Vib

Flytte brylluppet til December eller Januar. Hjælp!

8 indlæg i dette emne

Vi sidder lidt herhjemme og leger med tanken om, at flytte brylluppet fra marts næste år, til december i år eller januar. Vi synes der er så frygtelig lang tid til marts. Det lyder nok skørt, men der er flere ting der spiller ind i forhold til at rykke det.

Nogle der har erfaring med et "Vinter-bryllup?"
Nogle for- og imod?

Håber I kan komme med nogle input, så vi kan træffe den rigtige beslutning herhjemme :tunge:
Vi kan nok bare ikke vente med at blive gift :wink: (Eller det er nok mest mig, der ikke kan vente) :badgirl:

Redigeret af Vib
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flytningen er svær at kommentere på, udover at det forhåbentlig skyldes andre grunde end at der er 7 måneder til marts, hvad du også siger der er .:)

Hvis jeg skal komme med et "for" så er det at I undgår at selskabet spredes på samme måde som det kan forekomme om sommeren. I kommer ikke ud i at der kan være så varmt indendørs at mange opholder sig ude.

Hvad ulemper angår så er det nok et spørgsmål om natur. Nogle har bare bedre humør når det er godt vejr og sommer. Men når vi taler om december/januar/kontra marts så er der ikke nødvendigvis den store forskel med det vejr vi har i DK .:)

Valgmulighederne vil jeg sige er de samme i hhv. december/januar og marts da ingen af disse måneder er store bryllupsmåneder. Selvom mange julefrokoster holdes på fredage kan man dog komme ud i at der kan være problemer i december.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et gennemført vinterbryllup kan være så smukt.

Marts er jo sådan en mellem måned, det er jo ikke en vintermåned, men der kan være mega koldt alligevel.

Og selvom marts det er en forårsmåned, så er det jo ikke fordi man springer rundt i bare ben i marts måned.

Jeg holdt selv bryllup om sommeren, da det var det rigtige for os, men skulle jeg ellers vælge mellem december/januar og marts så ville jeg tage januar, fordi så kan man gå all in på vintertemaet.

December ville jeg holde mig fra grundet al juleræset, men januar er sådan en måned, hvor et bryllup virkelig ville komme som sendt fra himlen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holdt vinterbryllup og det var fantastisk. Vi fik bryllupsbilleder mes sne (se min beretning), havde en masse levende lys som gav en dejlig hyggestemning og jeg havde ingen allergi (er allergisk over for græs så vi måtte undgå forår og sommer). Jeg synes det var helt perfekt med et vinterbryllup så jeg siger go for it!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det her handler vel ikke om bryllupper, men om årets gang. ALLE måneder og årstider har deres charme og ulemper. Alt andet lige er nogle måneder særligt populære. Det kan vel næsten kun skyldes, at der er flere fordele end ulemper her. Et bryllup, som jeg husker rigtig godt, var et flot og meget stort anlagt bryllup ved Charlottenlund Fort for et par år siden. Selvom man sagtens kan få ret pænt med rabatter i vintermånederne; så var det bestemt ikke af den grund dette par havde valgt december.

Vejret er selvfølgelig mere stabilt om sommeren, men ingen kan jo alligevel vide sig sikker på noget i DK. Følg Jeres hjerte :-)

Det kan jeg om nogle tale med om. Spillede på Femø i lørdags og der ville jeg nok hellere have kørt turen om vinteren hvis jeg kunne have undgået regnvejret og den stride blæst. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer