Anja82

Rådhus bryllup - skal/må alle komme med

8 indlæg i dette emne

Vi har i indbydelsen skrevet

Det vil foregå på x rådhus den 5/3 2016 kl. 15.00 – Du/I er velkomne til at deltage i vielsen. Efterfølgende vil der for de fremmødte kunne nydes en kop kaffe på Godthaabsvej 1 til fejringen af os, for alvor starter kl. 17.30

Jeg gik egentlig ud fra at det kun var det nærmeste familie som vil tage med på rådhus, men nu siger en veninde at det vil være et halvt bryllup ikke at være med på rådhuset og sært at komme midt i festen (ved at møde op kl 17.30) Hvad tænker/ved I?kommer alle bliver vi 73!! det er ret mange... Får man en invitaion som vores ville du så som nabo dukke op pårådhus eller er det kukn for den nærmeste familie?

Ville I lave to indbydelser? En til den nærmeste og en til dem I synes skal med til selve festen?

og sidst dur min formulering i invitationen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror rigtig mange af jeres gæster vil dukke op, hvis du sender den nuværende invitation. Du skriver jo at alle som har tid og lyst bare kan komme, hvilket jeg vil tro alle uanset om de er tætte eller ej vil tage det ret bogstaveligt. Hvis du kun vil have de nærmeste med til vielsen, så må du jo udtrykke det i invitationen, ellers kan gæsterne jo ikke efterkomme dit ønske. Om jeg som nabo eller fjern bekendt ville dukke på rådhuset, det ved jeg ikke, men kunne nok godt finde på det. Enten ville jeg skrive at den nærmeste familie er velkommen til at komme til at overvære vielsen, eller også skal du lave to særskilte invitationer.

Derudover skal du også forberede dig på, at hvis I har bekendte som kender til jeres bryllup, men som ikke direkte er blevet inviteret med, kan det være de dukker op som "globryllupsgæster", med mindre I udlægger det som en intim vielse for den nærmeste familie.

Redigeret af liljen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De gange jeg har været til rådhus bryllup har det kun været de nærmeste der var med inde på rådhuset.

De andre stødte til senere. Tror det bliver ret voldsomt hvis alle jeres 70 gæster kommer med på rådhuset.

Det kan meget hurtigt blive voldsomt, da jeg i sin tid blev gift på Københavns rådhus (i hemmelighed med to vidner) havde parret før os 100 gæster som bruden insisterede på alle skulle ind i det lille bitte bryllupslokale, det var total kaos og de 70 kunne alligevel ikke se noget som helst hvor de stod

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer