Kumasi

HJELP! Flotte lokaler i København

6 posts in this topic

Hei, jeg er ny her. Jeg har startet bryllupsplanleggingen for 60-70 personer for sept.neste år, bor i Norge og trenger anbefalinger på fine lokaler i København og nærliggende områder. Vi har vært i kontakt med bl.a. Kokkedal (litt for dyrt) og Den Gamle Dansesal på Frederiksberg. Lokalene kan være "all-inklusive" , men vi er også åpen for å ordne det meste selv i.e. catring og dekorasjoner. Takk for svar:-)

0

Annonce ♥

Vi holdte vores steampunkbryllup den 10.05.2014 hos:

Belis Bar

Restaurant, Café og Bar - Smallegade 1, 2000 Frederiksberg.

Telefon 33 11 03 13 info@belisbar.dk / www.belisbar.dk/

De kom med nogle menu forslag, vi rettede til os, og kuvertprisen var blot incl. drikkevare og fri bar indtil kl 01.00 = 1.050 DKK

Vi fik i alt 3 retter, 1 frisker, og servering af bryllupskagen.

Vi pyntede lokalerne om fredagen, da der ikke var nogle selskaber - og de var alle supersøde til at guide, komme med forslag og hjælpe til.

0

Belis Bar kan jeg kun sige god for. Det er så et sted hvor man køber en komplet løsning og dem er der mange af i København. Jeg syntes det er svært at nævne et sted specifikt fremfor nogle andre. Der kan I måske finde noget inspiration her så I har lidt at gå ud fra.

Den gamle Danseskole er de rene lokalerne og der skal I være opmærksomme på at der er strenge restriktioner på lyden. Når det så er sagt hænger lokaler ikke på træerne i selve København og prismæssigt er de også deroppe af.

0

Hvis I har bryllupsgæster fra Norge vil jeg anbefale Skjalm Hvide Hotel i Jørlunde, det er inkl overnatning til en god pris...

Vi havde et fantastisk bryllup der sidste år og til februar skal vi holde barnedåb der

0

Annonce ♥

Hotel Plaza på Rådhuspladsen, vi var 85 personer og det kostede lige omkring 1000,00 alt inkl... og vi fik stillet et fin værelse til rådighed u/b , man kan aftale rabat til de overnattende gæster..

0