Hbang

2016 brude

40 posts in this topic

Annonce ♥

Lige et spørgsmål kan forlover og toastmaster vær en og samme person

Kan kun tilslutte mig det de andre siger. Det kan sagtens være én og samme person. Har set det mange gange. Det man jo skal tænke på er at forloverens primære rolle er før og under vielsen hvor toastmasters rolle er under middagen. Under middagen er forloverens rolle begrænset til den tale o.l. som det nok forventes at vedkommende holder.

0

Vi har bestilt invitationerne hjem - både på dansk og hollandsk - og har delt nogle af dem ud til folk vi alligevel har set.

Vi sender dem så tidligt, da vi helst ikke vil have, at folk har booket sommerferier og fordi der skal en del hollandsk familie og venner med, der skal nå at spare op mm. :)

0

Af ren nysgerrighed. 2016 brude - har jer der skal giftes i sommermånedene lavet invitationer og hvor lang tid før sender I ud?

:)

vi sender vores ud ved decmber månden. da frimærker stiger 5 kr fra jaunuar af.. det vil sige at et lille brev komemr til at koste 19 kr. så jeg tænker vil gerne spare hvor man kan. :)

0

Annonce ♥

Vi skal giftes 11.06.2016 og sendte Save the date kort ud i sommers. Derfor tænker jeg vi trækker den lidt og først sender invitationer ud omkring 3-4 måneder før brylluppet ☺️

0

Vi holder bryllup den 18. juni og jeg planlægger at vente med invitationerne til starten af marts. Men vi har lige fået den fineste STD kort hjem, som vi sender/afleverer personligt i løbet af de næste par dage.

Grunden til, at jeg gerne vil vente med invitationerne er blandt andet at vi endnu mangler at få flere detaljer på plads, som gerne skulle med i invitationen :)

0

hej alle

vi skal giftes den 11 juni 2016.

vi har endnu ikke bestemt hvornår vi sender invitationerne ud. Dog er jeg nysgerrig på, hvor lang tid inden bryllupsdatoen I sætter SU?

Jer der sender allerede ud nu her i december har gæsterne så bare rigtig lang tid til at svare retur eller? :floejt:

0

hej alle

vi har endnu ikke bestemt hvornår vi sender invitationerne ud. Dog er jeg nysgerrig på, hvor lang tid inden bryllupsdatoen I sætter SU?

Jer der sender allerede ud nu her i december har gæsterne så bare rigtig lang tid til at svare retur eller? :floejt:

vi sender ud her i julen og vores su. dato er 1/6 vi har valgt det sådan, for så har vores gæster ( hvor nogle er på su) en mulighed for at spare på til overnatning, gave mv

Edited by Marie E
0

Annonce ♥

hej alle

Husk, at der kommer en stor stigning på porto efter den 1. januar 2016, så måske I skal overveje, om I kan nå at sende ud inden :)

0

Undskyld jeg spørger, men er ny på forummet

Er det ikke vildt tidligt at sende invitationer ud 8 måneder i forvejen?

0

jo det er det, men for os var det økonomi der var gældende i det portoen stiger her pr 1/1. og derudover skulle vi også ha konfirmations indbydelser ud, derfor blev de sendt ud samtidig. vi har konfirmation til april.

0

Der kan også ligge nogle overvejelser i forhold til folks ferieplaner. I jeres tilfælde (29/10) er det ikke relevant men skal man eksempelvis giftes i juni- august kan det nemt kollidere med gæsters ferieplaner og der er det en god ide at være ude i god tid (hvad man selvfølgelig også kan gøre på anden måde).

0

Annonce ♥

Vi skal giftes D.20 august :) og vi har lige bestilt vores super flotte indbydelser inde på vistaprint.dk de er her D.15 januar og så skal de ellers bare ud i en fart :)

0

Hej :)

Jeg er ny herinde.. skal giftes den 4. juni - skal vist snart til at tænke på invitationer :floejt:

0