Marie E

Kærlighedsfesten 27.08.16 <3 så er vi klar

731 indlæg i dette emne

Nårh ja, så har jeg glemt at fortælle om det gamle og lånte, det er en og samme ting:rolleyes:, som jeg har lånt af min kommende mands kusine og var dybt beæret over at jeg måtte låne det til vores bryllup. :loveshower:

Det er en lille broche med 3 små hestesko ,som stammer fra min kommende mands farmor og kusinens mormor, som hun gik med da hun levede, og da min kommende mands forældre skulle giftes, havde min svigermor den på ( skjult sted) samt min kommende mands kusine havde den også på til deres bryllup.... Det betyder virkelig meget for mig at få lov til at låne den, især fordi det er et arvestykke samt at det er noget min svigermor ( som desværre ikke er blandt os længere) har haft tæt på sig til deres bryllup. :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha elsker når der findes den slags arvestykke i familien, som har en masse historie og betyder noget for mange. :) Er selvfølgelig ikke så fedt hvis man bliver påtvunget et arvestykke man ikke kan lide, men super dejligt når det er et smukt smykke. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Sunspirit said:

Uha elsker når der findes den slags arvestykke i familien, som har en masse historie og betyder noget for mange. :) Er selvfølgelig ikke så fedt hvis man bliver påtvunget et arvestykke man ikke kan lide, men super dejligt når det er et smukt smykke. 

ja helt bestemt og det betyder virkelig meget for mig, tror også min kommende mand bliver sindsygt rørt når han finder ud af det, har valgt at holde det lidt hemmeligt 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God ide. Det er så dejligt med små overraskelser på sådan en dag. Jeg havde fået et strømpebånd med logoet fra hans yndlings fodboldhold. Det er sådan nogle små ting der viser at man gerne vil gøre hinanden glade. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Sunspirit said:

God ide. Det er så dejligt med små overraskelser på sådan en dag. Jeg havde fået et strømpebånd med logoet fra hans yndlings fodboldhold. Det er sådan nogle små ting der viser at man gerne vil gøre hinanden glade. 

Lige præcis 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er det vildt, at der i dag er en uge til det er vores tur :loveshower:til at holde bryllup  og i den anledning har vi ( læs jeg har ) fået lavet en hel del ting 

<3 Fået pakke alt ned, så det lige til at få transporteret , når vi får nøglen på torsdag til møllen. 

<3  Fået lavet Drinks"kort" og bordplanen helt færdig .- så nu skal der bare ikke komme nogen afbud 

<3 fået handlet det meste ind af det der kan holde sig, resten vil blive købt torsdag / fredag

<3 Alle hangover kits er nu klar og pakket :rolleyes:

<3 fået lavet det sidste færdigt til photo booth - mangler bare skærmen som kommer torsdag 

<3 alle duge er strøget og klar.

<3 fået lavet sedler til servering pigerne og køkkenet 

<3 foldet alle servietter samt bordkort og menukort  er på plads 

<3 alle favours er klar og pakket. 

 

Synes efterhånden der er kommet godt overblik <3<3 Så i næste uge er vi klar til at gi den gas fra onsdag af :rolleyes::thumbsupsmileyanim:  Manden min har fri fra onsdag eftermiddag så det er bare dejligt at vi kan gøre det sammen. 

 

 

 

bordplanen.jpg

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Marie E said:

hvor er det vildt, at der i dag er en uge til det er vores tur :loveshower:til at holde bryllup  og i den anledning har vi ( læs jeg har ) fået lavet en hel del ting 

<3 Fået pakke alt ned, så det lige til at få transporteret , når vi får nøglen på torsdag til møllen. 

<3  Fået lavet Drinks"kort" og bordplanen helt færdig .- så nu skal der bare ikke komme nogen afbud 

<3 fået handlet det meste ind af det der kan holde sig, resten vil blive købt torsdag / fredag

<3 Alle hangover kits er nu klar og pakket :rolleyes:

<3 fået lavet det sidste færdigt til photo booth - mangler bare skærmen som kommer torsdag 

<3 alle duge er strøget og klar.

<3 fået lavet sedler til servering pigerne og køkkenet 

<3 foldet alle servietter samt bordkort og menukort  er på plads 

<3 alle favours er klar og pakket. 

 

Synes efterhånden der er kommet godt overblik <3<3 Så i næste uge er vi klar til at gi den gas fra onsdag af :rolleyes::thumbsupsmileyanim:  Manden min har fri fra onsdag eftermiddag så det er bare dejligt at vi kan gøre det sammen. 

 

 

 

Jeg TØR jo næsten ik kommenterer herinde smukkesen..MEN omvendt så er jeg jo din stalker nr 1 :floejt::griner:-.

Men JA, det er da SÅ vildt at på lørdag starter jeres eventyr sammen som mand & kone ()().

Det lyder som om der er helt styr på det, godt ser det ud :thumbsupsmileyanim:. Dejligt I sammen har fra onsdag til at få det hele stillet op osv osv!!

Jon & jeg er også så småt ved at få styr på HVAD det nu lige er der skal huskes inden vi tager toget til Nyborg fredag :).

HOV, TILLYKKE da med milepælen for dælen da <3
 

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Pinkyl said:

Jeg TØR jo næsten ik kommenterer herinde smukkesen..MEN omvendt så er jeg jo din stalker nr 1 :floejt::griner:-.

Men JA, det er da SÅ vildt at på lørdag starter jeres eventyr sammen som mand & kone ()().

Det lyder som om der er helt styr på det, godt ser det ud :thumbsupsmileyanim:. Dejligt I sammen har fra onsdag til at få det hele stillet op osv osv!!

Jon & jeg er også så småt ved at få styr på HVAD det nu lige er der skal huskes inden vi tager toget til Nyborg fredag :).

HOV, TILLYKKE da med milepælen for dælen da <3
 

haha elsker min lille stalker :kiss:ja det er sindsygt vildt at der kun er 7 dage tilbage og ja vi ser også frem til at vi kan få nogle dage sammen inden den store dag ...mangler forsat nogle ting, men det er i total småtings afdelingen ...vi glæder os til i kommer fredag 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk bordplan! Husk nu ikke at stresse for meget, så du har energi tilbage til at nyde selve dagen, hvis du kan :) Der er så meget der skal gøres i den sidste tid. Er så skønt at nå dertil efter al den planlægning. 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Marie E said:

hvor er det vildt, at der i dag er en uge til det er vores tur :loveshower:til at holde bryllup  og i den anledning har vi ( læs jeg har ) fået lavet en hel del ting 

<3 Fået pakke alt ned, så det lige til at få transporteret , når vi får nøglen på torsdag til møllen. 

<3  Fået lavet Drinks"kort" og bordplanen helt færdig .- så nu skal der bare ikke komme nogen afbud 

<3 fået handlet det meste ind af det der kan holde sig, resten vil blive købt torsdag / fredag

<3 Alle hangover kits er nu klar og pakket :rolleyes:

<3 fået lavet det sidste færdigt til photo booth - mangler bare skærmen som kommer torsdag 

<3 alle duge er strøget og klar.

<3 fået lavet sedler til servering pigerne og køkkenet 

<3 foldet alle servietter samt bordkort og menukort  er på plads 

<3 alle favours er klar og pakket. 

 

Synes efterhånden der er kommet godt overblik <3<3 Så i næste uge er vi klar til at gi den gas fra onsdag af :rolleyes::thumbsupsmileyanim:  Manden min har fri fra onsdag eftermiddag så det er bare dejligt at vi kan gøre det sammen. 

 

 

 

bordplanen.jpg

Hvor har du nået mange gode ting :thumbsupsmileyanim:

spændende det kommer så tæt på nu :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sunspirit said:

Smuk bordplan! Husk nu ikke at stresse for meget, så du har energi tilbage til at nyde selve dagen, hvis du kan :) Der er så meget der skal gøres i den sidste tid. Er så skønt at nå dertil efter al den planlægning. 

 

Det er der styr på har nået de fleste ting i denne uge så jeg stort set ikke har noget før torsdag hvor vi modtager nøglen så det er vi super glade for og så har jeg jo lige en lille eksamen tirsdag som også gerne sku overstås 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Sunspirit said:

Skal du til eksamen? wow det bliver da dejligt at få det overstået, hva? :) Men du er måske typen der bare er helt afslappet med den slags?

Jep skriftlig eksamen tirsdag, ( 4 timers) Nej er bestemt ikke typen der er afslappet til den slags, det er jeg overraskende lige nu 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Sunspirit said:

Nogen gange, når man har noget større og vigtigere bagefter, så betyder en eksamen ikke så meget. :) Men rigtig meget held og lykke da.

Ja lige præcis :rolleyes: og tusind tak 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Dkchelle said:

Dejligt at i havde sådan et godt møde :) Det hjælper at have en god kemi med præsten, der forhåbentligt skriver en meget personlig tale

Ja helt vildt, vores præst er bare så sød og frisk, og vi er super glade for at det er hende vi fik, hun konfirmerede også min yngste datter tilbage i april :loveshower:vi er meget spændt på hendes tale 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

shit det er i morgen det er vores store dag, tiden flyver bare væk .....MEN vi er SÅ klar .....

igår fik jeg lavet negle og ordnet en masse små ting, lave noget af det mad der skal være til receptionen og fik tilrettet pigernes kjoler så nu er det også klar 

 

i dag får vi mega travlt, vi skal ud og hente anlæg i refsvindinge ( fadøl), vi skal ha handlet det sidste ind, smurt sandwich og lavet det sidste til receptionen,  pyntet op og sat drikkelse på køl og ikke mindst tage imod nogle af de første gæster i aften ....pyhaa det bliver en lang dag men det bliver godt

 

Ellers er vi klar til imorgen og ha en brag af en fest :cheerleader3:

14045950_10210718846793788_225962898304289040_n.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal til fødselsdag i morgen, så når nok ikke at skrive der, så SUPER TILLYKKE MED BRYLLUPPET (i morgen:balloons:må i få en fantastisk dag og et vidunderligt ægteskab. 

Regner stærkt med, at du kan levere lidt billeder af hele herligheden ! :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Marie E said:

shit det er i morgen det er vores store dag, tiden flyver bare væk .....MEN vi er SÅ klar .....

igår fik jeg lavet negle og ordnet en masse små ting, lave noget af det mad der skal være til receptionen og fik tilrettet pigernes kjoler så nu er det også klar 

 

i dag får vi mega travlt, vi skal ud og hente anlæg i refsvindinge ( fadøl), vi skal ha handlet det sidste ind, smurt sandwich og lavet det sidste til receptionen,  pyntet op og sat drikkelse på køl og ikke mindst tage imod nogle af de første gæster i aften ....pyhaa det bliver en lang dag men det bliver godt

 

Ellers er vi klar til imorgen og ha en brag af en fest :cheerleader3:

14045950_10210718846793788_225962898304289040_n.jpg

SMUKKESEN I SKAL GIFTES I MOOOOOOOOOOOOOOOOORGEN!!!! DET ER FANTASTISK ()()

Jeg kan ikke sige så meget andet end jah , overstående. OG så da lige rose Mia for super godt arbejde, dine negle er FLOTTE!!! 

Glæder mig ubeskriveligt...amen, pollen allergien fortsætter s** ufortrødent (*mumler noget om at det da ER belastende*)
:oops: 

<3<3<3

Vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees...(og så fik jeg alligevel skrevet en del, uden egentlig at skrive noget)....

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Pinkyl said:

SMUKKESEN I SKAL GIFTES I MOOOOOOOOOOOOOOOOORGEN!!!! DET ER FANTASTISK ()()

Jeg kan ikke sige så meget andet end jah , overstående. OG så da lige rose Mia for super godt arbejde, dine negle er FLOTTE!!! 

Glæder mig ubeskriveligt...amen, pollen allergien fortsætter s** ufortrødent (*mumler noget om at det da ER belastende*)
:oops: 

<3<3<3

Vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees...(og så fik jeg alligevel skrevet en del, uden egentlig at skrive noget)....

-HAHA- VI SES SENERE SMUKKE ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sunspirit said:

Skal til fødselsdag i morgen, så når nok ikke at skrive der, så SUPER TILLYKKE MED BRYLLUPPET (i morgen:balloons:må i få en fantastisk dag og et vidunderligt ægteskab. 

Regner stærkt med, at du kan levere lidt billeder af hele herligheden ! :sm:

tusind tak og ja selvfølgelig gør jeg det :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig stort tillykke med jeres store dag i morgen. Kommer lige lidt på forskud, da jeg kører tilbage til England i morgen og ikke kommer på computeren før det går løs for jer. Sørg for at nyd dagen rigtig meget. Af erfaring kan jeg kun sige at det går alt for stærkt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer