jkso

Fotograf (Århus) der tager gode stemningsbilleder?

8 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Er det nogen der kan anbefale en dygtig fotograf der tager gode stemningsbilleder?

Vi skal giftes 14. maj i Århus, der både vielse og fest er på samme lokation.

Vi ønsker at have en fotograf der følger os hele dagen, fra forberedelse til dans.

Vi er ikke så meget for de opstillede bryllupsportrætter, men ønsker at have fine stemningsbilleder fra hele dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Som leverandør og leverandør af musik syntes jeg man skal være meget påpasselig med at anbefale bestemte fotografer specifikt frem for andre. Ligesom feststederne leverer vi varen på stedet; "What you see is what you get". Der kan enhver - det være sig gæster som fotografer - gå derfra og anbefale til andre, hvis de syntes "det spiller" og falder i deres smag. Det samme kan man ikke sige om fotograferne. Vi kan forholde os til hvordan fotograferne agerer under et bryllup, og der er oplevelsen her fra klart at langt de fleste gode fotografer er medlevende men også formår at gøre sig usynlige - i særdeleshed under middagen - så det ikke bliver generende for folk mens de sidder og spiser. Men vi kan ikke forholde os til fotografernes produkt - i form af de færdige billeder - da brudeparrene først får dem på et senere tidspunkt, og derved er det ikke en del af den pakke vi oplever.

Jo vi kan som alle andre forholde os til fotografernes billeder i forbindelse med at vi ser dem herinde men der er det jo meget individuelt hvad folk ønsker. Derudover kan vi forholde os til hvad folk skriver om de pågældende fotografer herinde efter at have brugt dem. En fotograf som jeg har haft fornøjelsen af flere gange når jeg har spillet i Jylland og som også har fået rigtig mange anbefalinger herinde er Jesper fra Albrechtsen Foto, men om Jespers stil så falder i JKSO's smag kan jeg jo ikke vurdere. Mit bedste råd er som Ki at kigge på annoncørsiderne og så i øvrigt at søge efter anbefalinger af de fotografer som umiddelbart "kunne være noget" herinde.

PS. "Den Store Dag" består så vidt jeg ved af flere fotografer og er landsdækkende . :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi brugte Frans Barstad fra Lystrup til vores bryllup og ham kan jeg helt klart også anbefale. Han tager nogle rigtigt gode og smukke billeder - han var ikke hos os hele dagen, men i 4-5 timer..

Pøj pøj med at finde den rette til lige præcist Jeres bryllup...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for de fine anbefalinger :)

Vi er næsten fuld booket i 2016, men jeg er faktisk ledig d. 14.05.16.

Du er velkommen til at tage et kig på Memorables hjemmeside: memorable.dk

og på facebook: www.facebook.com/memorable.dk

Billeder siger mere end tusind ord.

Dbh. Lea / Memorable

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer