MrsMaja

Save the date invitationer - også til receptionsgæster?

6 indlæg i dette emne

Hej alle sammen,

Jeg har brug for lidt input i forhold til invitationer.

Jeg er så småt gået i gang med vores STD invitationer, selvom vi først skal giftes den 5.8.2017.

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt man også sender "Save the date" kort til receptionsgæsterne? Hvad har i andre gjort? Altså de skal vel også have information om dagen? Eller sender i dem bare en invitation tættere på dagen (altså når man sender de andre invitationer ud)? Har i overhovedet sendt invitationer til receptionsgæster? Hvis ja, har i så lavet to forskellige slags invitationer - et layout til reception og et til dem der også skal være med ved selve festen?

På forhånd tak for jeres input :)

/ Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen,

Jeg har brug for lidt input i forhold til invitationer.

Jeg er så småt gået i gang med vores STD invitationer, selvom vi først skal giftes den 5.8.2017.

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt man også sender "Save the date" kort til receptionsgæsterne? Hvad har i andre gjort? Altså de skal vel også have information om dagen? Eller sender i dem bare en invitation tættere på dagen (altså når man sender de andre invitationer ud)? Har i overhovedet sendt invitationer til receptionsgæster? Hvis ja, har i så lavet to forskellige slags invitationer - et layout til reception og et til dem der også skal være med ved selve festen?

På forhånd tak for jeres input :)

/ Maja

jeg har lavet en indbydelser til fest som bliver sendt med posten.. også til receptionsgæsterne der har vi lavet en begivenhed på facebook :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sender STD kort til dem vi er hundrede på skal med til festen og vil sætte pris på hvad vi har valgt.

Til alle festgæsterne bliver der sendt en invitation ud, med indstikskort og lækkert design.

Til receptionsgæsterne, som vi gerne ville have haft med til festen, men ikke råd. De får også en pæn invitation, men den kommer ikke til at have samme layout, som dem der skal til festen.

Vores kollegaer får invitationer i Outlook og vores venner lidt længere ude, bliver inviteret via facebook :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer