MarieSkovsgaard

Hjælp til sko

24 indlæg i dette emne

Min H2B og jeg er i gang med at planlægge bryllup og for små 3 uger siden fik jeg så købt min kjole. Nu kommer vi så til mit problem: Jeg er simpelhen ikke en sko-pige :floejt: Jeg ejer kun enkel sorte stiletter og ankelstøvler. Så jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg søger hjemmesider eller forslag til sko. De skal være hvide, max hjøde 7 cm, uden glitter, men gerne med nogle smukke deltaljer. Max pris 1500 kr.

Også får I da lige et billed af min kjole :loveflag:

post-78695-0-93451300-1441292834_thumb.j

post-78695-0-04026500-1441292846_thumb.j

Redigeret af MarieSkovsgaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke rigtig mange sko, ligesom mange kvinder vist har. Jeg har et par hvert formål (vinterstøvler, sandler, sko osv.), og så er det det.

Jeg endte med sko fra Rainbow Club, http://www.elsacolouredshoes.com/nl/home#section-collecties, model Anika. De var dejlig behagelige, hvilket var godt til mit dårlige knæ. Samtidig passede de rigtig godt til min kjole.

Eneste minus var prisen - 1200 kr. for et par sko, som jeg nok ikke kommer til at have på igen.

Generelt synes jeg, at Rainbow Club har mange pæne, stilfulde sko.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har heller ikke rigtig mange sko, ligesom mange kvinder vist har. Jeg har et par hvert formål (vinterstøvler, sandler, sko osv.), og så er det det.

Jeg endte med sko fra Rainbow Club, http://www.elsacolouredshoes.com/nl/home#section-collecties, model Anika. De var dejlig behagelige, hvilket var godt til mit dårlige knæ. Samtidig passede de rigtig godt til min kjole.

Eneste minus var prisen - 1200 kr. for et par sko, som jeg nok ikke kommer til at have på igen.

Generelt synes jeg, at Rainbow Club har mange pæne, stilfulde sko.

Tak. Det vil jeg kigge på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot kjole du har fundet!

Jeg fik selv mine sko fra Esprits hjemmeside (og siden har jeg købt på Zalando pga let ombytning/retur U/B).

Vil egentlig bare sige, at skoene ikke behøver være hvide :)

Tak :lol: Har kigget på zalando, men syndes ikke rigtig der er noget.

Ved godt at skoende ikke skal være hvid, men det syndes jeg mine skal. Jeg er på ingen måde til farvede sko, ligesom jeg ikke er til glimmer, sølv eller guld detaljer :) Det er jo et spørgsmål om hvad man er til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte mine sko på www.lilly.dk de har også nogle pæne hvide brudesko, kan jeg se...

Superflot kjole du har fundet dig - den sidder smukt på dig.. -og tillykke med det kommende bryllup. Som nygift kan jeg kun sige GLÆD DIG :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske noget i stil med disse?

Nej slet ikke... Jeg bryder mig ikke om satin sko skulle jeg måske også lige have nævnt. Det er nok det der gør det så svært. Jeg er slet ikke til de der klassiske brudesko, men jeg vil stadig gerne have de er hvid. Tænker de nok skal være i læder også med en fed detalje/mønster kan bare ikke rigtig finde en hjemmeside med det jeg søger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte mine sko på www.lilly.dk de har også nogle pæne hvide brudesko, kan jeg se...

Superflot kjole du har fundet dig - den sidder smukt på dig.. -og tillykke med det kommende bryllup. Som nygift kan jeg kun sige GLÆD DIG :)

Tusind tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske noget i stil med disse?

Nej slet ikke... Jeg bryder mig ikke om satin sko skulle jeg måske også lige have nævnt. Det er nok det der gør det så svært. Jeg er slet ikke til de der klassiske brudesko, men jeg vil stadig gerne have de er hvid. Tænker de nok skal være i læder også med en fed detalje/mønster kan bare ikke rigtig finde en hjemmeside med det jeg søger.

Der er nogen på samme side, som er overtrukket med blonde, det ved jeg ikke om er noget? De er dog nok lige det højeste.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv nogle af de store sko-sider, så kan du selv sætte filtre ind på dine ønsker (farve, hælhøjde osv). Prøv eksempelvis zalando, Bootz, stylepit, asos, footway,brandos..

Jeg synes de her ville være så elegante til din smukke kjole, og jeg har gode erfaringer med mærket (Unisa). Fundet her: http://www.footway.dk/sko#!/hojhalet/hvid

image_48035.png

Så er der dem her:

180223-g.jpg

180217-g.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at se på mærket Menbur - selvom de har mange hvide sko i satin - det tror jeg så også er svært at undgår, når du søger hvide sko i en lav højde uden for sommersæsonen.. Men synes egentlig de har mange fine som har nogle gode detaljer. Se eksempelvis her: http://www.sarenza.dk/menbur-sko-kvinde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk kjole....

Nu har jeg ikke lige et link, men ved at nogle brude (og jeg bliver en af dem) køber dansesko hjem, de har en blød behagelig ruskindssål under, hvor man lige skal forbi en skomager og have sat en gummisål (eller lignende på) men de skulle ikke være så stive i det og købt hjem fra udlandet skulle de være til at få til en ok pris..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu nærmer vi os noget... Tror mit problem er jeg gervil have noget lidt mere speciel end end helt simpel hvid læder sko og blonder er jeg heller ikke til. Har kigget på zalando, Bootz, stylepit, asos, footway,brandos.. Og der er nogle fine sko, bare ikke lige dem jeg søger...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale dig at kigge efter en dansesko. De er bløde at have på og man kan få lige den model man gerne vil have. Jeg har f.eks. valgt at det skal være en sko der strop på, så de ikke falder af mig, eller min hæl popper op i skoen når jeg går.

Hvis du kigger efter dansesko er udvalget enormt, du kan selv sammensætte lige den sko du selv vil, farve, materiale, hælhøjde, hæltype (Flarehæl syntes jeg er mest behageligt at gå i)

Jeg købe mine på JJhouse, havde aldrig handlet der før. men de havde bare så mange fede at vælge imellem, så jeg tog chancen. Nu er de kommet, virkelig flotte, kvaliteten er i top, og prisen, 167 kr + told, moms (100 kr) er lige til at overse :)

God jagt

P.S Har jeg valgt en lilla sko, farvetema i vores bryllup er lilla, og for at give gæsterne en overraskelse valgte jeg en lille sko, alle forventer en hvid :) elsker at være lidt anderledes (kjole dog meget klassisk havfrue :))

Hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot kjole :)

Prøv at kigge på denne hjemmeside: http://www.elsacolouredshoes.com/en/home. De har både Rainbow Club, Else by Rainbow og Fiarucci. Der er sko med både lave og høje hæle, hvide, ivory, med/uden glitter og andre detaljer og forskellige farver. Ellers er der også Pink Paradox:http://www.pinkparadoxshoes.dk/ og Menbur sko. Lilly har også deres egen skolinje.

Generelt ligger de fleste mærker i prislejet 700-1500kr. Alt efter hvor meget polstring og blødhed, der er i skoen. Jeg er endt med at købe sko fra Rainbow Club, som kostede 1200kr. De er super bløde og og har postring indvendig, så de bliver til at holde ud at have på hele dagen. Det er en god ting at have med i overvejelserne, når du skal købe skoene. Hvis de er hårde og ikke har noget blødt/stødabsorberende ved trædepuden, bliver det en meget lang dag at komme igennem.

Held og lykke med at finde de sko, der passer til dig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i gang med at overveje om jeg skal dekorere mine ynglings sko med blonder. Skoen er desværre gået ud af produktion, så jeg kan ikke købe et nyt par. Det er en Elsie fra Lola Ramona.

De er fantastiske at have på! Jeg har ikke fundet andre sko, der er ligeså behagelige - og vi skal vies udenfor... i en skov ... så jeg tror ikke en tynd stilet er et godt valg for mig.

post-80739-0-12005800-1444846594_thumb.j

Redigeret af Nybo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer