Sign in to follow this  
Followers 0
Maiken-Troels

Brudekjoler plus størrelser

5 posts in this topic

hej piger...

årh jeg synes det der med brudekjoler er svært.

Har lige bestilt tid hos lilly og panayotis i vejle. den 9 april, men da jeg bestilte tid hos lilly fik jeg afvide at de kun havde 1 kjole jeg kunne prøve men at jeg selvfølgelig kunne bestille en hvilken som helst kjole hjem i min størrelse men hvad så hvis jeg ikke kan lide den på? tør simpelhen ikke tage chancen så overvejer at droppe og lede efter kjole i lilly. så derfor har jeg brug for lidt hjælp.

jeg bor omkring vejle. er der nogle der har forslag til steder hvor jeg kan prøve kjoler.

panayotis skal jeg stadig i men vil gerne finde et sted mere og prøve kjoler

0

Annonce ♥

Der er Kennedys brudekjoler i Sabro ved Århus. Ellers kan jeg klart anbefale Askepot og Valentino i Tønder. De har et kæmpe udvalg i kjoler helt op til str 60

0

Kan varmt anbefale Kennedys ved Aarhus 😊

0

Cinderella brude og festkjoler har mange plussize kjoler.

Butikken er i Varde.

0

Annonce ♥

Jeg stod i samme situation og troede slet ikke der vare noget pænt, som jeg kunne passe - lige indtil jeg opdagede Unique Kjoler i Bjerringbro :-) http://uniquekjoler.dk/

Hun har en masse modeller i store størrelser som er specielt designet til kvinder med former, og ikke bare almindelige kjolemodeller i store størrelser. Det gør altså en forskel for pasformen om kjolen er designet til dine former eller om den er almindelig facon bare udvidet med x antal cm.

Jeg håber du finder en kjole du føler dig rigtig godt tilpas i, hvis ikke du allerede har fundet den :-)

0