Cricht

Vores kærlighedsfest 05.09.2015 - Anbefalinger og afslutning

75 indlæg i dette emne

(Fortsat...):

Min veninde og hendes mand overraskede os med det skønne indslag hvor T og jeg skulle op på to stole og sidde med ryggen til hinanden. Vi blev stillet spørgsmål som fx ”Hvem er bedst til at lave mad?” og ”Hvem er mest skruk?” hvortil både vi og gæsterne kunne række enten et lyserødt eller et mintgrønt hjerte op for at svare hhv. C eller T (kan afsløre at svaret er C på det første spøergsmål og T på det sidste). Hver gang T og jeg var enige om et svar vandt vi 1 dollar som blev puttet i en krukke til vores bryllupsrejse – det var SÅ sjovt og festligt og alle gæsterne gik op i det og der var den herligste stemning!

(billede taget af en gæst)

post-62798-0-94869100-1447336384_thumb.j

post-62798-0-74550200-1447336379_thumb.j

Ts søster holdt en virkelig smuk og rørende tale som hun kom så fint igennem – på trods af at det faktisk var første gang nogensinde at hun havde gennemført at holde en tale. Den var så velformuleret og hun sagde nogle virkelig dejlige ting til både sin storebror og mig :a1221:

En af værterne overraskede os pludselig med en MEGET stor papkasse. Da vi åbnede den stod det op med hjerteformede balloner med Dannebrogsflag på og nederst hang en Smartbox på et weekendophold – også fra vores hund! Det var dog min mor som havde været kreativ og havde tænkt, at der da også skulle være en lille ting fra vores vovse :lol:

post-62798-0-60014300-1447336402_thumb.j

Både Ts fætter og min kusine holdt også et par korte men rigtig fine taler. Begge havde vist ikke forberedt noget konkret, men ville blot sige tillykke og et par ord om hvor fint et par vi er – det kan man da kun elske dem for ikke? :blush: Det kom vist lidt bag på Ts fætter hvor rørt han blev af hele situationen for han nåede ikke meget mere end 10 ord ind i sin tale før hans stemme knækkede helt sammen og både T og jeg måtte op og kramme ham før han kunne komme videre. SÅ sødt og det fik altså både et par ”nååååå” og et par grin med på vejen, da han også selv synes at det var ret komisk at han sådan brød sammen :lol: :kiss:

Som jeg husker det kom desserten nu på bordet. Vi havde valgt at forkæle vores gæster med den lækreste Gateau Marcel chokoladekage med et stykke nøddecrisp og friske bær til. Det er suverænt Ts yndlingsdessert så han havde helt fået lov at bestemme hvad desserten skulle være! Kagen var pyntet med lidt spiseligt bladguld og på bordet kom også en stor skål med den lækreste vanilieis som var kuglet ud så man nemt kunne tage en kugle – eller to! Vi fik en klassisk sød dessertvin til.

(Billede taget af en gæst)

post-62798-0-13204400-1447336422_thumb.j

Min brudepige og meget gode veninde holdt en tale som virkelig fik tårene frem hos mig – en smuk, smuk tale hvor hun gennem idéen om et eventyr talte om vores kærlighed, om min farmor, om vores venskab og en helt masse andet. Der var sådan en god rød tråd igennem den og hun sagde nogle virkelig fine ting til T også! Det var den tale jeg tudede mest til – hun gjorde det SÅ godt :boohoo: :7himmel:

Middagen blev rundet af på aller fineste vis og med en kæmpe overraskelse! Toastmaster introducerer mine fire barndomsveninder som jeg har kendt i mere end 22 år. Jeg havde virkelig håbet at de ville holde en tale eller finde på et eller andet hyggeligt, men det de havde forberedt overgik min vildeste fantasi. Jeg får stadig kuldegysninger og tårer i øjnene når jeg tænker på det! :loveshower:

De fire rejser sig og to af dem begynder med at sige nogle ting til os. Det lyder som indledningen på en rigtig fin tale. Min tredje veninde tager ordet og fortæller lidt om det her med, at vi har kendt hinanden i SÅ mange år, helt fra barnsben. Hvad kunne kendetegne os dengang da vi var børn og vores venskab endnu var nyt og spirende? Spice Girls! Hvad ellers? :lol: Vi var KÆMPE fans og samlede på alt hvad der overhovedet fandtes og var til koncert med dem da de var i København osv. Derudover havde vi for vane at klæde os ud som Spice Girls og mime til deres sange mens vores mødre skulle optage os.

Mine fire veninde begynder derfor nu at gå op til dansegulvet foran DJ’en, hvor de stiller sig foran os og musikken går i gang.. ud toner Spice Girls sangen ”STOP” og før jeg overhovedet når at tænke mere over det kan jeg høre at teksten til sangen bestemt er en anden end den jeg kender!

Mine fire fantastiske veninder har simpelthen skrevet en sang til os og om os, som de giver den SÅ meget gas med! De står foran ALLE vores gæster og giver den maks gas men små dansetrin og den mega fede tekst de har skrevet til sangen :o :cheerleader3: Jeg hvinende af grin og stortudede af alle de følelser der overvældede mig, og da de er færdige får de et stående bifald fra alle vores gæster og jeg styrter op til dem for at kramme og tude sammen med dem! Jeg kan ikke drømme om en bedre og mere festlig afslutning på vores bryllupsmiddag!

Jeg ville sådan ønske at jeg kunne vise jer den film der blev optaget af dem, men jeg vil respektere at de ikke vil have deres lille performance ud på nettet. I må tænke jer til hvor mega-overdrevet-sejt det var!!! :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nattetimerne:

Da middagen er slut bliver der sat kaffebord op med små fyldte chokolader og småkager og selvfølgelig likør m.m. Vores værter satte samtidig et lækkert drinksbord op og havde fået fat på alle de elementer af juicer og mixere som vi havde bedt om. Der blev også sat chips, nachos og slik på bordene. Jeg kan kun anbefale at få kaffe og drinks frem samtidig! Det gav mulighed for enten at afslutte middagen stille og roligt, eller at gå direkte videre til fest med en drink i hånden!

post-62798-0-74366100-1448017836_thumb.j

Samtidig sætter vores fotograf gang i photoboothen! Vi havde på forhånd givet hende en liste med hvilke grupper af gæster vi gerne ville have op til photoboothen; Alle bordene hver for sig, mig og alle mine veninder, T og alle de yngre kvindelige gæster osv. Photoboothen gik virkelig over al forventning og det er helt sikkert en af de ting som jeg bare er SÅ glad for at vi fik til vores bryllup. Billederne vi har fået ud af det er helt geniale og alle gæster fik sammen med deres takkekort medsendt et sjovt billede af dem selv fra photoboothen. Lea var helt vildt god til at få folk til at grine og de sjove rekvisitter gjorde det hele meget nemmere!

post-62798-0-51714700-1448017820_thumb.j

(De første har indtaget photoboothen. Billede taget af en gæst.)

post-62798-0-64229400-1448017813_thumb.j

post-62798-0-77469900-1448017844_thumb.j

post-62798-0-41220700-1448017851_thumb.j

Vi åbnede gaver mens der var fuld gang i photoboothen og det passede egentlig ret fint ind. Man når jo slet, slet ikke at nyde til fulde, de smukke gaver og kort man åbner, så på den måde kan jeg godt misunde de brude som har alle deres gæster overnattende og som så kan åbner gaver næste morgen sammen med deres gæster. Dog er jeg stadig glad for at vi valgte at åbne gaver på selve dagen, i stedet for at vente til søndag morgen, når nu vores gæster ikke skulle overnatte. Der stod hele tiden rigtig mange folk omkring os og fulgte med og særligt de ældre i familien blev rigtig glade for at se os åbne lige præcis deres gave og at vi kunne sige ordentligt tak bagefter betød også meget for os.

(Billede taget af min veninde. Elsker det billede!)

post-62798-0-72246100-1448017873_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(Fortsat…):

Pludselig er klokken 23.40 og vi får gjort klar til brudevals. Vi havde jo øvet os lidt og ville gerne kunne danse en rigtig pæn brudevals. Den blev dog ikke helt som forventet da gulvet føltes SÅ glat – i hvert fald for mig. T stod fint fast i sine sko mens jeg SKØJTEDE rundt desværre. Jeg får sagt til T nogle få sekunder inde i dansen at jeg simpelthen ikke kan stå fast, så han tog bare godt fat i mig og så dansede vi ellers derudad! Vores gæster har optaget et par små film og på dem kan man gudskelov slet ikke se at jeg faktisk ikke løfter mine fødder fra gulvet men bare glider hen over det. Da jeg taler med mine veninder om det efter brylluppet anede de heller ingenting. De havde syntes at vi dansede så flot! Så det kan vi jo kun være tilfredse med.

(Vi skal lige til at gå i gang.. Billede taget af en gæst)

post-62798-0-51725600-1448018268_thumb.j

post-62798-0-05688800-1448018339_thumb.j

post-62798-0-09855600-1448018277_thumb.j

post-62798-0-98913600-1448018283_thumb.j

Jeg havde på forhånd haft ondt i maven over det der øjeblik hvor dansen er færdig og hvor man afslutter den med et kys, da jeg synes jeg har hørt om så mange dårlige oplevelser hvor brudeparret slet ikke får lov at kysse ordentligt fordi vennerne ikke kan vente med at få lov at klippe strømper og rive slør. Min frygt blev dog bragt til skamme da vi gudskelov fik lov at give hinanden flere laaaaange kys :a1221: :7himmel: MEN så blev T også løftet op og fik klippet strømper og jeg fik revet sløret. Inden dagen havde jeg været lidt i tvivl omkring mit slør, da jeg ikke var sikker på at jeg ville bryde mig om at folk skulle rive mig i håret på den måde. Ikke fordi jeg ville gemme sløret, men mere fordi jeg synes tanken om at ødelægge noget på min bryllupsdag var ubehagelig. Jeg besluttede mig på dagen dog for at give slip på de tanker, og lade gæsterne rive sløret hvis de ville. Og det ville de! :lol: Det var slet, slet ikke ubehageligt og gjorde ikke ondt eller noget (som jeg har også læst om). Tværtimod var det faktisk ret morsomt og resten af festen rendte jeg rundt med resten af mit slør som jo var helt kort og afstumpet - Jeg må vel tilslutte mig de mange der siger at "det hører da med" :rolleyes:

post-62798-0-93010800-1448018294_thumb.j

post-62798-0-28517400-1448018322_thumb.j

Da brudevalsen er færdig er T slet, slet ikke færdig med at svinge sin brud rundt på et dansegulv (åbenbart :blink: ) så da vores DJ sætter den første sang i gang beslutter han sig får at det stadig og ham og mig der ejer dansegulvet. Hele første sang stod vores gæster derfor stadig rundt om os og klappede og sang med mens vi gav den fuld gas. Hold op det var et sjovt øjeblik og en fed måde at starte festen på! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

(Fortsat…):

Jeg kan kun give vores DJ ros! Dansegulvet var propfyldt gennem hele festen og hun fangede hurtigt hvad der for alvor fik vores gæster i højt humør! Alle dansede med alle og der var bare sådan en fantastisk stemning hele vejen igennem! Terrassedøren stod åben hele natten og der var et godt flow mellem folk der var ude at ryge og trække luft og folk der dansede eller sad ved bordene og hyggede sig.

Lea har taget de sjoveste billeder af festen med masser af lyseffekter, hvor man virkelig kan se hvor meget folk festede igennem! På næsten alle billederne er folk ved at skråle med på en sang, lave luftguitar eller noget andet i den retning :lol:

Omkring klokken 02 (tror jeg?) var der natmad – lækre grillede slagterpølser med chili og ost og hjemmerørt ketchup og sennep. Hold op de var gode og lige hvad man trængte til selvom man jo i virkeligheden er propmæt hele dagen igennem!

post-62798-0-97653900-1448019114_thumb.j

Vi beslutter omkring kl. 02.30 at vi vil runde festen af omkring kl. 03.30.. De ældre gæster var begyndt at gå hjem omkring kl. 01 og vi havde hele tiden talt om at vi hellere ville stoppe festen mens den var i fuld gang end når alle var gået hjem eller sad og hang på stolene og var gået kolde. Alle var fortsat i godt humør, ingen var blevet for fulde eller for dumme at høre på, og feststedet ringede efter taxaer til de sidste gæster der ikke havde fået kørelejlighed af deres familie eller venner i nærheden.

Alle på nær en enkelt eller to, huskede at tage et hangover-kit med hjem! Kæmpe succes! Jeg er SÅ glad for de små poser og modtog SÅ meget ros for dem. Folk synes simpelthen det var noget at det bedste de længe havde oplevet! Dagen efter :thumbsupsmileyanim:

T og jeg fik afrundet den mest fantastiske dag i vores liv ved at danse de sidste par sange sammen på dansegulvet – bare ham og mig (og et kæmpe bundt balloner, haha! :lol: ). Det var den smukkeste måde at slutte vores bryllup på synes jeg og jeg kan stadig huske følelsen af at danse med ham der kl. 03.30 lørdag nat, halvberuset og fuldstændig latterligt forelsket i min mand! :a1221:

post-62798-0-75721400-1448019106_thumb.j

post-62798-0-44702800-1448019120_thumb.j

Omkring kl. 04 blev T og jeg hentet i en stor taxa sammen med både hans og mine forældre. Mine forældre havde stået for overnatningen og vi vidste ingenting om hvor vi skulle hen – blot at vi skulle spise brunch sammen alle seks, dagen efter. Det var præcis hvad både T og jeg havde ønsket! Taxaen kører os til hotel Scandic i Roskilde hvor T og jeg får nøglen til deres junior suite! Super lækkert og skønt med en dejlig blød hotelseng at sove i!

T skulle igennem et mareridt for at få åbnet alle knapperne i min kjole men det lykkedes da til sidst – og vi sov da heller ikke lige med det samme :floejt: :a1093:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SØNDAG den 6. september:

Første dag efter brylluppet – første gang vi vågnede op sammen som mand og kone! Mindblowing! Vi spiste brunch i den junior-suite som T og jeg havde overnattet i, sammen med begge hold forældre. Det var rigtig hyggeligt og en dejlig måde at afslutte brylluppet på. Derefter tog vi en taxa hjem for at hente vores egen bil så vi kunne komme ud til feststedet og få hentet pynt og gaver. Senere på eftermiddagen fik vi også hentet vores hund og vi endte søndagen hjemme i sofaen med at se på alle vores fantastiske gaver og spise jordbærtærter i lange baner, da der var en del tilovers fra receptionen. Vi ville ikke have orket mere eller andet den søndag, så afslapning på sofaen med vores hund som vi havde savnet, var lige præcis det vi havde brug for!

(Selfie på vej hjem i taxaen fra hotellet)

post-62798-0-18221800-1448019890_thumb.j

Om mandagen stod den på bytning af gaver og tøjvask og oprydning. Vi skulle også pakke, da vi tirsdag formiddag fløj på 3 ugers bryllupsrejse til USA. Vi er begge rigtig glade for, at vi valgte at tage af sted direkte efter brylluppet. Vi fik lov at blive i vores bryllupsbobbel under hele bryllupsrejsen og fik talt hele dagen igennem flere gange – vi er begge enige om, at vi fik præcis den fantastiske, enestående og mindeværdige dag som vi begge havde drømt om og håbet på.

Vi ville ikke ændre noget som helst (hvor er jeg lykkelig for at kunne skrive det og faktisk mene det! Vores dag blev præcis som vi drømte om!) men jeg vil alligevel gerne prøve at sammenfatte NOGLE FÅ af de gode beslutninger vi tog og nogle af de ting som vi, set i bakspejlet, godt kunne have ændret på eller som vi vil råde andre til at tage højde for i deres planlægning..

Vi er rigtig glade for at vi....

1) ... havde et par stille og rolige dage op til brylluppet!

Der var ingen stress selvom der selvfølgelig var en del ting vi skulle nå. Vi havde tid til hygge med både hinanden og vores forældre og vi kom ordentlig tid i seng inden vores store dag.

2) ... ikke havde lagt nogen planer om søndagen andet end afhentning af gaver m.m.!

Man er HELT bombet af indtryk og nogle travle dage med fuld knald på.

3) ... traf beslutningen om at hovedretten skulle serveres som buffet!

Vi fik en afslappet stemning hvor både vi og vores gæster kunne snakke med mange flere end blot dem man sidder til bords med.

4) ... besluttede at holde vores bryllup på en måde hvor vi ikke skulle løfte en finger til selve festen!

Tanken om oprydning dagen efter og alle de ting der skal planlægges og tages højde for, synes jeg er SÅ stressende.

5) ... havde tid og lyst til at lave en masse kreative DIYs!

Jeg er så stolt af alle mine små og store projekter, som jeg på dagen for alvor synes gav en fantastisk helhed og rød tråd. Fra STDs og invitationer til toiletkurv, sugerør og alt det andet - det var det HELE værd og ALT er blevet kommenteret af vores gæster!

6) ... Gav plads til overraskelser!

Mine forældre stod for bl.a. kørsel til og fra kirken, for en fantastisk æresport og velkomst til receptionen og for overnatningen på vores bryllupsnat. Alt sammen arrangeret som overraskelser! Det betød rigtig meget for mine forældre at de også måtte bidrage med nogle ting undervejs som kunne være en overraskelse til os og for at være helt ærlig, så var det altså også ret fedt at vi ikke vidste ALT! Selvom vi selv havde bestemt og arrangeret 95% af dagen så betød de der småting undervejs altså at vi også havde en spændthed i maven hele vejen igennem. Den ville jeg ikke bytte for noget.

Vi ville ønske at vi...

1) ... havde valgt den rigtige blomsterhandler fra begyndelsen!! :pokey:

Set i bakspejlet er det virkelig fjollet at vi absolut skulle prøve en anden af, bare for at spare nogle hundrede kroner. Vi endte med den blomsterhandler som vi altid køber hos fordi de bare laver de smukkeste ting – hvorfor fanden skulle vi så stresse os selv med en anden leverandør som kun gav ondt i maven og i sidste ende et skift af blomsterhandler en uge inden brylluppet.

2) ... havde været heldigere med vejret!

Vejret var selvfølgelig ikke optimalt. Ideelt set havde det været 110% tørvejr og lidt mere sol. Men ærlig talt er det ikke noget jeg tænker over som noget negativt på dagen - overhovedet! Solen skinnede på alle de rigtige – og vigtige – tidspunkter:

- Da jeg skulle op til kirken

- Da vi kom ud af kirken og skulle have taget billeder + ris

- Under receptionen så folk kunne sidde i haven som jeg havde drømt om

- Det holdt tørt under 90% af middagen så vi kunne komme udenfor og få taget billeder

3) ... havde fået et kongebillede af alle vores gæster

Vi har ikke fået et kongebillede af alle gæsterne. Det var ellers en ting jeg forinden havde lagt stor værdi i, men pga. vejret blev det bare ikke muligt. Efterfølgende må jeg dog sige at jeg faktisk ikke føler at jeg mangler det, fordi vi har så mange billeder fra photoboothen af samtlige gæster.

Redigeret af Cricht
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ventet spændt på slutningen af jeres beretning fra jeres store dag :loveshower:

Det lyder og ser ud som det var en helt uforglemmelig dag for jer og sikke en masse skønne billeder i har fået taget :7himmel:

Nu glæder jeg mig endnu mere til det bliver min tur om små 6 måneder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ventet spændt på slutningen af jeres beretning fra jeres store dag :loveshower:

Det lyder og ser ud som det var en helt uforglemmelig dag for jer og sikke en masse skønne billeder i har fået taget :7himmel:

Nu glæder jeg mig endnu mere til det bliver min tur om små 6 måneder :)

Skønt at du har læst med og har holdt ud her til sidst også hvor der gik lidt længere tid mellem jeg fik lagt en ny del af beretningen op :floejt:

De bliver de hurtigste 6 måneder i dit liv det kan jeg garantere dig for :lol: Før du ser dig om sidder du selv og skriver beretning!

Vores dag var virkelig alt hvad vi drømte om - jeg håber også at I får en fantastisk dag til den tid :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en skøn afslutning på din beretning. Tænker faktisk lidt "nej det kan ikke stoppe nu". Hvor lyder det bare til at have været en helt fantastisk dag ❤️ Skal lige spørge hvad havde I i jeres hangoverkits og var det noget i sagde i en af talerne de skulle tage med eller?

Tusind tak hvor er du sød - men ligesom vores fantastiske dag, måtte beretningen jo også have sin slutning 😉

I vores hangoverkit havde vi en lille vandflasker med en personlig etiket på, og to hovedpinepiller, en chokoladebar, en lille pose chips, en dåse cola, og en lille bøtte med hjerteformede mintpastiller og en personlig etiket på toppen. Du kan se hele kittet i min planlægningstråd (der er et link til hangoverkit i det første indlæg på side 1 i tråden)

Jeg tror faktisk ikke at vi fik det sagt ved middagen men når folk kom for at sige farvel til os sagde vi bare til dem at de skulle gå hen og tage en pose til hver person og huske at få den med hjem. Vi havde fået feststedet til at sætte dem frem på et bord ved døren efter brudevalsen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

en fantastisk afslutning på en fantastisk beretning :loveshower::loveshower:

Tusind tak søde Marie! Dejligt at du har læst med når nu du har fulgt mig gennem hele min planlægning også

Det vil jeg til hver en tid gøre søde Cricht :kiss: savner alle dine gode indlæg med en masse fede ideer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ANMELDELSE AF SAMARBEJDSPARTNERE:

Som afslutning på min beretning vil jeg gerne skrive lidt om nogle af de vigtigste samarbejdspartnere vi benyttede i forbindelse med vores bryllup:

- Lea, Memorable.dk (fotograf):

Jeg vil gerne anbefale Lea til alle der ønsker en meget personlig og samtidig lidt ”skæv” fotograf. Der er fuld fart over hende og hun har masser af gode idéer hele tiden. Som brudepar skal man være god til at kommunikere hvilken slags billeder man ønsker og hvilken stil billederne skal være i. Jeg synes at vi 110% har fået hvad vi ønskede – både hvad angår stil men også i forhold til at jeg fx ønskede mange detaljebilleder af alt mit DIY osv. Derudover er Lea virkelig sød og imødekommende. Hun klikkede med alle vores gæster og flere har rost hende bagefter fordi man slet ikke lagde mærke til hende. Lea var den perfekte fotograf for os, da hun laver lidt mere utraditionelle billeder og i sig selv er hun ikke så højtidelig og traditionel som person. Det passede enormt godt til os og særligt T. Han kan have svært ved at få taget billeder og se naturlig ud på dem men Leas afslappethed og ligefrem-hed gjorde hele forskellen!

- Anna, Memorable.dk (DJ):

Vi er meget tilfredse med vores valg af DJ. Anna er den stille type og hun er IKKE en DJ der speaker i en mikrofon og beder folk om at komme på gulvet osv. Faktisk ligger man næsten ikke mærke til hende deromme bag en kæmpe DJ pult. Dette var for os, helt ideelt da vi bestemt ikke ønskede en DJ der blandede sig eller på andre måder gjorde opmærksom på sig selv. Anna sørgede for at dansegulvet var fuldt fra start til slut, spillede sange som folk skrålede med på og hvad mere kan man egentlig bede om? Versionen af brudevalsen vi bad om var præcis den vi ønskede (og havde øvet til) og hun tog imod musikønsker fra vores gæster, samtidig med at hun blev ved med at vende tilbage til den stil som T og jeg havde ønsket.

- Højelse Vinkælder og Selskabslokale v. Lena & Aage (feststed):

Jeg har intet andet end ros til Lena og Aage! De er passionerede for deres lille sted og de har bare styr på deres sh*t (undskyld mit sprog!). Maden var i SÆRKLASSE og både op til, og på selve dagen, forløb alt 110% uden misforståelser eller fejl.

Som ekstra bonus synes jeg at vi fik rigtig meget for vores penge! Vi betalte lige under 1000kr./kuvert for 10 timers arrangement med velkomstdrink, snacks, forret, hovedret som buffet, dessert, kaffe og likør, chokolade og småkager, chips og slik, natmad, vine, sodavand, øl osv. osv. Derudover selvfølgelig opdækning, afrydning, blomster, servietter osv. – alt hvad der hører sig med i den retning.

- Kennedys Brudesalon (brudekjole):

Jeg har skrevet det flere gange tidligere på BK men nu får I lige smøren én gang til… En af de bedste beslutninger jeg tog i forbindelse med brylluppet, var at taget den lidt lange vej fra midtsjælland til Aarhus for at besøge Kennedys Brudesalon. Jeg fik den bedste personlige og professionelle service hos dem og jeg vil anbefale dem til ALLE kommende brude – jeg er selv plus size og de havde nogle smukke kjoler i store størrelser.

- MEM & ZIN Fashion Design (skrædder der tilrettede Ts jakkesæt):

Vi fik skrædderiet anbefalet af Hugo Boss i Ringsted hvor vi købte Ts jakkesæt. Hans jakkesæt blev tilpasset hurtigt og til en rigtig fornuftig pris. Jakkesættet sad fuldstændig som det skulle – SÅ skarpt og flot! De ligger centralt i København (lige ved Kongens Have). Jeg vil gerne anbefale dem til andre.

Redigeret af Cricht
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og dermed slutter min beretning om vores fantastiske kærlighedfest!



Tak til alle jer der har læst med (der er sikkert også en del der læser med men som bare ikke får kommenteret :tunge: ).


Det har været dejligt at genopleve dagen ved at skulle beskrive den på denne her måde og jeg håber at kommende brude kan få inspiration og gode idéer til deres egne bryllupper (eller evt. hvad de IKKE har lyst til :lol::tunge: ) både fra min beretning og evt. også fra min planlægningstråd.


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du har givet dig tid til både at skrive en fantastisk beretning og vurdere de forskellige leverandører - det er meget inspirerende for os, der snuser rundt herinde og selv skal giftes til næste år :)

Selv tak - dejligt at du har ville læse med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære C. og T.,

Hvor er det en fantastisk beretning - det føles som om det var i går.

Det har været en kæmpe fornøjelse at følge jeres bryllupseventyr og jeg glæder mig til at se jer igen og få lavet nogle flere billeder i anledning af jeres 1. års bryllupsdag :)

Tusind tak for de fineste anbefalinger. Jeres bryllup var lige i vores ånd: med masser af nærvær, kreativitet, personlighed og sjov.

Held og lykke med alle jeres projekter, I er et smukt smukt par :loveshower: :loveshower:

Kh, Lea & Anna / Memorable

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et smut tilbage på skønne BK for nu kan jeg vist endelig fortælle

at der dukker en skøn lille tidlig-bryllupsdagsgave op hjemme hos os i begyndelsen af august :a1221:

Jeg er gravid og vi glæder os usandsynligt meget til at udvide familien fra 2 til 3 :loveshower:

Vi kan ikke prale af at den lille er produceret på bryllupsrejsen, meeeen det var sørme tæt på :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer