Nina4

Fantastisk kjole - dum familie

30 indlæg i dette emne

Ej hvor er den flot! Og du er smuk! :)

Rart at vide jeg ikke er den eneste der er ude i god tid - har lige købt kjolen og skal giftes om 10 mdr. Jeg købte også før "alle" skulle have været med - fik dårlig samvittighed, men nu har jeg kjolen, uden en masse meninger. Hvis det føles rigtigt skal du ikke lytte til andre, eller have dårlig samvittighed over at sige, de ikke skal med alligevel..

- Men det med samvittigheden ... Jeg får nemlig dårlig samvittighed og de lader heller ej én glemme det så nemt. Nu bor jeg i Jylland, hvor familien bor på Sjælland, så det er ikke bare at tage ud og kigge på kjole, desværre. Derfor udnyttede jeg muligheden da svigermor var herovre.

Det må være rart for dig, at deres meninger ikke er ytret. Eller hvad.. Har de set dig i kjolen nu ? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ene søster blev meget fornærmet, har ikke en gang spurgt hvordan den ser ud..

De andre tog det pænt, de er bare glade for, at jeg fandt en jeg er vild med. Men dem der har set den synes den er meget smuk..

Den skal ikke vises til flere - når først håret er sat og man går op af kirkegulvet, vil ingen have noget negativt at sige :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt at invitere de nærmeste 3 veninder og min mor (jeg har ingen søstre) med til en enkelt kjoleprøvning mest for oplevelsen - selve valget af kjolen kan jeg fint selv klare. De er bare glade og stolte over at komme med, så det er vist meget forskelligt hvad folk har af forventninger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God beslutning....... Kjolen var fin til dig og du har en fin slank krop til den slags kjoler , men rent personligt er den ikke lige min kop te.... I øvrigt skal man passe på med at spørge man risikerer at få et svar man ikke bryder sig om... jeg har det lidt ambivalent med det, for et eller andet sted er det vel positivt du får en ærlig svar men der er selvfølgelig måder at pakke det lidt ind på ...Held og lykke med den fremtidige kjole jagt :-)

- jeg havde ikke spurgt om deres mening og derfor sårede det mig at de bare kom med den. Jeg viste den fordi JEG kunne lide det.

Jeg læste nu hellere ikke at du har bedt om en mening, og nøj hvor synes jeg det er øv nogle ikke kan holde deres mening for sig selv, når man giver udtryk for noget andet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God beslutning....... Kjolen var fin til dig og du har en fin slank krop til den slags kjoler , men rent personligt er den ikke lige min kop te.... I øvrigt skal man passe på med at spørge man risikerer at få et svar man ikke bryder sig om... jeg har det lidt ambivalent med det, for et eller andet sted er det vel positivt du får en ærlig svar men der er selvfølgelig måder at pakke det lidt ind på ...Held og lykke med den fremtidige kjole jagt :-)

- jeg havde ikke spurgt om deres mening og derfor sårede det mig at de bare kom med den. Jeg viste den fordi JEG kunne lide det.

Jeg læste nu hellere ikke at du har bedt om en mening, og nøj hvor synes jeg det er øv nogle ikke kan holde deres mening for sig selv, når man giver udtryk for noget andet.

- Lige præcis.. De ender med at ødelægge mere end gavne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer