Krimoe

Bryllupsrejser

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad der er helt specielle rejser for jer :) men vi skal 11 dage til Maldiverne, hvor den står på øde øer, snorkling, havskildpadder og hvalhajer. Vi skal bo i water villa og bare nyde hinanden og romantikken.

Det er hvertfald ikke "almindelig" charter rejse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad der er helt specielle rejser for jer :) men vi skal 11 dage til Maldiverne, hvor den står på øde øer, snorkling, havskildpadder og hvalhajer. Vi skal bo i water villa og bare nyde hinanden og romantikken.

Det er hvertfald ikke "almindelig" charter rejse :)

det lyder som en fantastisk bryllupsrejse, håber inderligt at vi kan få råd til sådan en tur for det ville være en drømme rejse for os, må man spørge hvem i skal rejse med og hvor meget i kom af med ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad der er helt specielle rejser for jer :) men vi skal 11 dage til Maldiverne, hvor den står på øde øer, snorkling, havskildpadder og hvalhajer. Vi skal bo i water villa og bare nyde hinanden og romantikken.

Det er hvertfald ikke "almindelig" charter rejse :)

Vi snupper 15 dage i samme set-up :wink:

Redigeret af girl_beat
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad der er helt specielle rejser for jer :) men vi skal 11 dage til Maldiverne, hvor den står på øde øer, snorkling, havskildpadder og hvalhajer. Vi skal bo i water villa og bare nyde hinanden og romantikken.

Det er hvertfald ikke "almindelig" charter rejse :)

det lyder som en fantastisk bryllupsrejse, håber inderligt at vi kan få råd til sådan en tur for det ville være en drømme rejse for os, må man spørge hvem i skal rejse med og hvor meget i kom af med ?
Det er også absolut vores drømmerejse! :) vi giver lige godt 50.000 med hotel, fly, og halvpension. Med Nyhavn rejser Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad der er helt specielle rejser for jer :) men vi skal 11 dage til Maldiverne, hvor den står på øde øer, snorkling, havskildpadder og hvalhajer. Vi skal bo i water villa og bare nyde hinanden og romantikken.

Det er hvertfald ikke "almindelig" charter rejse :)

Vi snupper 15 dage i samme set-up :wink:

Fedt! Vi glæder os helt vildt. Hvem rejser i med?
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad der er helt specielle rejser for jer :) men vi skal 11 dage til Maldiverne, hvor den står på øde øer, snorkling, havskildpadder og hvalhajer. Vi skal bo i water villa og bare nyde hinanden og romantikken.

Det er hvertfald ikke "almindelig" charter rejse :)

Vi snupper 15 dage i samme set-up :wink:

Fedt! Vi glæder os helt vildt. Hvem rejser i med?

Vi tager med et tysk rejseselskab :)

Har generelt gode erfaringer med at booke gennem tyske selskaber, der ofte har flere valgmuligheder og bedre priser end de danske. Vi får fx 15 dage og All Inclusive til ca. samme pris som jer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal helts være specielle.. Hvad har i gjort. Jeg har kigget meget på http://www.yaneeda.com/- de har rigtig mange fede anderledes ferier end set ved de normale charter bureauer? Hvad tænker i? :)

Nu er det jo selvfølgelig forskelligt, hvad man er til og hvad man synes er specielt, men vores bryllupsrejse gik til Hawaii og det var intet mindre end fantastisk, så det vil jeg til hver en tid anbefale, hvis man vil noget lidt ekstraordinært!😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spesielt er jo et relativt subjektivt begrep, men vår tur går til USA.

Vi reiser t/rt Fort Lauderdale og planen ser ca sånn her ut:

Fort Lauderdale 2 netter

Miami 2 netter

Cruise 7 netter - her skal vi innom Mexico, Grand Cayman, Bahamas og Jamaica

Orlando 5 netter

Vi gleder oss helt vilt og er så glad for at vi skal få oppleve så meget sammen lige efter bryllupet. :) Her blir det rom for både by, strand, sjov, afslapning, mat, drikke, ALT :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B driller mig med at han vil holde bryllupsrejse på Dublin walk.. Det er et meget smukt område, som jeg har boet i, og det vil han gerne opleve siger han.. Det er heldigvis for sjov, for jeg er slet ikke til sådan noget på min bryllupsrejse (generelt er jeg ikke så aktiv som ham)..

Jeg vil gerne på charterferie eller en rundrejse.. Men budgettet er ikke så stort, så det bliver nok bare en billig charterrejse (Eller Dublin walk, som er endnu billigere)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spesielt er jo et relativt subjektivt begrep, men vår tur går til USA.

Vi reiser t/rt Fort Lauderdale og planen ser ca sånn her ut:

Fort Lauderdale 2 netter

Miami 2 netter

Cruise 7 netter - her skal vi innom Mexico, Grand Cayman, Bahamas og Jamaica

Orlando 5 netter

Vi gleder oss helt vilt og er så glad for at vi skal få oppleve så meget sammen lige efter bryllupet. :) Her blir det rom for både by, strand, sjov, afslapning, mat, drikke, ALT :bunny_4:

Hej Lillipiep

Har I været på Cruise før ? Jeg er lidt nysgerrig, da jeg selv skal på Cruise for første gang.

Jeg tager afsted den. 5 Marts på 16 dages ferie.

Med start i Miami, der går ruten denne tur.

DAY/NIGHT PORT/CITY ARRIVAL DEPARTURE Sun Mar 6 Miami, Florida 4:30 PM Mon Mar 7 At Sea Tue Mar 8 At Sea Wed Mar 9 Oranjestad, Aruba 8:00 AM 8:00 PM Thu Mar 10 Willemstad, Curacao 7:00 AM Fri Mar 11 Willemstad, Curacao 5:00 PM Sat Mar 12 At Sea Sun Mar 13 Bridgetown, Barbados 8:00 AM 11:59 PM Mon Mar 14 Castries, St. Lucia 8:00 AM 5:00 PM Tue Mar 15 St. John's, Antigua 9:00 A

Vi har valg at tage med Celebrity Cruise og skal sejle med Celebrity Eclipse.

Og har bestilt kahyt med balkon. Så vil kan nyde sejl turen.

Det er vel fair at tage lidt ferie efter de første bryllups-jobs som jeg har til spille i Januar og Febuar. :)

Mvh. Martin

Hei Martin,

vi har ikke vært på cruise før nej, det her blir første gang for os begge og vi gleder oss til å oppleve det! :)

Vi skal også med Celebrity Cruises, men vi skal med Celebrity Reflection. Vår kahyt er også med balkong, det er skønt at kunne slappe av på et eget område :) Vi har også bestilt med wifi og med bar-pakke så kan vi velge om vi vil sitte på kahyten og se på netflix, eller om vi vil i baren og drikke på aftenene :wink:

Visst er det fair med ferie! Det har vi alle behov for en gang imellem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer