Marie E

Kærlighedsfesten 27.08.16 <3 så er vi klar

731 posts in this topic

2 minutes ago, Brineh said:

Stort tillykke med milepælen :)

Den er da så flot den caketopper i skal have! 

*pift *pift* du ser da knald godt ud, glæder mig til at se om du viser et enkelt billede fra dit fotoshoot :D
Synes din bryllupsfrisure er så fiiiiin!

tusind tak søde , vi er også glade for den topper synes den passer så godt ind i vores tema :) 

det var ikke helt min bryllupsfrisure men noget i den stil .... men den frisure jeg havde til shootet ;) ...måske viser jeg et billede.... skal dog lige se dem først hehe 

0

Annonce ♥

On 27/4/2016 at 8:11 AM, Brineh said:

Stort tillykke med milepælen :)

Den er da så flot den caketopper i skal have! 

*pift *pift* du ser da knald godt ud, glæder mig til at se om du viser et enkelt billede fra dit fotoshoot :D
Synes din bryllupsfrisure er så fiiiiin!

tusind tak søde , vi er også glade for den topper synes den passer så godt ind i vores tema :) 

det var ikke helt min bryllupsfrisure men noget i den stil .... men den frisure jeg havde til shootet ;) ...måske viser jeg et billede.... skal dog lige se dem først hehe 

0

Vi har modtaget brevet fra kirken om præst mv.  så fedt og vi fik den præst vi ønskede end federe :) skrev lidt frem og tilbage med præsten i går aftes , så nu er vores salmer samt oplysninger omkring fotografering under vielse mv. godkendt intet mindre end fantastisk for nu kan jeg få lavet kirke hæfterne i god tid 

salmerne blev så 

699, 700 ,703

Edited by Marie E
0

Annonce ♥

41 minutes ago, Karina og Dans Bryllup said:

Interessant salmevalg. Er det nogle salmer I har et særligt forhold til? Jeg kan rigtig godt lide nr. 700, men vi skal dog ikke have den, da vi så for alt for mange. 

nej det har vi ikke, men det var dem vi begge kendte og den ene blev faktisk sunget til min datters konfirmation for et par uger siden 

0

50 minutes ago, diskobil said:

Det var de fire sider I lige slog op på da I åbnede salmebogen :)

haha ja noget den stil Bent, ej joke til side :) 

0

jow jow hertil eftermiddag kom min svoger lige og bortførte min kommende mand, de skulle nemlig ud og købe tøj til brylluppet, så nu er hans tøj i hus men en lille gave fra brormand, der betalte halvdelen, det er dælme hvad man kan kalde for brother love og jeg synes det er fantastisk 

jeg får det så først af se når vi mødes i kirken, elsker overraskelser men damn der er længe til august, når man er skide nysgerrig haha 

Edited by Marie E
0

Annonce ♥

16 minutes ago, Marie E said:

jow jow hertil eftermiddag kom min svoger lige og bortførte min kommende mand, de skulle nemlig ud og købe tøj til brylluppet, så nu er hans tøj i hus men en lille gave fra brormand, der betalte halvdelen, det er dælme hvad man kan kalde for brother love og jeg synes det er fantastisk 

jeg får det så først af se når vi mødes i kirken, elsker overraskelser men damn der er længe til august, når man er skide nysgerrig haha 

Uh bliver så spændende. Sikker på at de har gjort det godt. Dog er jeg glad for at jeg har set h2b tøj, for ellers ville jeg ha ligget søvnløs fra nu til August 

På et tidspunkt var han både inde på kilt og senere beatles suits som dem i Sgt Pepper men heldigvis kom han til fornuft og har købt rigtig fine grå jakkesæt med tilhørende  vest til ham og best man :) 

0

9 minutes ago, Karina og Dans Bryllup said:

Uh bliver så spændende. Sikker på at de har gjort det godt. Dog er jeg glad for at jeg har set h2b tøj, for ellers ville jeg ha ligget søvnløs fra nu til August 

På et tidspunkt var han både inde på kilt og senere beatles suits som dem i Sgt Pepper men heldigvis kom han til fornuft og har købt rigtig fine grå jakkesæt med tilhørende  vest til ham og best man :) 

haha det kunne ha været min H2b for han har i den grad også truet med at komme i bar r*v og kilt ...hvilket jeg slet ikke kunne håndtere så fik hans brot til at tage med ham så jeg vidste han var anstændigt klædt hahaha 

ja det er hammer spændende, også vildt nysgerrig men hold op der er længe til august lige pludselig 

0

1 minute ago, Marie E said:

haha det kunne ha været min H2b for han har i den grad også truet med at komme i bar r*v og kilt ...hvilket jeg slet ikke kunne håndtere så fik hans brot til at tage med ham så jeg vidste han var anstændigt klædt hahaha 

ja det er hammer spændende, også vildt nysgerrig men hold op der er længe til august lige pludselig 

:)

0

On 25/4/2016 at 7:03 PM, Marie E said:

I dag har jeg været ude og få lavet et Photoshoot til morgengave :cheerleader3: Det har simpelthen været den mest fantastisk og sjove dag, og de sommerfugle jeg havde på besøg i morges, forsvandt fuldstændig, armen altså jeg kan slet ikke få armene ned det var så fantastisk en oplevelse så selv min veninde som jeg havde med var hook på at sku ha taget nogle billeder :thumbsupsmileyanim:  glæder mig helt sindssygt til at se billederne som min veninde har set nogen af og siger de er hammer gode :loveboard:

samme frisør der har lagt makeup og sat håret skal står for det til brylluppet og føler mig sindssyg tryg ved hende :loveshower:  tag jer ikke at mit fjæs -HAHA-

13076576_10209672029704015_2670286095082267840_n.jpg

13091900_10209672029784017_7821895106031622883_n.jpg

13102806_10209672030064024_6709415537594421593_n.jpg

Skønt med en frisør/make up artist du er tryg ved smukkesen, ved hvor vigtigt det er for dig :-D . OG fin ser du ud, lækkert hår, lækkert skår hehe!!!

Edited by Pinkyl
0

Annonce ♥

4 minutes ago, Pinkyl said:

Skønt med en frisør/make up artist du er tryg ved smukkesen, ved hvor vigtigt det er for dig :-D . OG fin ser du ud, lækkert hår, lækkert skår hehe!!!

tusind tak smukkesen, og ja det er det helt bestemt det betyder alverden 

0

iiih hvor sker der bare meget  bryllup halløj i denne uge *mangler en dansende smiley* indtil videre har vi fået styr på dette 

<3 Mandens tøj

<3 Præsten og salmer godkendt

<3 layout til kirke hæfterne er i hus, skal bare printes 

<3 pigernes kjoler er bestilt 

<3 mit headpiece er in making 

<3 betalt feststedet 

<3 jeg har fået lavet photo shoot til morgengave 

Vi mangler at få ordnet som er planen for denne uge :) 

<3 indbydelser til reception 

<3 udfylde ægteskabserklæring og navneændring 

<3 få printet vores kirke hæfter 

Det skrider godt fremad, og lysten til brylluppet ( planlægningen ) er tilbage igen, nu da overskuddet er lidt større end det har været i et stk. tid 

Edited by Marie E
0

Annonce ♥

On 25/4/2016 at 7:03 PM, Marie E said:

I dag har jeg været ude og få lavet et Photoshoot til morgengave :cheerleader3: Det har simpelthen været den mest fantastisk og sjove dag, og de sommerfugle jeg havde på besøg i morges, forsvandt fuldstændig, armen altså jeg kan slet ikke få armene ned det var så fantastisk en oplevelse så selv min veninde som jeg havde med var hook på at sku ha taget nogle billeder :thumbsupsmileyanim:  glæder mig helt sindssygt til at se billederne som min veninde har set nogen af og siger de er hammer gode :loveboard:

samme frisør der har lagt makeup og sat håret skal står for det til brylluppet og føler mig sindssyg tryg ved hende :loveshower:  tag jer ikke at mit fjæs -HAHA-

13076576_10209672029704015_2670286095082267840_n.jpg

13091900_10209672029784017_7821895106031622883_n.jpg

13102806_10209672030064024_6709415537594421593_n.jpg

Er virkelig vild med den opsætning! - Og det er virkelig vigtigt at man er tryg på den store dag, at man føler at man er i sikre hænder...

0

1 hour ago, ChristinaMN said:

Er virkelig vild med den opsætning! - Og det er virkelig vigtigt at man er tryg på den store dag, at man føler at man er i sikre hænder...

tusind tak søde Christina og ja det er virkelig og jeg har fuldstændig ro i sindet 

0

4 hours ago, girl_beat said:

Der ser da ud til, at I er rigtig godt med :)

Skal I også aftale blomster, borddækning, farver osv. med feststedet? Eller har I allerede gjort det? 

ja det ser ud til at vi har ret godt overblik og det har vi gjort, for vi står selv for det hele, alt er klar :)

0

2 hours ago, Dkchelle said:

Hvor spændende hvad h2b har valgt - men flot skal i nok begge to være på dagen! 

Og dejligt i har fået den præst i vil have og nu også kan få lavet kirkehæfter færdig :)

haha ja, han synes det er ski sjovt at jeg er så hammer nysgerrig, så det blir da nogle lange mdr for mig :) ja det er super fedt og så kan man bare få styr på det hele inden dagen uden stress ( forhåbentlig ) 

0

Annonce ♥

tada, vi har lige udfyldt ægteskabserklæring og navneændring...og fik det sendt afsted, synes godt nok det kommer lige en tand for tæt på lige pludselig <3 

og så er der kun en md til su- dato <3 det bliver bare helt fantastisk, da vi blot mangler svar fra 16 personer 

Edited by Marie E
0

vi har fået udfyldt ægteskabserklæring og navneændring her i weekenden og i går modtog vi vores prøvelsesattest, det er det man kan kalde for ekspress og har nu også styr på vidnerne, så nu kan vi få afleveret det til kirken. Derudover har jeg også fået printet alle kirkehæfterne  dog manlger jeg lige de sidste indbydelser til receptionen men de vil blive lavet i denne uge. 

Nårh ja så er pigernes kjoler kommet hjem, må lige vente med at se dem på pigerne til den ældste er hjemme igen. 

derudover så har jeg fået købt undertøjet til brylluppet, så nu er der også styr på det,jeg har nu styr på alt mit tøj mv. 

0

12 hours ago, Dkchelle said:

Dejligt det gik så stærkt med prøvelsesattest osv. - og alt det andet praktisk :) Det må være dejligt endeligt at have alt tøj på plads :)

ja det er vildt så stærkt det gik og ja tak det er fantastisk 

0

15 hours ago, Marie E said:

vi har fået udfyldt ægteskabserklæring og navneændring her i weekenden og i går modtog vi vores prøvelsesattest, det er det man kan kalde for ekspress og har nu også styr på vidnerne, så nu kan vi få afleveret det til kirken. Derudover har jeg også fået printet alle kirkehæfterne  dog manlger jeg lige de sidste indbydelser til receptionen men de vil blive lavet i denne uge. 

Nårh ja så er pigernes kjoler kommet hjem, må lige vente med at se dem på pigerne til den ældste er hjemme igen. 

derudover så har jeg fået købt undertøjet til brylluppet, så nu er der også styr på det,jeg har nu styr på alt mit tøj mv. 

Dejligt at det gik så stærkt med at få drt officelle ordnet. Det er jo endnu en ting du ikke skal bekymre dig om mere. Fedt at tøjet er i hus. Håber pigerne kan passe kjolerne ☺

0