CamillaProvstgaard

Hvor skal i sove efter festen?

10 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg er helt ny herinde så ved ikke om det er et fjollet første opslag ;)

Vi skal holde vores bryllupsfest et sted hvor der ikke er mulighed for overnatning, så hvad gør vi bagefter? 😬

Er i taget hjem og sove, eller har i booket jer ind på et hotel? Eller har i andre gode ideer?

Tak for hjælpen på forhånd.

Kh. Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også et feststed hvor der er ikke er overnatning og vi bor også kun 5 min fra feststedet, så vi tager bare hjem og sover og vi snakker om at købe noget lækkert sengetøj og gør det lidt ekstra romantisk til bryllupsnatten

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vi overvejer det også, der er bare ikke så meget hygge ved at komme hjem til en sur kat der har været alene hjemme hele dagen

Men ved ikke om man kan være bekendt/det er dumt at booke et hotelværelse hvis man først smutter fra festen klokken 4 om natten :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi sov hjemme efter vores bryllup.

Jeg ville gerne ha' lejet et hotel værelse, men min kære mand sys det var penge ud af vinduet for at få lov at sove 4-5 timer :) Så jeg gav mig og vi sov hjemme.

Jeg havde så købt et sæt lækkert sengetøj og gjort soveværelset lidt lækkert, og jeg må indrømme, at da vi vågnede søndag morgen, var jeg glad for, at vi var hjemme og bare kunne gøre som det passede os og ikke skulle op på noget bestemt tidspunkt for at tjekke ud :) Så det endte med morgenmad i sengen og en god film, total hygge :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte også og sove hjemme, til dels for at spare penge.

Og fordi vi har kat, dog var det ikke en sur misser vi kom hjem til, da vi havde sørget for der var nogen der kiggede til ham, i løbet af aften.

Men også fordi vi alligevel skulle ud og rydde og i lokalet. Så kunne det ikke betale sig med hotel overnatning. Og så fuld som min mand alligevel blev, havde det også været spild af penge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har planer om at overnatte på en kro i området af hvor brylluppet afholdes.

Stod det til Søren, kunne vi sagtens have sovet i et telt ved siden af feststedet - men her har jeg altså sagt nej.

Vi bor en times tid fra feststedet, så det ville ikke være helt umuligt at blive kørt hjem.

Jeg vil rigtig gerne kunne bruge dagen derpå, væk hjemmefra - lidt ekstra forkælelse hvor der er andre der skal lave brunch til mig :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer