Hbang

2016 brude

40 posts in this topic

Af ren nysgerrighed. 2016 brude - har jer der skal giftes i sommermånedene lavet invitationer og hvor lang tid før sender I ud?

:)

0

Annonce ♥

Hejsa :)

Jeg skal giftes i midten af maj 2016 og vi har planer om at lave invitationerne i december så de kan sendes ud i starten af januar. Gæsterne har ikke fået en decideret 'save-the-date' men i løbet af september har vi fortalt folk der bliver inviteret at de skal sætte kryds i kalenderen :)

0

Er også 2016 brud og skal giftes til august, vi sender indbydelser ud allerede her i december.

0

Jeg skal giftes sidste weekend i Juli 2016. Vi er igang med at klippe klistre invitationerne færdige, og finde ud af hvad der skal stå, vi regner med at sende dem ud i november/december hvis ikke før :)

0

Annonce ♥

Ok. Vi skal giftes 1 weekend i juli , men så kan jeg vidst godt gå igang med at lave dem færdige😊 Regner med at sende ud i januar.

0

Jeg er også 2016 brud og skal giftes i Juli. Vi sender invitationerne ud i december da vi har valgt at holde bryllup hvor mange tager på ferie vil vi gerne sende dem ud i god tid :wink:

0

Da jeg så, at PostDanmark annoncerede prisstigninger til nytår, blev det prompte besluttet, at invitationerne skal af sted inden (vi skal giftes til august) :)

http://www.business.dk/transport/posten-varsler-gigantisk-portoforhoejelse

Vi sender selvfølgelig med B-post, men selv med den lille stigning kan det hurtigt blive mange penge, som kunne være sparet.

0

Vi har også tænkt at sende dem ud et halvt årstid før (hvis ikke mere). Så er man nogenlunde sikker på, at gæsterne ikke tager på ferie på det tidspunkt :)

0

Annonce ♥

Da jeg så, at PostDanmark annoncerede prisstigninger til nytår, blev det prompte besluttet, at invitationerne skal af sted inden (vi skal giftes til august) :)

Vi sender selvfølgelig med B-post, men selv med den lille stigning kan det hurtigt blive mange penge, som kunne være sparet.

Hold da op, det var ikke så lidt :o

Tror også jeg lige skal overveje, at sende dem ud slutdecember.

0

Hold da op! :o Godt vi allerede har besluttet os for at invitationerne skal sendes ud i December, for hvis ikke kunne det hvis godt være at vi skulle overveje det nu :huh:

0

efter jeg så de nye porto priser, var vi lige pludselige MEGET glade for at vi havde besluttet at det var i Julen hvor vi er sammen med familien, at vi skulle dele vores indbydelser ud,

0

Vi deler også ud til dem vi bor i nærheden af, eller ved vi kommer til at se inden for kort tid, for at spare portoen, man skal jo spare hvor man kan, pengene skal nok blive brugt et andet sted ;)

0

Annonce ♥

Af ren nysgerrighed. 2016 brude - har jer der skal giftes i sommermånedene lavet invitationer og hvor lang tid før sender I ud?

:)

Det er lige faldet på plads at vi skal giftes den første weekend i juli 2016 :) Vi sender Save-the-date kort ud her i nærmeste fremtid, men sender først invitationer ud omkring februar :)

0

Jeg skal giftes den 21 maj 2016, vi har planlagt at vi sender dem ud her til december, det var også planen før jeg så de nye porto priser fra Januar 2016 :)

Så nu skal de helt sikker afsted før det nye år.

0

vi skal giftes 13. august og regner stærkt med at de kommer ud i december:) formentlig mellem jul og nytår, skal aflevere projekt i december:) igen portoen er meget høj, men har godt nok overvejet at sende dem ud en gang sidst på foråret, fordi vi har sendt Save the Dates..

0

Vi skal giftes sidst i juni. Vi er endnu ikke igang med indbydelserne. Men har meldt dato ud til en del. Noget af familie lang vejs fra har vidst også allerede booket overnatning.

0

Annonce ♥

Vi skal vies den 18 juni 2016 og sender indgydelserne ud i dec. :-)

0

Vi skal giftes 13. august, og været forlovet siden 26. juli 2014, så de fleste ved egentlig godt hvornår vi skal giftes, men den oprindelige plan var egentlig:

Sommer 15: Save the date kort

december/januar 15/16: Invitationer

Hvordan det nok bliver:

December 15: save the date magneter

Februar/Marts 16: Invitationer

0

Vi skal giftes d. 20 august og tror først vi sender invitationer ud i marts men det er ikke helt bestemt endnu. :)

0

Tak for svar allesammen :)

Jeg er nu godt igang med vores invitationer 👏

0

Annonce ♥

Som flere andre, regner jeg også med at invitationerne kommer ud omkring December.

Det er lidt hyggeligt selv at kunne aflevere dem, og mange af de der kommer langvejs fra, kommer "hjem" ved juletid.

0

Lige et spørgsmål kan forlover og toastmaster vær en og samme person

0

ja det kan han godt :wink:

0

Ja sagtens! :)

Hos os er det min kærestes bror, der skal være begge dele. Forlover, fordi han og min kæreste er bedste venner og toastmaster, fordi han er smadder god til at styre en tidsplan og kommunikere med alle typer mennesker. For os er det vigtigt at have en toastmaster, der kan finde ud af at sige til gæsterne, der har tænkt sig at lave underholdning, at vi ikke ønsker for meget af det, og at man skal overveje tiden nøje. Jeg ønsker ikke at sidde til bords indtil kl. 23.30, fordi alle gæster tror, at de skal lave underholdning - jeg vil hellere have lidt men godt! :).

0