Nybo

Hjælp til valg af brudesko

14 indlæg i dette emne

Nå, piger! (Og drenge - hvem ved?!)

Jagten på brudesko er gået ind, og jeg er ret splittet. Brylluppet skal holdes i en skov, hvorfor der er lidt krav til det praktiske aspekt af skoene.

Min kjole er ikke helt hvid, men elfenben / "kaffe". Billedet herunder, er fra kjoleprøvningene hos Kennedys. Her har jeg mine ynglings sko på (Elise, Lola Ramona).

Mine Lola´er er FANTASTISKE at gå i, og de ville være et oplagt valg - i alt fald vedr. komfort. Desværre er de ret slidte, og er gået ud af produktion.

Skoene kunne måske rengøres og pyntes med nogle blonder, men jeg kan ikke finde ud af om det er den bedste idé.

Eller har jeg set på nedenstående sko. Hvad tænker i? :help:

De lyserøde / gammelrosa er nok Makshøjden for hvad jeg kan gå rundt i, grundet lokationen.

post-80739-0-31965300-1446820298_thumb.j

post-80739-0-51682500-1446910318_thumb.j

Redigeret af Nybo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok mest vild med guldglitter skoen.......... og så dine egne :tunge:

Den er bare så flot den kjole model! Justin Alexander ik'? Tillykke med din kjole :loveshower:

Mange tak for dit svar - tænk at jeg kan gøre det så besværligt :oops:

Kjolen er fra Justin Alexander. De laver de smukkeste blonder. Det er et helt kunstværk :a1221: Jeg glæder mig sådan til den kommer hjem!

Redigeret af Nybo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Disse giver en lidt anden stil..

159734-g.jpg

Jeg kan RIGTIG godt lide denne farve!

Det er lidt som et par "nude" sko - men alligevel "gammelrosa. Det tror jeg lige jeg skal have kigget lidt mere efter.

Tusinde tak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer for Lola :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Og der når da at komme en ny kollektion, inden du skal giftes, så måske skoen skal findes der :tunge::tunge::tunge:

Har du forøvrigt set, at man kan købe modellen med hjerterne i sort/hvid? :) :) :)

Jeg elsker alle mine Lola´er. Komforten er virkelig i top, og jeg kan traske rundt i sådan et par hele dagen, uden problemer. Jeg havde slet ikke tænkt på, at der nok kommer en ny kollektion inden sommer! Det har du da fuldstændig ret i!

Jeg venter helt sikker med at købe sko, indtil jeg har set det nye der kommer. Hvis jeg er heldig, kommer der en ny Elsie! Tusinde tak! :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stemmer for Lola :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Og der når da at komme en ny kollektion, inden du skal giftes, så måske skoen skal findes der :tunge::tunge::tunge:

Har du forøvrigt set, at man kan købe modellen med hjerterne i sort/hvid? :) :) :)

Jeg elsker alle mine Lola´er. Komforten er virkelig i top, og jeg kan traske rundt i sådan et par hele dagen, uden problemer. Jeg havde slet ikke tænkt på, at der nok kommer en ny kollektion inden sommer! Det har du da fuldstændig ret i!

Jeg venter helt sikker med at købe sko, indtil jeg har set det nye der kommer. Hvis jeg er heldig, kommer der en ny Elsie! Tusinde tak! :thanks:

Selv tak :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle :-)

Jeg er helt ny her, og faldt lige over denne tråd.

Jeg skal også giftes ude i skoven her til sommer. Og jeg er ret meget på bar bund, hvad angår skovalg :-S Jeg har en super dårlig balance, så højhælede er normalt ikke mig. Og da det nu skal foregå i skoven, er skoene jo også nødt til at være lidt mere praktiske.

Hvor kan man prøve og evt. købe de der Lola Ramona'er som I alle sammen er så vilde med?

Kender I andre mærker / forhandlere, som I kan anbefale?

Vores største skohandler her i byen havde "så sandelig ingen brudesko, men vi har den her brune ruskindspump i stedet for"!! Men jeg vil jo gerne prøve skoen i en butik, og ikke bare købe i blinde på nettet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle :-)

Jeg er helt ny her, og faldt lige over denne tråd.

Jeg skal også giftes ude i skoven her til sommer. Og jeg er ret meget på bar bund, hvad angår skovalg :-S Jeg har en super dårlig balance, så højhælede er normalt ikke mig. Og da det nu skal foregå i skoven, er skoene jo også nødt til at være lidt mere praktiske.

Hvor kan man prøve og evt. købe de der Lola Ramona'er som I alle sammen er så vilde med?

Kender I andre mærker / forhandlere, som I kan anbefale?

Vores største skohandler her i byen havde "så sandelig ingen brudesko, men vi har den her brune ruskindspump i stedet for"!! Men jeg vil jo gerne prøve skoen i en butik, og ikke bare købe i blinde på nettet.

Hvor bor du henne? :) Jeg ved Zalando har et lille udvalg - det er selvfølgelig stadig online, men med fri fragt og fri retur.

Overordnet tænker jeg, at hvis du ikke er glad for højhælede, så er der jo masser af fine sko med lave hæle, eller sågår flade sko. Et par flade sandaler/fine ballerinaer med sten eller glimmer kunne jo også være en mulighed, afhængigt af hvordan din kjole ser ud. Vi skal også vies udendøre, dog ikke på græs, men jeg regner bestemt med at skulle have et par skiftesko der er flade eller med en lav, bred hæl.

TS: Jeg ved ikke om de stadig gør det, men for et par år siden havde Lola Ramona lagersalg to gange årligt - den ene om foråret. Måske korkskoene kan findes der? Jeg tror de kunne være rigtig fine til - alternativt er dem i leopard altså også rappe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken størrelse bruger du? I denne gruppe er der et par Lola korksko i str. 41 til salg

Gruppen: https://www.facebook.com/groups/491194680953471/

Jeg er desværre en 38 - jeg har faktisk set et opslag på en 41, bare i en anden gruppe på FB.

Men tusinde tak for tippet! :loveshower:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle :-)

Jeg er helt ny her, og faldt lige over denne tråd.

Jeg skal også giftes ude i skoven her til sommer. Og jeg er ret meget på bar bund, hvad angår skovalg :-S Jeg har en super dårlig balance, så højhælede er normalt ikke mig. Og da det nu skal foregå i skoven, er skoene jo også nødt til at være lidt mere praktiske.

Hvor kan man prøve og evt. købe de der Lola Ramona'er som I alle sammen er så vilde med?

Kender I andre mærker / forhandlere, som I kan anbefale?

Vores største skohandler her i byen havde "så sandelig ingen brudesko, men vi har den her brune ruskindspump i stedet for"!! Men jeg vil jo gerne prøve skoen i en butik, og ikke bare købe i blinde på nettet.

Hvor bor du henne? :) Jeg ved Zalando har et lille udvalg - det er selvfølgelig stadig online, men med fri fragt og fri retur.

Overordnet tænker jeg, at hvis du ikke er glad for højhælede, så er der jo masser af fine sko med lave hæle, eller sågår flade sko. Et par flade sandaler/fine ballerinaer med sten eller glimmer kunne jo også være en mulighed, afhængigt af hvordan din kjole ser ud. Vi skal også vies udendøre, dog ikke på græs, men jeg regner bestemt med at skulle have et par skiftesko der er flade eller med en lav, bred hæl.

TS: Jeg ved ikke om de stadig gør det, men for et par år siden havde Lola Ramona lagersalg to gange årligt - den ene om foråret. Måske korkskoene kan findes der? Jeg tror de kunne være rigtig fine til - alternativt er dem i leopard altså også rappe.

I KBH er der flere steder hvor man kan købe (og prøve) Lola Ramona sko. De har også et showroom der ligger ved Jarmers Plads. I KBH har jeg set dem ved Mondo Kaos (Birkegade) og ved Rockahula (Istedgade).

(Her) i Jylland har jeg faktisk ikke set dem nogle steder, men jeg mener at de på deres hjemmeside har en oversigt over forhandlere.

Når det så er sagt er jeg rigtig enig med stripesAddict. Man behøver ikke have hæle på, hvis man ikke er tilpas i dem. Jeg skal også have fundet et par helt flade, som jeg kan have på ude i skoven.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer