udfordre hinanden? Læs mere på webpage: ramsoe.dk ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer