Juni2016

Hvilken sang?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kommer jo lidt an på hvad der ligger bedst for én eller den man får til at synge for sig men nogle bud kunne være:

Marie Key - uden Forsvar

Rasmus Nøhr - Sød musik (egner sig nok bedre den anden vej rundt til hende)

News - Du er (meget brugt men spørgsmålet er om det er andre end os der kommer ud til mange bryllupsfester der bemærker det).

One Two - Den bedste tid

From this moment - Shania Twain
Peter Cetera/Chicago - You're The Inspiration

Christina Perry - A thousand years

Labrynth - Even if your beautyfull

Donna Lewis - I love you allways forever

John Legend - All of me

Det er i hvert fald nogle af dem som vi oplever mange brudepar ønske enten som alternativ brudevals/first dance, første nummer efter brudevalsen o.l.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa :) fandt du en der ville synge el skal du selv :)? Jeg søger nemlig en der kan synge for min kommende mand til august 2016 , men i trådene herinde er der ikke rigtig navne el numre på dem folk skal ha til det ved ikke om de ikke må el hvorfor :)? ku godt bruge nummer på en go solist der kan synge you raise me up :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :) fandt du en der ville synge el skal du selv :)? Jeg søger nemlig en der kan synge for min kommende mand til august 2016 , men i trådene herinde er der ikke rigtig navne el numre på dem folk skal ha til det ved ikke om de ikke må el hvorfor :)? ku godt bruge nummer på en go solist der kan synge you raise me up :)

Ja vores bekendte hun vil gerne, så det er rigtig dejligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer