Inger Skovgaard

Hvor skal festen holdes?

10 posts in this topic

Hej alle!

Jeg er ny her :biggrin:

Min kæreste og jeg skal giftes i Hadsten (mellem Aarhus og Randers) næste sommer. Er der nogen, der har forslag til, hvor festen kan holdes i nærheden - dvs. hvor det tager max 45 min at køre til?! Lige nu søger vi ideer, har ikke helt fastlagt os på stil. Der skal være plads til 70-80.

mvh Inger

0

Annonce ♥

Hvis I selv vil stå for mad m.v. fremfor en færdig feststedsløsning: Wig Wam Horsens (hvor der også er overnatningsmuligheder) eller Harlev Mølle ville være mine to bud, og hælder nok mest til førstnævnte (Horsens) da jeg kan være i tvivl om hvorvidt Harlev Mølle bliver lige småt nok til 70-80 personer.

0

Sad lige og kiggede i kalenderen og faldt over et sted som vi skal spille bryllup på ved udgangen af måneden. Remisen i Randers. Der taler vi om bryllup for ca. 75 personer. Har kun lige flygtigt kigget på deres hjemmeside men det ser rigtigt godt ud. Kig det eventuelt selv ud hvis I ikke kender det i forvejen.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle svar - både forslag og lykkeønskninger!

Vi er i gang med at kigge og det er jo en jungle og svært at finde et sted, der ikke er booket 😏

Flere har foreslået Harlev Mølle, som vi har set i dag. Er der nogen, der har holdt bryllup eller været til bryllup der og hvad syntes I om det? Var lokalet lyst nok? Og festligt nok?

Liri: hvornår skal I holde bryllup på Harlev Mølle? 😊

0

Jeg har spillet der et par gange. Er man ude i at man godt vil have lyse lokaler er det ikke stedet for lokalerne er mørke og meget lavloftede som du sikkert også kunne fornemme da I så dem. Andre inkl. mig selv vil så mene at det er en charrmen ved det. Personligt syntes jeg der var lyst nok men kan også godt lide at der er lidt mørkt. Særligt efter brudevalsen .:) Hvordan man opfatter det som gæst kan være anderledes men jeg har kun hørt positive ting fra såvel gæster de gange jeg har været derovre som fra dem der har brugt Harlev Mølle.

0