LineThomsen86

Bryllupsmappe

5 posts in this topic

Hej alle sammen

Så blev det efter næsten 10 års kæresteri min tur til at planlægge bryllup :kiss:

Som så mange andre har jeg gået og drømt om det her, siden jeg var en lille pige, og nu er det helt surrealistisk at skulle i gang.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave en bryllupsmappe/wedding binder med et super flot layout. Den skal fungere lidt som en tjekliste/notesbog/scrapbog/budget og ideen er, at den skal kunne tages med rundt i de forskellige stadier af forberedelsen. Jeg kunne selvfølgelig godt tænke mig, at den blev så "lækker" at den kunne tages frem år senere og jeg kunne mindes planlægningstiden.

Jeg finder masser af tjeklister og planlægningsværktøjer på nettet; bare ikke noget, som egner sig specielt til print, egne noter osv...

Er der nogen, der er faldet over sådan et stykke værktøj??

0

Annonce ♥

Jeg har selv søgt noget lignende, men desværre uden held.

Jeg overvejer nu at sammensætte min egen.

Min udfordring er, at jeg (modsat dig) ikke har gået og drømt om mit bryllup siden jeg var lille. Jeg er derfor en smule overrumplet over det hele, og jeg må tage det hele som det kommer.

Hvis du hjælper mig på vej, og fortæller hvad du søger, kan jeg prøve at sammensætte det til noget print-venligt?

Dansk bog: http://specialday.dk/produkter/bryllupsbog/bryllupsbog?lang=da

Engelske bøger / mapper på Ebay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xwedding+planner+diary.TRS0&_nkw=wedding+planner+diary&_sacat=0

Edited by Nybo
0

Jeg lavede min egen mappe til brochure, kvitteringer osv og så havde jeg en notesbog hvor jeg skrev ideer, huskelister, tegnede skitser osv

0

Nu er jeg så småt selv startet på den, og jeg håber at have den færdig i næste uge

0

Annonce ♥

Jeg har lavet min egen efter inspiration fra nogle jeg så på pintrest.

Så kig på Pintrest og så tilpas den egene behov.

0