Sara88

kan ikke se hvordanjeg opretter min egen planlægningstråd

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis du vil lave et indeks i din planlægningstråd i et af dine første indlæg med link til de forskellige ting, som du efterhånden finder ud af, så gør du sådan her:

Skriv de ting som du vil have i dit indeks.

Efterhånden som du får dem løst så kan du lave et link på dem som så sender læseren ned til det sted i din tråd, hvor du har beskrevet emnet.

fx

Min brudekjole.

Du vil så gerne at når folk klikker på den tekst så kommer de ned til billeder af din brudekjole og fx en beretning om det.

Hvis du kigger ude for hvert indlæg så står der i højre side # og så et nummer, det henviser til nummer besvarelse i din tråd.

Klikker du på fx #3 i denne her tråd, så kommer man til dit forrige svar. Der åbnes en lille boks og det indhold skal du kopiere.

Markér så teksten Min brudekjole og tryk på det lille link ikon her indsætter du så indholdet fra boksen fra før

post-3-0-46187900-1442239178_thumb.jpg

På den måde kan du lavelige så mange indekseringer/bogmærker, som du vil til alle dine opdateringer i tråden.

Hvis du vil indsætte et billede, så kan du gøre det på 2 måder.

Du kan gemme et billede på din pc.

Når du laver din besvarelse på husk at anvende Fuld editor

post-3-0-84503900-1442239335_thumb.jpg

Vælg vedhæft fil (du vælger så filen fra din pc) og tryk så på Vedhæft filen

post-3-0-25371400-1442239470_thumb.jpg

D ukan så vælge at tilføje billedet så der kommer ind imellem din tekst ligesom jeg gør her.

Det gør du ved a ttrykke på Tilføj til besvarelsen

post-3-0-03765100-1442239601_thumb.jpg

Nu har du billeder i din tråd.

Du kan også vælge at hotlinke et billede, dvs hvis du ser et billede på nettet, så kan du tage adressen/Url'en og kopiere.

Tryk herefter på den lille grønne ikon for Indsæt billede og kopier url adressen

post-3-0-08291300-1442239745_thumb.jpg

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer