Secret Bride

Hvordan sætter jeg nemt og hurtigt en flot frisure?

6 posts in this topic

Jeg poster også lige her:

Hej med jer!

Ja, så springer jeg ud herinde.

Min kæreste og jeg har begge været gift før, og da vi på nuværende tidspunkt hverken har råd eller overskud til det helt store kirkebryllup, har vi besluttet at holde et lillebitte, tophemmeligt gør-det-selv-surprise-bryllup, hvor kun vores børn og allernærmeste familie skal med. Brylluppet skal holdes i mine forældres have, og de ved intet om det før lige inden brylluppet skal stå. Planen er, at vi vil lokke dem væk fra huset under påskud af en hyggelig køretur. Mens vi er ude at køre, kommer giftefogeden og hans kone, som også er familie, og pynter lidt op i haven. Når de er klar, finder vi et påskud til at vende hjem igen. Her fortæller vi så familien, at de skal til bryllup.

Herefter skal vi så lynhurtigt gøres klar til selve brylluppet. Jeg tænker, at det ikke kan tage mange øjeblikke at smutte i nylonstrømper, kjole og sko. Makeup'en kan jeg have lagt på forhånd, da vi på forhånd har annonceret, at vi skal ud og spise efter køreturen. Men så er der håret....!

Har I nogle gode idéer til, hvordan jeg forholdsvist hurtigt og nemt kan få sat en pæn frisure? Jeg kan nok godt få min søster til at hjælpe mig, men ingen af os har evner inden for frisørfaget. Jeg har lyst, krøllet hår til ca. 10 centimeter under skuldrene. Jeg har en valk og en doughnut. Kjolen har en forholdsvist dyb udskæring i ryggen, så det er nok bedst, at jeg ikke har for meget hår hængende ned på ryggen.

Kan I hjælpe? Gerne med videoer og tips.

0

Annonce ♥

Lyder som et skønt bryllup! Dine forældre har ikke noget imod, at de pludseligt bliver værter i egen have? :lol::lol:

Jeg har selv slet ikke forstand på at sætte hår, men prøv at søge på Youtube. Se f.eks. her: https://www.youtube.com/results?search_query=easy+hair+tutorial+updo

Jeg har søgt på Easy hair tutorial updo :biggrin:

0

Har du overvejet hår extensions? Nu ved jeg ikke hvor langt dit eget hår er? Men hvis du evt. forlænger dit hår med hår extensions, er der et væld muligheder i forhold til håropsætning. Hair extensions kan også medvirke til, at dit eget hår bliver kraftigere, hvis du eksempelvis har et fint og et tyndt hår, som kan være udfordrende at sætte. Jeg ved at Avezu.com sælger hot og cold fusion og clip on extensions til fornuftige priser. De har også lagt videoer op på deres webside, hvor at du kan se, hvordan håret skal sættes på dit eget. Din søster kan evt. hjælpe dig med at sætte extensions på :wink:

0

Annonce ♥

Har ikke noget godt råd men tillykke med jeres kommende secret wedding :)

0

Det lyder virkelig som et dejligt bryllup.

Det er nok sikkert overstået, men vil bare lige fortælle med mine erfaringer på området. Har fundet et sted på nettet der sælger hair extensions som er i god kvalitet. Deres ekstensions kan både glattes og krølles hvilket jeg har fået meget glæde af. Kan finde dem på www.shophaircontrast.com De er virkelig nemme og tage af og på med deres clips on funktion. Har købt både pande håret og dem de kalder Bounce Bounce som er krøllet hår. Giver et meget flot look :-)  

0